• Day18

Dag camper, hallo Brisbane

October 18 in Australia ⋅ ⛅ 24 °C

De dag dat we de camper moesten inleveren was daar. De tijd met de camper is heel snel gegaan. We pakten de laatste spullen in de koffers en maakten zo goed mogelijk de camper schoon en gingen op weg om het laatste stukje te rijden met de camper. Bij het camper bedrijf aangekomen was er weer een lange wachtrij. Gelukkig was er een Nederlander, die al jaren in Aussie woont, zo aardig om even aan te geven dat wij alleen maar een camper kwamen inleveren, zodat we sneller geholpen konden worden. Nadat alles gecheckt was bestelden we een uber om naar het hotel te komen. Eigenlijk was het nog te vroeg om in te checken, maar gelukkig was onze kamer al klaar en konden we al snel op pad. Aangezien het al lunchtijd was hebben we eerst een plekje gezocht om wat te eten, om vervolgens een rondje door de botanische tuinen van Brisbane te lopen. Al snel besloten we dat we genoeg hadden gehad van het lopen, dus pakten we een elektrisch stepje van Lime om door de stad heen te crossen. Een leuke manier om de stad een stukje sneller te kunnen zien. Je kunt maximaal 24 km/h met die dingen en bergafwaarts nog een stukje sneller. Toen de batterijen bijna leeg waren van de stepjes en we terug bij ons begin punt waren, waren we wel toe aan een drankje. Dus zochten we een leuk plekkie aan het water voor een corona en een cocktail. Voor het avondeten kozen we het Italiaanse restaurant van Jamie Oliver uit voor een heerlijke antipasti en ravioli. Om de dag af te sluiten namen we nog een afzakkertje in de Down under bar. Hier was Daan 3 jaar geleden ook geweest met zijn wereldreis. We hebben nog gezocht naar de tekst die ze destijds op de muur geschreven hadden, maar helaas niet gevonden. Daarna werd het toch echt tijd om terug te keren naar het hotel en vroeg te gaan slapen, morgen weer vroeg op voor een typisch Australisch avontuur😊Read more