November 2019

de letsti Morge

November 23 in Ecuador ⋅ ⛅ 14 °C

Gester abig hani namal es letschts mal Riis mit Bohne und Poulet gha. Das langet ez für es guets Wiili. ;)

Hüt Morge bini mit chli Chopfweh uufgwacht, vermuetli vo de Höchi gester und z wenig trinke. Ich ha wüki fast kei Durst da obe (guet, s Chlorgschmackwasser fördereten au nid gad ;) )
    Und ich bi nanie so oft uufgwacht wili entweder z warm oder z chalt gha han wie da. Zuedeckt mit 1-3 Wulledechene. Da fallt eim mal uuf was oisi kuschelige Daunedeckene und Schlafseck dihei eso chönd ;)

Soo und ines paar Stund gahts uf de Heiweg, zersch na ca 4.5h Fahrt bis zum Flughafe.

Cajas Nationalpark

November 22 in Ecuador ⋅ ☀️ 10 °C

Hüt simmer am 8i uf de Bus zum Nationalpark zum echli laufe. S isch wunderbar Wätter gsii und mer hend d Bärge und d Luft (au wenn sie ultradünn gsii isch) sehr gnosse!
    De Marco het na es Bei voll Schlamm/Sand usezoge und ich ha härrlich chönne lachä,hiiii :D

Und mer hends na witzig gfunde wie schnell das mer wie fesch hend müesse schnuufe uf 3960 m.ü.M ;)Read more

free walking tour und shopping

November 21 in Ecuador ⋅ ⛅ 19 °C

Churz paar Sache vo de Tour
    62 chilene i de ganze Stadt! Di grössti het Platz für 100'000 Lüt

Panama Huet isch eich vo Equador und sött Toquilla stray hat gnännt werde, Rohstoff wachst nur in Ecuador.
    Produktion sit 1870, denn ab 1904 dur de Panamakanal exportiert.
    De Rosewelt het nid gwüsst, dass de Huet vo Ecuador cho isch und het gseit Panama... Drumm Panama hat.

Mir hend e lässigi Tourfüererin gha wo suppermotiviert gsii isch. Nachher simmer mit de Veronika und Theresa ga Spanferkel ässe am Märt und nachli ga lädele und käffele.

Cuenca

November 20 in Ecuador ⋅ ⛅ 13 °C

Hüt simmer chli am umefuule gsii, ga Wösch wäsche lah, zmörgele, am Marco sis Handy nid chönne repariere lah und denn am Nami chli ga "Lädele", dur d Altstadt laufe und ga käfele.

Zabig im Hostel het de Bsitzer, de Toni, gfröget ob mer zemme wend Znacht ässe. Natürli sehr gern! Denn hemmer mit allne wo gad da gsii sind kochet, gässe und nachher na Yatzi gspielt :) HärrlichRead more

Lazy day

November 17 in Ecuador ⋅ ☁️ 20 °C

Zämmefassig wil kei lust zum schriibe:
    7ni zmörgele, verabschiede vo de Gruppe, merke das mer kei Buechig gmacht hend, aber na es Zimmer miteme 140er Bett becho :)
    Z spaat sii zum Tauche, drumm Käfele und Hängemattele.
    Haifischliinsle <3