Vietnam
Đục Khê

Lang Yen Parfüm Pagode

January 30, 2019 in Vietnam ⋅ ⛅ 23 °C

Die Stadt stinkt, der Wahnsinn in der Metropole spitzt sich zu und wird mir zu viel. Gemeinsam mit Fabienne flüchte ich aufs Land, unser Ziel ist die Parfüm Pagode. Wir hätten uns keinen besseren Zeitpunkt aussuchen können, kurz vor Tet sind hier keine Touristen, die Saison beginnt im einer Woche. Während der Hochsaison besuchen 30000 Menschen die Höhle und die umliegenden Pagoden, 6500 Boote (teilweise mit E-Motor) warten auf ihren Einsatz. Wie es sich für eine Pilgerstätte gehört, gibt es hier unzählige kleine Schreine, teilweise absurd tief in Hölen verborgen, die Menschen ohne Klettererfahrung bzw. mit Platzangst verborgen bleiben. Aufgefallen ist uns das in dieser Region im besonderen Maße Avalokiteshavara verehrt wird. Sie" (tib.: Chenrezig) ist der Bodhisattva des Mitgefühls und der Schutzpatron Tibets. Bodhisattvas sind erleuchtete Wesen, die aus Mitgefühl gegenüber den Lebewesen nicht ins Nirvana eingehen und ihnen auf ihrem Erlösungsweg helfen. Der Dalai Lama gilt als Manifestation des Avalokithesvara" Wir genießen die frische Luft und die Ruhe.Read more

לפגודת הבשמים

October 4, 2016 in Vietnam ⋅ ⛅ 30 °C

למחרת בבוקר קמנו בשש בבוקר ירדנו במעלית, נסענו לאוטובוס מקומי ואיתו נסענו שעתיים וחצי עד לכפר שקוראים לו הונג סון משם שילמנו לשני אנשים שהסיעו אותנו על אופנועים עד לנהר שהיו בו המון סירות. עלינו על סירה עם אישה ויאטנמית שהשיטה אותנו כשעה בנהר על לפגודת הבשמים.

העלייה לפגודה והמערה

October 4, 2016 in Vietnam ⋅ ⛅ 31 °C

כשהגענו לשם טיפסנו ארבע קילומטר ברגל, בדרך עלינו בערך על 10000 מדרגות וכל הזמן היו שם דוכנים שהציעו לנו לנוח ולקנות שתייה. באמצע הדרך ראינו קוף שקשור לשרשרת וזה היה קצת עצוב. במקום אחר ראינו אישה שמוכרת סנאים בכלובים שאפשר לתת לאלים במתנה. בסוף הגענו למערה ענקית וקדושה שיש בה המון פסלים מזהב שרציתי לקחת אבל זה היה בלתי אפשרי 😇. הפרעתי לאבא לצלם תמונות וזה היה די כיף.Read more

חזרה להאנוי והתיק שאבד

October 4, 2016 in Vietnam ⋅ ⛅ 30 °C

עלינו בחזרה מהמערה וקנינו לי שרשרת של בופלו שזו השנה הויאטנמית שבה נולדתי (אבא הוא סוס, אמא תרנגול, ומעיין נחש) לאחר מכן ירדנו ברכבל ושוב שטנו ועלינו על אופנועים לכפר. שם אבא רץ לחפש לנו לחם עלינו על האוטובוס וחזרנו להאנוי. כשהגענו להנוי החלפנו אוטובוס ורק אז שמנו לב שהתיק שלי נעלם. ואז עצרו לאבא והוא הלך לחפש את התיק באיזשהו מקום והרבה אנשים באוטובוס והסדרן ניסו לעזור לנו אבל לא הצלחנו למצוא את התיק. חזרנו למלון אכלנו במלון ראינו קצת סרטים והלכנו לישון.Read more

Đục Khê, Duc Khe