United States
Myers Flat

Here you’ll find travel reports about Myers Flat. Discover travel destinations in the United States of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Trees of Mystery & Avenue of the Giants

June 6, 2016 in the United States

Vi startede dagen i "Trees of Mystery" som er en park med spektakulære træer, flotte udskæringer i træ samt en kabelbane som kører op imellem trætoppene. Udskæringer i træ er noget der generelt præger souvenirbutikkerne i området.
    Herefter kørte vi til en af de tre "Tour Thru Trees" i Klamath, som er et stort træ med et hul i midten, således at man kan køre igennem træet med en bil.
    Ved Klamath River spiste vi medbragt frokost i et naturskønt område ved en bro som var styrtet sammen og senere nedlagt helt.
    Vi kørte videre til Redwood National Park og hikede noget af den berømte James Irvine Trail på ca. 10 km i en fantastisk smuk skov med flere store træer.
    Som om vi ikke havde set nok på store træer, så afsluttede vi dagen med Avenue of the Giants, som er en 33 miles meget smuk køretur gennem en skov med gigantiske træer.
    Vi kørte videre til den lille lokale by Garberville og fandt et motel for natten. Det var en sjov oplevelse at gå ud på den lokale restaurant og spillested for velfortjent aftensmad og en øl.
    Dagen får 3,5 stjerner ud af 5.
    Roadtrip: I dag: 274 km - i alt: 2.746 km

Myers Flat, 95554