S o

Joined February 2016

apartement :)

October 7, 2018 in Finland ⋅ 🌙 0 °C

Bizeli us de Stadt "gflüchtet" ines Apartement bis mer wiiter chönd. Mir hend das Jahr irgendwie scho chli viel Stedt aaglueget :)

Zum Bus:
    Mir sind zimmli de ganzi nechsti Tag vo Abbruch zu Mech zu Abbruch am Teili sueche gsii bzw. luege ob mers chan bstelle. Erfolglos.
    Es git en Luftmengemesser-tröchnigsspray wo ois scho vo zweine empfohle worde isch aber ois nid ganz ghüür isch... drumm hemmer denn mit de Klassikerwerchstatt telefoniert. Sie hend gfunde das me das guet chan probiere unds die eifachsti Lösig seg.
    Also hemmer das ding kauft, sind zum Bus gfahre, hend das Sensor-ding uufgmacht, driigsprayt unds miteme Komprässer wider trocheblaase.
    Das het tatsächlich gwürkt und de Bus het nachher wider schöön vor sich anebrummlet! So guet, fasch scho z eifach zum wahr sii...

Helsinki

October 7, 2018 in Finland ⋅ ☁️ 7 °C

Mir sind also mitem ÖV Bus und Zug nach Helsinki und huused ez imene Hotel, so voll i de Grossstadt... Komisch irgendwie. Also vo mir us chömmer morn es Hüsli oder so im Wald ga sueche ;)
    Eigentlich hemmer ja Bärge und Kei Hochhüser gsuecht...

mir müend ebe alles uustestä

October 6, 2018 in Finland ⋅ ☁️ 9 °C

Leider hends da denn doch na gsalze uf de Strasse, drumm simmer schnurstracks zu de Autowäschstrass.
    Vollgas inkl. Unterbodewösch. Juhuu

Naja, nach de erste paar Sekunde hets scho de eint Schiibewüscher umeglitzt... Wenns nu das isch hemmer ois denkd. Zruggbüge, einigermasse ok.
    Suuper, also schnell zum Schlaafplätzli fahre.
    Motor findet: Neineinei ihr hend nani fyraabig, ihr derfed ez auna chli öppis mache.
    Er isch nid lenger als 2 Min gloffe und het denn wider abgstellt. Iirgendöppis a dere Wäschstrass hettem also nid pässlet... Debii isch de Bus vorher doch so wunderbar gfahre.

Jez chömmer wenigstens d Versicherig uusprobiere, i max. 50min wird sich en Mech mälde wo chunnt ga luege. Jeeeh!

Es paar Stund spöter:
    D Mili isch iiglieferet worde: Diagnose: (Wasser-) Schadä am Luftmengemesser, si isch ebe au chli Wasserschüüch wie de Domi ;)

Mir mached ois ez ma uf de Weg id Stadt.

Eeelch!!

October 5, 2018 in Finland ⋅ 🌧 6 °C

Ich han grad zwei Elch gseeh! Zwar nur churz aber immerhin.

Und mir hend Plän gschmiedet:
    -Mitem Bus fescht anti Öko fahre soferns gaht, wil mer denked z wüsse das er so weniger zickt.
    -In Südä i wermeri Gebiet gah
    -Bärge sueche

Never miss updates of S o with our app: