Satellite

Naar Byron Bay en inblenden dan maar

October 11, 2019 in Australia ⋅ 🌧 20 °C

Mogguh. Zelfde riedel sochtends en dit keer verlaten we Coffs Harbor waar we nog wel geprobeerd hebben om mountainbikes te huren maar dit werd hem hier niet, het moeten wel echte MTB's zijn en geen stadsfietsen om een blokje om mee te maken. Met die drukte hier ook de supermarkt overgeslagen en dit gepland om in Byron Bay te doen. 3 uurtjes rijden en ook nog grotendeels door de regen heen, maar uiteindelijk aangekomen in een droog Byron Bay zodat we na het parkeren in Arts Factory Lodge nog even een leuke wandeling over het strand konden maken op zoek naar de beste stek om te surfen. De campsite waar we staan is heerlijk hippie en gelukkig maakt het dus totaal niet uit hoe je er bij loopt, maar het gaat echt niet lukken om er zo bij te lopen😋. De helft loopt op blote voeten, met dreadlocks en de kleding hangt zo los als mogelijk is of bestaat uit een aan elkaar gestikte strandhanddoek. Best praktische kledij maar niet iets wat wij hebben liggen. Na onze beachwalk en onze eigen drankjes gedronken te hebben namen we er nog een paar in het beach hotel en keken daar naar wat surfers op tv in Tahiti. Op een lege maag sloeg de alcohol weer leuk in dus tijd om mijn rebelse kant te sussen met wat eten in de campert. De rugtassen moesten we toch droppen voordat we maar eens gingen stappen in Byron bay. We begonnen in the Northener en na 1 drankje en al heel wat extreme Engelsen verder naar Cheeky Monkeys waar het wat later ook helemaal los ging. Wij waren toen al lang genoeg aan de zuip geweest 😂 en gingen een heerlijke coma tegemoet. Maar toen we bij de campert waren bleek er een vet leuke ska band bezig te zijn in the Art Brewery naast onze campsite. Daar nog even staan dansen en gekeken naar alle hippies die hier dan weer helemaal los op gingen. Toen toch echt tijd om af te taaien en het bleek nog geen 15min later ook afgelopen dus top timing. Tot laterzzz😴.Read more