Vietnam
Hòn Dồ Mồi

Töifgang

November 11, 2023 in Vietnam ⋅ ☁️ 30 °C

Hüt simir am Morge früeh abghout worde für ga z touche. Uf das hanimi sehr gfröit! Mir si mitem Boot öppe 1,5h use gfahre bis zur Turtleisland. Leider heisstsi so wöusi wine Schiudkrot usgseet u nid wöus derd Schiudkröte git. Derfür giz süsch viu z gsee. Für die Andere drü isches der erst Touchgang drum wärdemir ufteilt u ig ha mitemne Pol zeme chli der spektakulärer Touchgang dörfe mache. Mir si dür wunderschöni (und zimmlich ängi) Riffschluchte toucht das isch es nöiis, wahnsinnig idrücklichs Erläbniss gsi! Der zwöit Touchgang isch de chli weniger spektakulär gsi, aber i ha z gfüeu gha so guet ustariert bini no nie gsi so hani z Gfüeu vor Schwärelosigkeit richtig chönne gniesse. Für die drü Herre isches chli weniger töif abe gange u d Touchgäng si tou chürzer gsi. Si si aber aui mitemne Strahle wider usem Wasser cho. Nach zwöi Touchgäng heimir sehr guet Zmittag gesse u si när wider zrügg i Hafe. Im Stedtli heimir no öppis trunke u när simir gägdie 4i wider zrügg i Resort. Mir si aui feiechli gschluchet gsi u hei üse letst Abe uf Phu Quoc när gmüetlich la usklinge.Read more

Wo der Pfeffer wächst

December 18, 2019 in Vietnam ⋅ ☁️ 30 °C

Mit dem Roller🛵 ging es heute auf Erkundungstour. Wir haben später festgestellt, dass unsere Route nicht gerade die spannendste war..Hätten wir uns mal vorher informiert🤦‍♀️ Naja, dafür haben wir ein paar einsame Strände entdeckt, die wir ganz für uns alleine hatten. Lediglich ein paar Einheimische tafelten ordentlich zum Picknick auf. Es gab alles was das Herz begehrt..sogar Krabben wurden frisch aus dem Meer gefangen und auf den Grill gelegt🦀😱
      Wir wurden dann auch noch auf ein Bier eingeladen.😅🍺

Auf dem Weg haben wir viele Pfefferplantagen gesehen..hier auf der Insel wird viel davon angebaut. 🌿🌱

Das Roller fahren ist hier irgendwie anstrengend, wegen dem ganzen gehupe. Waren am Ende auch irgendwie genervt. Zu heiß, Hunger, das ganze hupen... wir flüchteten in eine nette Bar mit cooler Musik..und gönnten uns später einen Burger vom Streetfood Bus 'Regina'.. witzig..so hieß der Stand😅

Hòn Dồ Mồi, Hon Do Moi