Satellite

Lekker niets doen

August 23, 2018 in Egypt ⋅ ☀️ 32 °C

Met zijn allen ontbeten, veel te veel keus natuurlijk en daarna naar het zwembad om ons te installeren! Hans en Rolf regelen een andere kamer en Hans verhuist ons meteen. Ik ga met DJ het water in en eigenlijk komen we daar de hele ochtend niet meer uit! We hebben drie dubbele bedden met parasols en veel handdoeken en Macey ligt lekker op een bedje tussen de handdoeken in de schaduw en wij gaan het water in en uit en wennen aan de hitte! Rond een uur gaan we lunchen en daarna gaan de kinderen slapen, Rolf neemt de babyfoon mee zodat ze zelf gewoon lekker buiten kunnen blijven. Lezen spelen zwemmen afkoelen wij hebben inmiddels een luchtbedje gekocht zodat ik heerlijk kan liggen dobberen! Rond bij uur gaat iedereen terug naar zijn eigen kamer om op te frissen en om te kleden en om kwart over zes zijn we in het restaurant Asiatique waar ze echt heel lekker eten hebben en ook een super toetjes buffet. Acht uur gaat Macey naar bed en Rob gaat bij haar zitten zodat wij naar de “paardenshow” kunnen gaan kijken!Read more