Satellite

Flying without wings

October 27, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 23 °C

Daan had mij een cadeautje gegeven voor mijn verjaardag die ik kon gaan verzilveren op onze huwelijksreis. En eindelijk was het dan zover. We stonden weer optijd naast ons bed, want om 9 uur moest ik mij melden bij een groen tafeltje in de middle of nowhere. Na het nodige papierwerk (het blijft Amerika) werd het tijd om naar boven te gaan, terwijl Daan beneden bleef staan met de camera in de hand. Nadat we 20 minuten omhoog hadden gereden, werd het tijd om weer naar beneden te gaan, maar natuurlijk niet weer met het busje waarmee we omhoog kwamen. Nee, ik ging al rennend met een parachute boven me de berg af, de lucht in😊 oftewel paragliding. Mijn piloot zijn naam was Paul en hij zorgde ervoor dat ik mij geen zorgen hoef te maken, het enige dat ik hoefde te doen was heel hard rennen als hij dat zei en daarna te ontspannen en genieten van het prachtige uitzicht! En dat was wat ik deed. Op een gegeven moment zaten we in zo'n goeie termiek dat we al 17 minuten in de lucht waren, en hoger dan onze take off plaats, terwijl de vlucht eigenlijk maar 12 minuten zou duren. Zelf mocht ik ook nog even sturen, dit lijkt makkelijker dan het is maar wel super leuk om te doen. Vlak voor de landing vroeg Paul nog of ik van rollercoasters hou en of ik het met de parachute wilde ervaren. Ik vertrouwde hem volledig en hij zette de achtbaan in, echt super vet om te voelen. Daarna maakten we ons klaar voor de landing, welke op onze kont zou zijn vanwege de wind. De landing was niet heel zachtjes, maar prima te doen, vergelijkbaar met de luchtballon landing voor de trouwe lezers😉. Dank je wel schat voor dit cadeautje, het was geweldig!😘 Na mijn vlieger avontuur besluiten we een stop te maken bij de rainbow trees, die werkelijk allemaal verschillende kleuren in de stam hebben. Echt heel bijzonder om te zien. Daarna zijn we terug gereden naar het hotel en na wat chillen gaan we naar Mulligans Irish Pub om eindelijk eens de happy hour mee te maken (elke keer zijn we net te laat😅). Met een heerlijke cocktail en quesadillas genieten we van de ondergaande zon en live muziek. Aansluitend dineren we hier ook en na nog een drankje en wat koffie houden we het voor gezien en reden we terug naar het hotel. Hier op Hawaii is er niet echt een uitgaansleven dus drinken we nog wat op de kamer voor we gingen slapen. Good night😘Read more