United States
Oconee County

Endlich wieder in South Carolina!

April 19, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 18 °C

Wie bei jedem Grenzübergang von einem zum nächsten Bundesstaat gibt’s auch auf dem Weg von Georgia nach South Carolina ein Visitor Center, um Einreisende willkommen zu heißen und mit Informationen zu füttern. Die Infos haben wir nicht gebraucht, trotzdem haben wir kurz eine Pause eingelegt und natürlich das Beweisfotos für den bereits zweiten Bundesstaat für diesen Urlaub gemacht. Nach ca. 9 Jahren endlich mal wieder in South Carolina, ich freue mich riesig und Nadine genau so!Read more

Clemson University - Staatliches College

April 21, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 22 °C

Von der nahegelegenen Furman University ging’s zur etwas weiter entfernten Clemson University, welche vom Namen auch National deutlich bekannter ist. Definitiv zu begründen mit dem Erfolg des College Football Teams, den Clemson Tigers. Auch ist es vom Gelände her ein deutlich größeres College mit mehr Restaurants & Läden als Furman, was auch damit zu begründen ist, dass Clemson eine staatliche Universität ist. Spannend dabei, dass die Kosten dadurch für ein Jahr bei 29.000$ für Einwohner von South Carolina sind, 51.500$ für Auswärtige. Also schon deutlich günstiger. Die Universität wurde 1889 von Thomas Green Clemson und seiner Frau gegründet. 2019 waren hier 23.106 Studenten eingeschrieben, also zehn mal so viele wie in Furman. Erklärt das deutlich größere Gelände. Themenbereiche hier sind z.B. Architektur, Künste, Geisteswissenschaften
      Gesundheit, Ingenieur- und Naturwissenschaften,
      Wirtschafts- und Verhaltenswissenschaften und einiges mehr. Bekannte Absolventen z.B. die Footballer DeAndre Hopkins, Trevor Lawrence, Deshaun Watson, Sammy Watkins und Hunter Renfrow. Wir sind eine große Runde durch den Campus bis zum Stadion der Tigers und dann wieder zurück zum Auto. Mit dem Auto ging’s dann wieder zurück zur Wohnung, bis wir zum Abendessen sind.

Ab nach Clemson

January 8, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 12 °C

Noch nor zwöi Nächt z Costa Rica eschs höt scho weder wiiter gange id USA. Det bsuechi mini best Fröndin vom Ustuschjohr, d Bryanna. Zerst hani aber nomol am feine Zmorge Buffet zuegschlage :). Denn hani mine Rocksack met de Sache woni i de USA bruche packt. Leider hani uf dem Flog werkli nor ei Rocksack Gepäck döffe metnäh (ond d Hälfti esch met Schoggi för d Bry gföllt gsi). Noch es paar Mol ompacke hed de aber s wechtigste ine passt. S restleche Gepäck chani zom Glöck för die Woche im Hotel lo si lo. Am Floghafe hani denn die erst chli Krise gha wel ech mine Covid Impfuswis hät selle zeige, dä aber natürli no i de Schwiz i mim Zemmer lid. Zom Glöck hani chli Helf gha ond es Föteli vo dehei öbercho :). Alles andere hed de aber tiptop klapped. De Flog esch wonderschön gsi. Das Mol hani mine Fänsterplatz gha ond ha uf traumhafti Stränd ond klars, türkisblaus Wasser chönne abeluege. Z Atlanta acho hani de endli d Bry noch 4.5 Johr weder gseh. Sie hed mech metem Joe, erem Maa am Floghafe abgholt ond denn semmer nomol 3 Stond metem Auto bis uf Clemson gfahre wo sie wohned. Am Obe hemmer no en langi To Do Liste gschrebe met Sache wo mer die Woche wend mache. Aber bevors as abhögle god hemmer de doch zerst mol chli Schlof brucht.Read more

E neui Künstler-Karriere 🖌️

January 12, 2023 in the United States ⋅ 🌧 15 °C

Höt esch en eher ruhige Tag gsi. Am Vormittag ben ech met de Bry ad Uni. Mer send weder früeh los dases no e Parkplatz hed. Sie hed aber erst spöter e Vorläsig gha, drom hemmer zerst zäme imne Gropperuum e chli gschaffed. Mer send im Innovation Center gsi, das esch eis vo de neuere Gebäude ond vell Nachhaltigkeitskörs fendet det statt, ech ha mech also wie dehei gfühlt. S Gebäude hed mer mega guet gfalle. Es esch ganz vell us Glas ond drom sehr hell. D Gropperüm send Balkon-ähnlech öbere de Iigangshalle ond mer cha guet abe luege. Wo d Bry denn met erere Vorläsig fertig gsi esch semmer weder hei. Höt Nomi esch mole ufem Programm gstande. Mer hend dezue e Video-Ahleitig gluegt. E Lehrerin hed eus also Schrett för Schrett erklärt weli Farbe mer wie mönd mesche ond Tips gäh wie mer mönd mole. Met dere Hilf esch s Resultat relativ guet use cho, zumindest besser als erwartet. Am Obe esch denn weder es Speli ufem Programm gstande. Das Mol eschs e chli es komplizierts gsi met Fantasy Figure. Aber noch gwösse Startschwerigkeite heds de aber au Spass gmacht.Read more

Es neus Hobby? 🪓

January 11, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 12 °C

Wel Gester ned so vell passiert esch hani höt e Post vo beidne Täg. Gester Vormittag send d Bry ond ech weder dehei gsi ond de Joe esch früe go schaffe. Ech ha es Meeting för d Uni gha drom hemmer weder dehei chli gschaffed (ond zwöschedenne vell pläuderled). Nocher hemmer e chline Spaziergang imne Park ide nöchi gmacht. Ufem Weg det he semmer dor vell Wäldli gfahre ond i dene Wäldli heds schöni Hüser gha wo Lüt denne wohned. De Park esch ned so gross aber er hed velli verschednigi Sportfälder: Tennis, Fuessball, Baseball, etc. Die chamer eifach bruche ohni müesse z zahle. Mer hend e chlini Rondi om e Teich gmacht ond send öbers Bröggli gloffe wo de Joe de Bry de Hürotsatrag gmacht hed. Am Nomitag semmer de weder dehei gsi, hend Cookies bached ond hend e Stofftäsche bedrockt. D Bry hed e Maschine wo mer sis Design wo mer wet ganz selber cha mache onds de usere Folie cha usschnide wo mer de uf verschednigi Sache cha glette oder chläbe. Am Obe wo de Joe weder hei cho esch hemmer weder verschednigi Speli gspellt. Höt Morge beni früeh met desne ufgstande. D Bry ond de Joe send zäme id Uni gfahre ond ech be es paar Stond elei dehei gsi ond ha chli för mech gschaffed. Wo d Bry weder hei cho esch hemmer zäme schwedischi Kardamom-Schnägge bached. Ech has Rezept för en Instagram Post vo de Studenteverbendig z Schwede müesse teste ond es esch e guete Grond gsi zom öpis feins z bache. Währeddem de Teig zom erste Mol ufgange esch semmer no ines paar Läde i de nöchi gange. Ech be chli erstunt gsi dases do sogar en Aldi ged. D Bry hed mer au de Lade zeigt wo sie alli Sache zom bastle chauft. Bi dere grosse Uswahl chani verstoh wenn mer gärn vell bastlet. Gli hemmer aber au scho weder hei mösse zom de Teig i Schnägge z forme. Die hend de nomol müess ufgoh. I de Zwöscheziit hemmer wahrschindlech eini vo de speziellste Freizitbeschäftigonge gmacht woni glaub bis jetzt usprobiert ha: mer send go Axt rüere. Det hed mer en Axt wo mer uf e grossi Zielschiibe rüert ond hofft dass sie (möglechst i de Metti) stecke blibt. Es gsed ned so schwerig us, aber ganz so eifach esches au ned. Ond vor allem am Afang fühlts sech sehr komisch ah. Mer hend 1 Stond bueched aber, wahrschindlech wells so lär gsi esch, hed eus die wo det gschaffed hed gar ned gseid wenn mer mönd go. Drom hemmer schlossendli fast 2 Stond gspellt. Alles i allem fendis emmer no chli komisch dases das ged, aber es hed au vell Spass gmacht ond ech ha tatsächli mängisch is 'Bulls Eye' i de Metti troffe. Bevors ufe Heiweg gange esch hemmer no es mega feins Glace gholt. Ech ha eis gha wo nor uf gmixte Banane basiert hed. Weder dehei acho hemmer eusi Kardamom Schnägge fertig gmacht ond natürlech weder Speli zäme gspellt.Read more

Clemson University und Hole-in-ones

January 9, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 13 °C

De ersti Tag z Clemson hed ruhig agfange. De Joe esch scho früeh uf zom go schaffe, d Bry ond ech send aber am Vormittag dehei gsi. Zerst hemmer gmüetlech öpis Zmorge gässe ond chli pläuderled, de hemmer beidi chli för d Uni, bzw. mis Praktikum gschaffed. Öpe am Mittag hemmer eus de ufe Wäg ad Uni gmacht. D Bry hed mer e Tour vom ganze Campus gäh. Zerst semmer metem Auto osse rondome gfahre (ja, de Campus esch so gross dass mer guet es Wiili metem Auto cha rondome fahre). De hemmer parkiert ond send z'Fuess om d Gebäude spaziert. Anders als echs vo Genf oder Lund kenne send do die meiste Gebäude uf eim Grondstöck ond ned i de ganze Stadt verteilt. Näbst onzählige Uni Gebäudes heds au grossi Wohnhüser för Studente, 2 Fitnessstudios ond Restaurants. Natürli hemmer au s Football Stadium agluegt (s Team vo Clemson esch sogar relativ guet). Ond öberall heds grossi orangigi Tiger Tatze, wel das esch s Maskottchen vo de Uni. Eusi Tour hed bimne grosse, schöne Teich vor de Bibliothek ufghört. Det hemmer uf de Joe gwartet. Er schaffed a de Uni ond hed de Nomitag frei öbercho das mer zäme chönd öpis onternäh. Drom hemmer eus metem Auto ufe Weg rechtig Greenville gmacht. Das esch e grössere Ort wo öpe 1 Stond entfernt esch. Ufem Weg hemmer imne Mongolische Grill Restaurant gässe. Det cha mer sech am ne Buffet rohi Zuetate ond Sauce ussueche ond ines Schösseli packe ond de Koch brötled de das alles ufere riesige, heisse Platte ah. Es esch mega fein gsi! Denn semmer witer a euses eigentleche Ziel: Topgolf. Das esch ähnlech wie en mehrstöckigi Driving Range (d Abschläg send öberenand uf 3 Stöck ond alli schiessed ufs gliche Gras). Im Gras heds grossi Löcher gha wo ählech wie en Ziilschibe ufbaut send. Je besser mer die Löcher trefft, desto meh Pönkt gez. I jedem Ball heds e chline Chip ond so merkt d Maschine wer de Ball gschosse hed ond wie vell Pönkt dases ged. Ech mues ehrlech zuegäh das eusi Ponkteliste ned wahnsennig höch gange esch.. Trotzdem hemmer zwöschedenne d Löcher ned schlecht troffe ond es hed sehr vell Spass gmacht. Noch 1.5 Stond hend d Händ aber langsam weh do vom Schläger ond mer hend eus weder ufe Heiweg gmacht. Öpe ide Metti vom Weg hemmer no e Zwöschestop igleid ond send i Sams Clud. Das esch e Supermarkt wo Produkt i riesige Grössene abietet ond z Amerika sehr beliebt esch. Ech laufe sowiso gern i anderne Länder chli dor d Supermarkt Regal, aber do eschs werkli lostig gsi i wie grosse Packige dases Snacks, Haferflöckli oder Essiggörkli ged! Mer hend no e Pizza ipackt wo mer de dehei zom Znacht gässe hend. Dezue hemmer Speli gspellt. Dutch Blitz, Azul ond Hearts send definitiv neui Speltipps vo mer :)Read more

Highway Test

April 18, 2018 in the United States ⋅ ☀️ 15 °C

Ich bin gerade beruflich in den USA unterwegs und teste für unseren Trip schon mal die Highways.

Testfahrzeug ist ein "kleiner feiner" gelber heisser Ford Fiesta, AC/DC treibt ihn an 🤣👍.

Test läuft gut 😊!!!!!!

Yellow Branch Falls

August 9, 2021 in the United States ⋅ ☀️ 27 °C

Nur ein paar Kilometer weiter machen wir bei den Yellow Branch Falls Halt, um ein wenig zu wandern, bevor es schließlich zu heiß wird. Die Sonne brennt schon jetzt gnadenlos vom wolkenlosen Himmel hinunter.

Der Wanderweg zu den Wasserfällen führt durch einen dicht bewachsenen Laubwald, der uns endlich wieder Schatten und Kühlung spendet. Kurz vor dem namensgebenden Wasserfall, suchen wir noch etwas abseits des Pfades nach einem Geocache. Die Koordinaten befinden sich etwas höher als der Weg. Aron steigt kurzerhand die paar Meter durchs bewachsene Dickicht hinauf und findet schließlich die gut getarnte Munitionskiste. Gerade noch rechtzeitig, bevor andere Wanderer um die Kurve stapfen.

Die Wasserfälle haben wir nach ein paar Minuten aber doch ganz für uns allein.

Wieder an unserem Van angekommen, sind wir froh aus den dicken Wanderschuhen rauszukommen, denn es ist mittlerweile extrem heiß. Die Tage zuvor hatte es gut geregnet und so fühlt sich Luft einfach nur noch feucht-warm an.

Dreiländereck

August 9, 2021 in the United States ⋅ ⛅ 24 °C

Wir sind in North Carolina unterwegs.
      Es ist diesmal schon recht spät am Nachmittag, aber das nächste Freecamp ist zum Glück nun nicht mehr weit und liegt am „Chattooga River“, der die beiden Staaten Georgia und South Carolina voneinander trennt. Um dorthin zu gelangen, müssen wir North Carolina südlich verlassen, kurz nach Georgia und dort die nordöstliche Spitze bis hin zur Grenze nach South Carolina durchqueren.

Es geht noch knapp eine Stunde über eine enge, sich windende Serpentinenstraße durch die Berge. Es regnet etwas, die Straße ist rutschig und die Fahrt ungemütlich.

Der Zufahrtsweg hinunter zum Fluss liegt gerade eben auf der Seite South Carolinas und ist etwas eng und holprig. Der Asphalt weicht und die Straße wird zu einer matschigen Buckelpiste, aber der Van kann das. Wir haben zum Glück genug Bodenfreiheit. Nun kommt auch die Sonne endlich raus.

Unten am Fluss angekommen wird der Weg wieder breiter und es finden sich tatsächlich ein paar größere Parkbuchten zum Übernachten.

Heute sind hier viele Tagesausflügler zum Angeln unterwegs und dementsprechend einige Autos geparkt. Etwas abseits der Angler schlagen wir unser Nachtlager fast ganz am Ende des Weges auf.

Leider finden wir auch hier wieder sehr viel Plastikmüll und verbrannte Reste, der einfach achtlos in der Natur entsorgt wurde. Scheinbar ist vielen Menschen der Aufwand ihre Verpackungen wieder mitzunehmen zu anstrengend, sodass sie es lieber einfach liegen lassen oder sogar weit in den Wald hineinwerfen :(

Wir überlegen den schmalen und schlecht befestigten Weg noch weiter durch zu fahren, für eine Übernachtung mit etwas mehr Privatsphäre. Zu Fuß erkunden wir den nächsten Kilometer, entscheiden uns aufgrund der Witterung und dem immer matschiger werdenden Weg dann aber doch dagegen. Wir arrangieren uns mit dem Müll, es ist ja nur für eine Nacht. Generell haben wir uns auch angewöhnt, mehr Müll mitzunehmen, als wie wir herbringen.

Wir bringen die Moskitonetze am Heck des Vans an und lassen die Türen heute Nacht wieder offen. Die Nacht wird glücklicherweise so nicht zu heiß, sodass wir morgens recht erholt aufwachen. Solange es noch kühler ist, schnürt Aron seine Laufschuhe für eine kurze Runde durch South Carolina am Chattooga River entlang.

Nachdem wir gefrühstückt, geduscht und alle Sachen wieder gut im Van verstaut haben, brechen wir noch am Vormittag auf.

Highlands, North Carolina

August 7, 2021 in the United States ⋅ ⛅ 21 °C

Mittlerweile ist es schon wieder relativ spät und wir sind auf der Suche nach einem hoffentlich kostenlosen Schlafplatz.
      Wir werden kurz vor der Grenze zu Georgia fündig und legen die 95 km bis dorthin über eine wunderschöne Serpentinenstraße durch eine bewaldete Schlucht zurück.

Heute hat es hier viel geregnet, sodass der Fluss, der durch diese Schlucht fließt, sehr viel Wasser mit sich führt. Die laut tosenden Massen stürzen sich regelrecht an einigen Wasserfällen hinunter.

Die Serpentinenstraße schlängelt sich eng zwischen dicht bewachsenen Hängen und dem Abhang hindurch.
      Durch diese schmale Straße kommen wir nur langsam vorwärts und so dauert es bis wir das Freecamp hinter dem kleinen Örtchen "Highlands" erreichen.

Einfach nur noch müde, kämpfen wir uns den steilen Waldweg entlang auf der Suche nach einem Platz für die Nacht. Gegen unserer Erwartung, sind die vielen Campingbuchten schon belegt und der Zweifel, noch einen freien Platz zu finden, wird immer größer.

Endlich, wir hatten schon fast aufgegeben, werden wir schließlich doch fündig und stellen den Van ab. Wir haben sogar eine kleine Wasserquelle an unserem Platz. Das Wasser ist sauber, wobei wir es aber nicht zum Trinken und Kochen verwenden. Aber zum Duschen und für den Abwasch genügt es allemal.

Am nächsten Morgen ist Aron wieder so fit, um sich wieder die Laufschuhe zu schnüren. Während er läuft, bereitet Lara die Dusche vor. Sie zapft dem kleinen Rinnsal der Quelle immer wieder mit einem Topf Wasser ab und füllt es in die Solardusche. Das dauert natürlich etwas. Wenn die Dusche voll genug ist, wird sie in die Sonne gelegt, damit sich das Wasser durch die schwarze Außenhülle aufheizen kann. Die Chancen, heute heißes Wasser zu bekommen, stehen allerdings ziemlich schlecht.

So wird die Dusche für Beide wohl sehr erfrischend sein. Aber ein Gutes hat es dann doch: wach ist man danach auf alle Fälle :)

Nach dem Frühstück beschließen wir nochmal nach Highlands zurück zu fahren, um zu tanken. Dass dieser Ort von vielen gut betuchten Amerikanern besucht wird, ist unschwer zu erkennen. Wir parken mit unserem Van an der Hauptstraße, besprechen unsere weitere Route und beobachten die Menschen um uns herum, wie sie ihre teuren Schlitten neben uns parken. Links neben uns stellt ein streitendes Pärchen ihren Wagen ab, die offensichtlich ein Faible für Schönheitsideale-OPs haben. Wir sind sichtlich amüsiert, wie die Blicke an unserem Van geworfen werden und vor allem der Gesichtsausdruck, wenn das Nummernschild ins Auge blitzt. Wir glauben, dass nicht viele aus Utah sich dorthin verirren. Wir passen eben nicht so wirklich hier hin.

Allmählich müssen wir unsere Fahrt langsam wieder Richtung Süden fortsetzen. Bevor es jedoch die 26 km bis zum nächstgelegenen Freecamp weitergeht, vertreten wir uns in Highlands noch ein wenig die Füße und finden gleich hier in der Stadt auch noch ein paar Geocaches.

Oconee County, Окони, ওসিয়ান কাউন্টি, Condado de Oconee, Oconee maakond, Oconee konderria, شهرستان اوکونی، کارولینای جنوبی, Comté d'Oconee, Oconee megye, Օկնի շրջան, Contea di Oconee, オコニー郡, Oconee Kūn, Hrabstwo Oconee, اکونی کاؤنٹی, Comitatul Oconee, Округ Окони, Оконі, اوکنی کاؤنٹی، جنوبی کیرولائنا, Quận Oconee, Condado han Oconee, 奧康尼縣