S o

Joined February 2016

Mitbewohner gfunde

November 6, 2018 in Bulgaria ⋅ 🌙 4 °C

Zmizt i de Nacht imgits nachli Action :) Immer wider ghöremer es Raschle, ganz nöch... Am Afang denkemer s segi dusse im Laub, denn aber simmer ois sicher dases vom Innere vom Bus chunnt... Was isch ächt das... Amene Plastiksack findemer Knabberspuure, d Verfolgigsjagt gaht los :)
    Undereme Sitz bim Solarstürgrätli gsehmer en chliine Fällchnoiel umespeede - Es Müüsli!! :) guguus
    Ab nach use mit dir! Mir sind ois nani ganz sicher ob das glunge isch... trotzdemm guet Nacht ez :)

Natürli ischs ois nid glunge gsii und mir hend na di halb Nacht mit Müüsli jage verbracht... erfolglos, das chliine ding isch eifach z schnäll - e Falle muen ane.

Kuhmuh

November 5, 2018 in Bulgaria ⋅ ⛅ 12 °C

Nach langer Fahrt dur diversi Dörfli mit vielne Verchaufsständ a de Strass, simmer bimene gmüetliche Plätzli aachoo. S Wetter isch wunderbar, mir hend nur wenig Wind und s isch ca 19 Grad. D Boim hend wider chli meh Laub drah als vor churzem wiiter nördlich.

Sit mer über d Donau uf Bulgarie sind, hemmer fasch kei Strassehünd me gseh. Abfall hets immerna gnueg, aber nümm so viel wie z Südrumänie.
    Hie und da hets mal na e Pferdekutsche und Hirte wo mit Schöf, Geisse, Chüe und Truthähn (oder sus es grosses Gflügel) am spaziere sind. D Strasse sind viel besser, me chan unbremset über Flick fahre, ohni das me s Gfühl het e verschiitet eim ;)

Mir hend i dere schöne, hügelige und übersichtliche Landschaft de ersti Spaziergang mit de Cuni ohni Leine gmacht - herrlich, so ohni Gnuusch!! :)

Bald scho het sich d Sunne verabschiedet und es isch chelter worde... so um di 7 Grad... das hemmer miteme wiitere Spaziergang hnd denn ere Pfanne Glüewii überbrückt und sind ez ersch nachem Sternehimmel bestuune in Bus/Bett. Es isch ez 19.00 :) am 05.40 ca sött ja schliessli d Sunne wider choo, juhuu!!

bärgää :)

November 4, 2018 in Bulgaria ⋅ ⛅ 10 °C

Vom Dörfli namens Troyan uus, simmer in Nationalpark Zentralbalkangange s het viiel Bärge da, was ois natürli cheibe fesch froit nachem flache Südrumänie und Nordbulgarie :)
    Öppe am 17.15 isch denn d Sunne under gange und de Wind immer deftiger worde.. also ab is Bett ga läse/Föteli umebiige.

warte warte warte :)

November 3, 2018 in Bulgaria ⋅ ☁️ 19 °C

Mir sind am Zoll nach Bulgarie und warted 2h bis mer da uf d Fähre chönd...
    Us 2h warte sind 3 1/2h worde und mir sind ez am 16.20 endli z Bulgarie aachoo! jeeeh :)
    Bi de Aakunft het d Mili na e Desinfektionsmittelduschi bechoo und mer hend 8 Euro für das Spektakel zallt + namal 8 Euro abglade für d Vignette.Read more

Never miss updates of S o with our app: