Satellite
Show on map

Gijón, Mari Lu ❤️

July 10, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 24 °C

Tinc moltes ganes de veure la Mari Lu, pero abans parem al Decathlon per arreglar la punxada de la meva bici... Si no ho fem no la puc fer servir i això fa ràbia després de carregar les bicis amunt i avall... I ja que estem, preguntem si podrien donar-li una ullada general... I resulta que ens poden tenir la bicicleta arreglada el mateix dia! Deixem la bici i marxem a posar una rentadora i una assecadora davant de casa la Mari Lu i fem un cafè amb ella i el Raúl fins que s'acaben i després marxem a la playa de San Lorenzo i allà coneixem a la Marilin i el seu fill però és una trobada fogaç... perquè tenen una mica de pressa. Ha estat una tarda molt maca, hem xerrat molt, sobretot ella jeje... Ens hem posat al dia i hem rigut molt. Seguim passejant una estona i mengem una empanada de bonito per berenar, també comprem els sobaos per la tieta Elena. Ens acomiadem de la Mari Lu cap a les 21:00 perquè el Decathlon ens han dit que ja tenen la bicicleta i tanquen a les 10:00. L'anem a recollir i marxem. Avui dormirem a l'àrea recreativa de Moniello, al Cabo peñas. Arribem tardissim, com sempre... L'ian ni sopa... Es queda adormit abans. Hi ha molta humitat. Volem estendre la rentadora fora, perquè ha quedat una mica molla, pero impossible, haurem de provar demà al mati. Tenim la ferma intenció de jugar a cartes pero aquesta nit tampoc serà, estem massa cansats. Bona nit 💖Read more