Satellite
Show on map

Last but not least

November 1, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

Het einde is in zicht, maar we genieten nog volop van het heerlijke weer en elkaar voor we over een paar dagen weer naar huis moeten. De dag begon weer met het uitchecken uit dit hotel, waarna we naar een strandje reden vlakbij het hotel. Een lekker rustig zandstrand, waar Daan zijn geluk nog even op kon door nog even te snorkelen en weer veel schildpadden kon spotten🤩. Eentje was zelfs bijna even groot als hijzelf. Na nog een paar uur gerelaxed te hebben werd het tijd de auto in te leveren en Maui te verlaten en te verruilen voor O'ahu. In lucht ernaartoe hebben we kunnen genieten van de ondergaande zon. Aangekomen in het Ambassador hotel in Waikiki hadden we geen tijd te verliezen en dropten we onze spullen om daarna zo snel mogelijk naar het strand te gaan. Daar aangekomen zoeken we een plekje op het zand in afwachting wat komen ging. 5 minuten lang werden we getrakteerd op een vuurwerkshow🎆. Na afloop hebben we onszelf eerst getrakteerd op een welverdiende cocktail bij de Hale koa Beach bar. Waikiki is duidelijk een stuk drukker en toeristischer dan elke andere plaats dat we geweest zijn in Hawaii. Toch werden wij wat kieskeuriger in het uitzoeken van een restaurant, ondanks dat er veel meer keuze is, viel onze keuze toch op een Italiaans restaurant, waar ik (Maris) 1 van de lekkerste pizza's heb gegeten van de vakantie.Read more