United States
Morro Rock Natural Preserve

Sea elephants & Slapen in een VW-busje

September 23, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 23 °C

Tijd voor sea elephants! Vreemde gewaarwording, in de buurt van San Simeon liggen ze ineens met honderden tegelijk, gewoon te liggen.. Het lijkt onnatuurlijk maar dat is het niet, ze horen hier echt! Ik vind ze leuk, Thomas vindt ze behoorlijk stinken. Ik ben zo verkouden dat ik niets merk, maar goed ook 😉.

We stoppen in Morro Bay, een klein kuststadje met een vulkanische rots in het water. Wij hebben geen zin in stad en gaan lekker naar het strand, picknick mee en genieten 😎. Het strand is enorm rustig, omdat er in dit gebied een beschermde vogelsoort leeft, de snowy plover, die -vrij hilarisch- heel goed kan snelwandelen haha.

We doen een middagdutje op het strand en rijden dan door naar ons laatste adresje, een VW-busje op een boerderij, via AirBnB. De geitjes, kippen, katten en honden lopen los rond. Gezellig! Totdat we willen koken.. Gelukkig hebben we zelf geen huisdieren haha. Wél blij zijn we met het stopcontact, best een uitdaging om te kamperen zonder elektriciteit 😉

Morro Rock Natural Preserve