Satellite

Na regen komt zonneschijn

October 12, 2019 in Australia ⋅ 🌧 16 °C

Wat een hippies allemaal.. maar dat geeft wel een boel gezelligheid. Helaas werkt het weer vanochtend nog niet echt mee. De voorspelling is dat het eind van de middag beter weer wordt, dus de ochtend lekker rustig aan gedaan. In het hostel (zie fotos) zou een didgeridoo workshop gegeven worden, dus dat leek ons wel wat. Echter kwam de docent niet opdagen.. dus dat was jammer. We keren terug naar de campert om nog even te chillen en te lunchen voor het echte werk gaat beginnen😉. Het plan is om (ondanks af en toe wat regen) een paar surfboards te huren en eens te kijken of we de golven kunnen trotseren. Na zelf (Maris) 2x op een flowryder gestaan te hebben is dit toch wel anders en een beste opgave😅. Daan heeft al vaker op een surfboard gestaan, dus hij wist zich al redelijk te redden ook met de wat hogere golven. Met aardig wat zouthappen tussendoor en mislukte pogingen lukt het mij toch om 3x te staan op het board🥳. Daan heeft ook een aantal keer gestaan, maar na ruim 1,5 uur ploeteren zijn we uitgeteld en houden het vandaag voor gezien. Morgen gaan we het nog een keer proberen want we hebben de boards voor 24 uur. Voldaan trakteren we ons zelf op een kop warme chocomelk en patatjes. Terug in de camper maakt Daan nog overheerlijke burgers voor ons klaar. Uitgeput van het surfen en de rozigheid van de temperatuur zoeken we vroeg ons mandje op om morgen optijd weer naar het strand te gaan voor nog een rondje zouthappen🤣Read more