Vietnam
Xóm Bãi Xép

Stürmisch

November 19, 2023 in Vietnam ⋅ ☁️ 24 °C

Hüt bini am Morge früeh ufe Bus für vo Da Lat id Nöchi vo Quy Nhon z fahre. Das si guet 7h Fahrt. Hie hani när izz Life's a Beach Hostel icheckt u der Räste vom Tag mit läse verbracht. Wöus offebar vor es par Täg het e Sturm geh hezz z Meer feiechli höche Wäuegang und es chuttet der ganz Tag. Es isch auso scho für mit länge Hose zum usehocke. Am Abe hez es wahnsinns Familydinner Buffet geh und i ha widermau Schwitzer troffe. Mir hei e gmüetliche Abe mit Pingpong spile verbracht u i bi zimmlich früeh wider izz Bett.Read more

Bai Xep: Smashball ar Küste

November 4, 2023 in Vietnam ⋅ ☀️ 31 °C

Nach däm mr usm Zug mit de Softseater und de Chäfere in Dieu Tri usgstiege si, hei sich wie a aune Bahnhöf bis iz, vieli Taxifahrer id Empfangshaue drängt. Das nonid mau haubi 6i am Morge gsi isch und gregnet het simer umso erliechtereter gsi, het üs öber vor nächste Ungrkunft abgholt. D Fahrt nach Bai Xep isch när churzwilig gsi, obwohls no einigi Stopps brucht het bis mr e Bankomat gfunde hei wo no chli Geld het übrig gha.
      Bai Xep liegt ar Südostküste vo Vietnam und da’s ab u zue no chli schüttet, ischs definitiv nid Houptsaison. Die so zuvorkommende und unkomplizierte Lüt vor Ungrkunft hei üs, da z Zimmer scho parat isch gsi, bereits la ichecke und so heimer no chli chönne Schlaf nacheholä.
      Nach däm mr de vorem Mittag si ufgstande um e Omelette z esse, hei sich d Wuuchä scho wieder vrflüchtigt gha und dr Blick ufs Meer isch no idrücklecher gsi. Dr Rest vom Tag heimer ufm Liegestuhl im Sand, ig im Schatte u d Laura natürlech ir bräntige Sunne, vrbracht.
      Einigi Stufe und es paar Klettergriffe hets brucht u de ischme unge am Meer gsi. Die no recht grossä Wäue hei Idruck gmacht, mir heis aber nid wöue la si und hei z Badä im Meer gnossä.

Am Abä hei mr bim vietnamesische „family dinner“ zuegseit gha. Die Ungerkunft het näbst de härzige Bambus-Bungalow wie mir hei gha o grösseri Zimmer mit eigenem Bad und o e Dorm. Am Abä simer de bi däm zNacht aui (die wo zuegseit hei) zämä amne riesige Tisch ghocket und hei mega fein gässä. Näbä viune öbe glichautrige Reisefüdlä us Frankrich, Grossbritanie, Dütschland, Amerika etc. het o dr ganz Staff mitgässä. Si hei sogar d Vegi-Wünsch sich mega z Härze gno, mir hei gspiesä wie Könige.

Drna hets de Spieli gä, meistens zersch Lotto u später de „Smashball“.
      Ds Spiu hätti gern scho früecher kennt, denn womer no e Billardtisch z Bösinge gha hei (dr Diego und ig hei nid säute ohni Billard-queue gspiut). Bi däm Spiu het jede 3 Läbä und die schwarzi Chuglä muess immer i Bewegig si. D Lüt probiere de ar Reihe na vo Hand mit dr wissä Chuglä die schwarzi z Treffe u bestefaus z versenke. Dank dem zNacht, em Smashball u paarne Bierli drzue ischs relativ eifach gsi mit ganz viune i Kontakt z cho und es isch schwirig gsi d Laura z schla :)

Da üs dr Ort mit dere wunderbare Ussicht und dr Nöchi zum Meer so gfaue het, heimer gli scho uf 3 Nächt verlängeret. Dr Tagesablouf het sich wiederholt. Mir heis gnossä die viele Idrück vo de letzte Wuche chli la z sackä und si froh gsi kenni witä wägä zrügg z legä, dr Rucksack mau am Bodä la z liege und eifach chli z si.

Grägnet hets nume no ab u zue ir Nacht und üs het die Meerluft so gfaue, das mir iz ar Küste chli witer abä gö, um a die nächste Stränd ga umezliege. Die nette Lüt vom Staff hei üs de ono dr Bus reserviert und mir hei am Schluss no viu Zyt gha dr dick Hund wo quasi zur Ungrkunft ghört z strichlä. Happy dog, happy Laura 🥰

7 - Bai Xep/Tuy Hoa/🚃/Nha Trang

November 13, 2022 in Vietnam ⋅ 🌧 27 °C

Ciel gris en partant, 2h plus tard pluie.
      Flasques qui sont des rivières dans la campagne alors reprise de l'autoroute. Pareil ...
      Avec les camions en plus.
      Orage et pluie diluvienne pendant au moins 2h.
      Pleine de gadoue ... option trouvé des garde boues. Toutes les affaires sont dans un sale état.

Je craque en prenant un train pour Nha Trang.
      2h de train avec un vietnamien bourré et collant à côté histoire de bien finir la journée.
      Arrivée à 23h à Nha Trang. 3 jours ici probablement.

Bai Xep

February 17 in Vietnam ⋅ ☁️ 23 °C

Heute haben wir uns mit dem Taxi nach Bai Xep in unser Stranddomizil fahren lassen.
      Anderer Strand anderes Wetter und endlich ist es da, das Strandfeeling, das ich bis jetzt so vermisst habe
      Eine einfache Unterkunft mit einem Restaurant in einer ebenso einfachen Hütte.
      Am Strand wird abends fangfrischer Fisch, Garnelen etc angeboten. Genau so hatten wir uns das vorgestellt

Tag 2 - Da Lat to Quy Nhon

January 29 in Vietnam ⋅ ☁️ 22 °C

Nach einer - wiederum - eher kurzen Nacht, ging es bereits um 0707 Uhr los bis zu einem Kaffeehalt (leider können wir uns beide nicht mehr an das Café erinnern), wonach es mit drei Regularities mehr oder weniger back to back weiterging. Leider versifften wir das Dritte, weil wir mit gps fuhren und der Tannenwald die genauen Daten verfälschte. So sind wir zwar noch erste in unserer Kategorie (pre-war), aber overall nur noch unter den ersten fünf. Morgen wirds besser. Soviel zum Fahren. Die Route am morgen war sensationell, fuhren wir doch durch einen Nationalpark mit Fluss, Wäldern und Bergen. Wirklich äusserst schön, abwechslungsreich und, um das üblich Klischee zu erwähnen, es sah fast ein bisschen wie in der Schweiz aus. Vietnam hat sich bisher als sehr vielfältig bezüglich Landschaft erwiesen. Nach einem wirklich sehr feinen Mittagessen an einem Lotos-Teich fuhren wir entlang der Küste, an schwimmenden Dörfern vorbei. Am Strand wird viel gebaut, neue Häuser (Hotels?), eine breite Promenaden-Strasse, wobei noch nichts richtig fertig ist. Störend ist halt der Geruch nach trocknendem Fisch, der zumindest für unsere Nasen sehr unangenehm ist. Auf dem Weg zum Hotel wurden wir im Sea View Café bei schönstem Blick aufs Meer nochmals mit einem Drink (= Coke) verwöhnt. Unser Hotel liegt heute am Strand, unser Zimmer mit Blick aufs Meer und mit - beruhigendem oder nervendem - Wellentosen. Auch hier genossen wir wieder ein feines Essen.Read more

Pleiku > Quy Nhon

June 12, 2023 in Vietnam ⋅ ☁️ 34 °C

Soooo, in Pleiku hemmer eus vor allem um chli Wösch, Ikaufe & Regeschutz kümmered. Susch isch die Stadt ned bsunders interessant gsi 😅 vo det us simmer den witer uf Quy Nhon is Life's a Beach Hotel womer en füecht-fröhliche Abig & en sehr chillige Beachday gha hend! 🌴 euses Bungalow isch direkt mit Blick ufs Meer gsi - für de Sunneufgang hemmer aso ned mal müsse ufstah!

Im Life's a Beach hemmer under anderem au de Leo kenneglernt, en Typ us Köln wo eus uf eusere witere Reis no es ganzes Stück begleite wird - au wemmer das det nonig gwüsst hend 🐆

📍 - Life is a beach (et de la pluie)

November 12, 2022 in Vietnam ⋅ ⛅ 28 °C

Accueilli hier dans cette auberge si cool.
      Soirée quiz et jeu hier. Parfait pour oublier la journée difficile.

Endroit parfait ! Réussie à avoir une chambre privée aujourd'hui en plus, superbe dans un bungalow en bois.
      Mais il a plu de façon diluvienne toute la journée.
      Excuse parfaite pour ne rien faire. Top.
      Et à goûter tous les fruits de mer qui sont vendus juste à l'entrée.
      Sortie snorkeling remplacée par un banana split.
      Soirée discussion avec toutes les personnes de l'auberge.

Khu Vuc, Vietnam

January 12, 2020 in Vietnam ⋅ ⛅ 26 °C

This is the view from our current room, atm we’re staying at a small guesthouse owned by a Vietnamese family located in a small fisher village. These round „baskets“ are used to transport goods from the ships to the beach and vice versa. It doesn't look like it at first glance, but these round boats are surprisingly stable in the water. The Thung Chai, as the Vietnamese name is, are originality made of bamboo and coated with a resin.Read more

Haven Vietnam, Khu Vuc, Vietnam

January 11, 2020 in Vietnam ⋅ ⛅ 25 °C

🏍 We arrived safe and sound at our final destination🌴. Seven days motorbike tour, what an adventure... A big thanks 🙏 goes to Dung ❤️, the best, funniest and most honest easyrider in Vietnam 🇻🇳!

Nha Trang & Bai Xep

December 14, 2019 in Vietnam ⋅ ⛅ 24 °C

Heute hatten wir eine lange Busfahrt vor uns. Ich dachte wir bleiben eine Nacht in Nha Trang und hab eine Übernachtung gebucht, obwohl wir nur angehalten haben. 🤦‍♀️ Dann hab ich auch noch das falsche Hostel in Bai Xep gebucht, weil es drei mit dem selben Namen gibt. 😂🤦‍♀️ Wir sind morgens um 8 Uhr los gefahren und dann um 7 Uhr abends angekommen. Mein Hostel ist total schön, direkt am Strand und ich hör die Wellen wenn ich einschlaf und aufwache. Zum Hostel gehören natürlich drei super süße Hundis. 😍 Bai Xep ist nur ein ganz kleines Fischerdorf und alle Unterkünfte sind noch ganz neu und hier sind vielleicht 10 andere Touristen.Read more

Xóm Bãi Xép, Xom Bai Xep