Satellite
Show on map

Chillen, relaxen en nog meer chillen

October 29, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 29 °C

Oké, tijd om te relaxen! Van al dat gereis wordt je soms ook moe😋. Dus besloten we om eens uit te slapen. Daarna hebben we wat orde in de chaos gebracht. Toen dat gebeurd was gingen proberen om op de mooiste stranden en snorkelplekjes van Maui te komen. Maar dit bleek lastiger dan gedacht. De meeste van deze strandjes zijn namelijk onderdeel van grote resorts. En om daar te kunnen parkeren, moet je weer in dat hotel verblijven. Nadat we dus een aantal van deze stekjes voorbij hebben moeten laten gaan, hebben we het toch maar even gevraagd bij een beveiliger van een resort. Deze was zo vriendelijk om ons te laten parkeren bij het Royal Lahaina Resort, zodat we van het strand konden genieten. We mochten hier maar tot 4 uur blijven, dus na wat chillen en wat zwemmen en wat lezen vertrokken we weer. We reden nog wat verder door of we op een ander strandje de zonsondergang konden kijken. Uiteindelijk streken we neer op Kapalua Beach, waar we onder het genot van een Corona van weer een prachtige zonsondergang konden genieten. That never gets boring😇❤. Deze relaxte dag sloten we af in Lahaina bij de Lahaina Pizza Company. Morgen weer een dag🤗Read more