Satellite
Show on map

Salar de Uyuni

October 31, 2019 in Bolivia ⋅ ☀️ 19 °C

Als ersts vo üsere 3 tägige Uyuni - Tour sind üsi Rucksäck (und de Irene ihren Rollkoffer😂) sind uf em Dach vom Jeep verstaut worde und los isch d Fahrt zum "Isebahn Fridhof" gange, wo mir verschidensti alti, im Sand versunkni Züg und Lokis hend chöne bestuune. Bim nögste Stopp i de Salzwüsti isch denn üsi Fantasie gfrooget gsi - Ideeä hend mir also gnueg gha, nume d Umsetzig vo dene Perspektivebilder hed nöd immer ganz eso guet klapped, wie mir üs das vorgstellt hend. Wo denn aber üsen Fahrer d Regie übernoh hed, isch d Qualität vo de Bilder und de Videos nomal dütlich gstige 😊.
    Nebst de Sandwüesti hend mir mehreri Lagune i de verschiedenste Farbe gseh. Genau die Farbe in Kombination mit em Salz und de Flamingos hend üs es paar Mol stuune loh und einigi "Woow, so schön" entlockt! Uf üsere Tour hend mir nöd nume Flamingos gseh, sondern au Lamas und Viscachas ("Bisgatschas"), es Tier wo usgseht wie e Mischig zwüschet Haas und Eichhörnli. Die sind so neugierig gsi, dass üs bim Zmittag denn sogar us de Hand gfresse hend.
    Die beide Nächt hend mir jewils mitte i de Wüsti verbroocht - in Hüüser mit Bette, Tisch, etc. komplett us Salz.
    Üsen Guide de Jaime hed nume Spanisch gredet, mir hend sini Erklärige jewils zimlich guet verstande und sind darum zu de Übersetzer vo de Gruppe worde - yes mir chönd jetzt Spanisch 💪 Am zweite Obig hend mir de Guide dezu überret, mit üs Znacht z esse - normalerwiis esseds nämlich seperat. Er hed u Freu gha und hed viel über s Lebe in Bolivie und ihri Traditione verzellt. Uf d Froog, öb er sin Job mag, hed er gmeint: Ja, wils Ikomme relativ regelmässig isch und wils viel weniger streng isch als bispielswiis i ainere vo de vielne Mine in Bolivie z schaffe. Au hed er gemaint, er würd gern emol uf Europa reise. Aber allei scho en Flug noch Europa spreng sis Budget und au das vo de allermeiste Bolivianer. Churz zemegafsst: die meiste Bolivianer hend sehr wenig und sind umsomeh froh über das, was sie hend. Dementsprechend verstöhnd mirs überhaupt nöd, wenn d Touriste d Hälfti vom Esse liggelönd, ständig motzed, etc. und nöd gsehnd, was sie aigentlich für es Glück und Möglichkeite hend!