United States
South Embarcadero Park

FOLLOW YOUR FUN

July 21, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 21 °C

FUNDAYS

Dag twee van CC voor Maup. Hij gaat samen met Rahul rond 09:30 weer naar de Con. Mooi om te zien, buddy over the internet and now walking side by side in San Diego❤️

Nick en ik zijn lui! 🥱 We chillen op de kamer en gaan rond 11:30 nog even richting de Con.
      We treffen Maup en Rahul en doen iets later nog een poging om wat poppen te scoren.

Even ter info; Aangezien Maup Funko gek is is het doel de exclusieve poppen scoren die een speciale sticker hebben en super snel zijn uitverkocht. Een aantal dagen voor de Con mocht je je opgeven voor een exclusief plekje in de rij maar helaas hadden we dit keer geen geluk en moesten we in de rij naaaaa dat alle “lucky basterds” al poppen hadden gekocht. Toch was het geluk als nog met ons en konden Maup en Nick beiden Dé Freddy Toucan scoren. (Nerd info🤓)

Vandaag staat het grote Fundays event voor de deur en dus moeten we terug naar t hotel om ons om te kleden! Ja jaaaa we hebben een hele outfit 🏕️ Het thema is Camp Fundays. Ook Rahul en Fam gaan.

Even ter info; FUNDAYS
      Een exclusieve avond voor echt Funko lieverhebbers. 50.000 mensen wilde een kaartje, 2500 waren lucky genoeg er een te kopen, waaronder wij dus!
      Deze avond staat in het teken van 25 jaar Funko en dus grootser dan ooit. Op deze avond zijn er zoveel giveaway dat je het amper kan dragen als je weg gaat.
      En vergeet de locatie niet; The Rady Shell aan de haven van San Diego (Google het eens, je zal versteld staan!)
      Tevens bekende Amerikaanse mensen doen optredens. Echt Amerikaans en spectaculair dus. Om echt de beste plekken te krijgen (tafels gaan per 10 pers) staan sommigen al 08:00 sochtends in de rij. Zo ook een buddy van Rahul en dus schuiven wij om 16:00 aan.
      Zo schijnt dat te werken! Zie je dit al gebeuren in de Efteling? Jij 3 uur in de rij en dan schuiven we bij je buurvrouw nog ff 5 vrienden aan 🤯 Dat is dus heel normaal hier, lucky us 😎

Om 17:00 gaan de poorten OPEN
      Op dat momenten kies je ook welke team je wordt, er zijn er 4. Wij willen lumberjack zijn en dus gaat onze hele groep in die rij.
      We krijgen nu meteen al zo veel spullen dat we t niet kunnen dragen 🤣

Dan zoeken naar tafel 58….. en wat blijkt?!
      Vroeg in de rij werkt, we hebben de tafel voooooor aan tegen het podium aan.

Wat hierna gebeurd is voor een normaal mensen echt bijzonder….. alle dozen gaan open en iedereeeeen wordt gek van alle exclusieve poppen die er nu al in zitten!!! En de avond is niet eens begonnen!

Ook kregen we een pakket met eten; sandwich, chips en chocolate cookies.

Om 19:00 start de avond en ik kan je vertellen, als een mwahhh Funko liefhebbber was dit echt een avond zoals ik hem nog nooit meegemaakt heb. Als teams (ong 50 tafels van 10 pers per team) strijden we tegen elkaar en elke ronde kent een heel team als winnaar. De winnaars krijgen dan op hun beurt een exclusieve pop die de rest niet krijgt.
      Alles onder leiding van de CEO’s van Funko, verkleed als Rangers.
      Giveaways, Artiesten, giveaways, goed lopende show, giveaways, gezelligheid en had ik al gezegd giveaways?? 🤪 Wat een avond 🥹🤩 Rond 21:30 is het afgelopen, jammer! Iedereen bevind zich naar de uitgang en daar staat iedereen elkaar op te wachten want iedereen wil ruilen want iedereen uit een ander team heeft andere pop gekregen dus het “traden” gaat beginnen.
      Rond 22:15 zeggen we gedag tegen de helft van de groep en lopen bepakt en bezakt met Rahul en aanhang naar t hotel!
      Adrenaline suist nog door ons lijf dus het duurt even voor we “moe” zijn.
      Alle poppen worden uitgestald op bed en dat is een hoooooop! 🤩🤩🤩

Wat een avond
      Wat een poppen
      Wat een geweldige sfeer
      Wauw

En morgen?
      Morgen rijden we door naar LA

TRUSTE 😴

Ps meer foto’s volgen