Satellite

Brisbane

December 23, 2016 in Australia ⋅ ⛅ 26 °C

Dit is mijn laatste stop voordat ik weer naar Sydney ga. Na een paar uur in de bus ben ik voor mezelf gaan koken. In de supermarkt kwam ik drie heerlijke biefstukjes tegen die ik niet kon laten liggen. Ze waren zelfs zo goed gelukt dat ik ze alle drie in een avond heb opgegeten. De volgende dag ben ik op pad gegaan in Brisbane, de mooie gebouwen volgend kwam in bij bij diverse musea en prachtige parken uit. Mijn eind stop waren de botanische tuinen, waar toevallig die middag een markt was. Hier ben ik opzoek gegaan naar een leuk souveniertje voor mijn broer(tje).
    Na het shoppen heb ik de gratis veerboot gepakt over de rivier. Dat was prachtig aangezien net alle lichten in de stad aan gingen terwijl ik op de veerboot zat!
    Eenmaal terug bij het hotel was ik stiekem toch best wel moe, dus na een avond duik in het zwembad boven op het dak van het hotel ben ik lekker gaan slapen.
    Vandaag is het de laatste dag van mijn backpack avontuur. Ik maak nog even een praatje met mijn kamergenoot uit Duitsland, boek mijn tickets voor oud en nieuw en maak nog een mooie boottocht over de rivier. Nu dat ik in de bus zit begin ik nog meer na te denken over mijn avontuur...