• Day 4

Fishing Village. 🎏

September 20, 2023 in Vietnam ⋅ ⛅ 27 °C

De nögschti Stopp isch ah de Bucht vom Fischerdörfli in Mûi Né gsi, wommer slokale Lebe vo de Ihwohner hend derfe miterlebe oder bessergseit, ich han derfe miterlebe. Wills de anderne beidne am 07:30 Uhr scho zheiss gsi isch oder si vlt au eifach no zmüed gsi sind, hend si weret dem Stopp im Jeep gwartet. Es wer en churze plante Halt gsi aber mich het das local life eso beeidruckt und fasziniert drum isch dWartezit den e bizzeli länger usgfalle.🤭 Bsunders sehenswert isch das Dörfli vorallem am Morge willmer den die dutzende Fischer mit ihrne lebendige Tier seget das Krebs, Jakobsmuschle, Roche, Langustene oder anderie Meerestier vom Meer zrugchere gseht. DFischer chömet mit dene chline Rundbot zrugg as Land, entladet ihre Fang und übergänd die zahlriche Tier ihrne Fraue. DFraue sortieret die Muschle, Fisch & Krebs nach Grössi und wäget sie für Verkauf an Händler ab.🐡🦀
    Vom Gstank und dem viele Abfall derfmer sich au ah dem sehenswerte Platz nöd abschrecke lah.😌