United States
Oso Municipal Golf Course Lake

Corpus Christi & Padre Island

October 8, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 25 °C

Efter en nat med en del larm og forstyrrelser af nattesøvnen vågnede vi op til en morgenmad der bestod af kaffe og muffins - heldigvis kunne vi selv supplere op med noget frugt og grønt. Vi glædede os meget til krydstogtet den efterfølgende dag.
      Vi kørte til et nærliggende shopping mall, hvor Gitte som trøst, efter en lidt skidt start på dagen, fik shoppet lidt i Victoria´s Secret. Humøret steg.
      Derefter tog vi ud og fik en lækker massage. Noget vi havde sukket over længe, men som var lidt besværligt at få booket og passet ind i programmet. Vi vidste jo aldrig helt hvor lang tid seværdighederne ville tage og hvor vi skulle overnatte den efterfølgende dag. Vi kunne selvfølgelig få massage på krydstogtskibet, men det ville have været noget dyrere.
      Efterfølgende kørte vi til Padre Island National Seashore, som er et beskyttet kystreservat med sandstrand, lagune og rigt dyreliv. Vi så en masse fugle og grønne skildpadder.
      Vi spiste aftensmad på AppleBees restauranten og ellers blev aftenen brugt til forberedelse til krydstogtet, inklusive pakning og tøjvask.
      Dagen får 3 stjerner ud af 5.
      Roadtrip: I dag: 67 miles - i alt: 480 miles

Oso Municipal Golf Course Lake