United States
Wailuku River

Iao Valley 🌳

November 17, 2023 in the United States ⋅ 🌙 22 °C

Hüt am Morge simer zum Iao State Park. 🌳 Mir hei dert e einigermasse grosse Nationalpark erwartet wome de chli cha schöni Wanderige mache. 🥾 Üsi Erwartige si aber de ni so erfüuht worde, wüus nume e 500 Meter länge Trail zumne Ussichtspunkt het gha. 🪧 D Ussicht uf ds Iao State Needle Monument isch aber immerhin ganz schön gsi! 😍 Ner simer haut wider heizue und hei vo deheime us nume über d Strass müesse u de simer imne Visitor Info Center für Buckel-Wale gsi. 🐋 Die hei üs dert super chönne informiere und vorusse im Meer heimer no es paar Schildkröte gseh. 🐢
      Am Nami simer de wider a Maluaka Beach ga bade. 🌊 Ufem Wäg dert häre heimer üs ändlech e Kokosnuss gönnt. 🥥 Es het rächt gwindet u drum heimer fürs sünnele müesse vom Strand wäg zügle, mir si richtig paniert worde. 😅 Am Abe simer no a La Perouse Bay wüumer hei ghoffet, dert bim Sunneungergang Delfine und Buckel-Wale ds gseh. 🐬 Het aber leider wider ni klappet u mir hei nume dr wunderschön Sunneungergang u vieu Wäue gseh. 😅

Iao Valley

August 16, 2018 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Nachdem wir uns von Uscholds verabschiedet haben, machen wir uns auf den Weg ins Iao Valley. Es ist ein Team in den West Maui Mountains. Der Iao River hat über Jahrzehnte und Jahrhunderte hinweg ein Fall in die Berge geschnitten.

Aufgrund des Reichtums an Regen auf dieser Seite der Insel, sind die Hänge dicht bewachsen und bewaldet. Im Gegensatz zur Westseite, die sehr karg daherkommt. Wir fahren bis zum Iao Valley State Park. Dort parken wir für 5$ unser Auto und laufen dann den Rest des Weges bis zur Iao Needle, dem Iao River und dem angelegten Garten.

Obwohl es regnet, ist das Tal wunderschön und die Needle ein echter Hingucker. Wildromantisch trifft es sehr gut.

Wailuku River