Your travels in a book

Learn more

Get the app!

Post offline and never miss updates of friends with our free app.

New to FindPenguins?

Sign up

Malaysia

Curious what backpackers do in Malaysia? Discover travel destinations all over the world of travelers writing a travel blog on FindPenguins.
  • Nach fünf schönen, abenteuerlichen, stressfreien und sonnigen Wochen hat mich soeben mein Travelbuddy wieder verlassen. Fabi: Danke, dass du mich so tapfer ertragen hast. Auch wo ich eigentlich da stehen und verzweifeln würde, wusstest du sofort wo es lang geht. Karten lesen ist nicht meins und auch da hattest du immer einen Plan. Auch für Ball die doofen Schnappschüsse von mir, ein herzliches Dankeschön 😜 Deine dämlichen Sprüche und deine 5 Minuten (die manchmal auch seeehr viel länger gingen), werde ich vermissen 😂 Danke für das Stück Heimat, das du mir mal wieder gebracht hast 😊 Guten Flug 🌍✈

Ich bin nun noch bis zum 26. Februar in Kuala Lumpur und dann sitze auch ich bald wieder im Flieger. Jedoch nicht wie geplant nach Deutschland, sondern eben nach Auckland😍 Für die Zeit hier in Kuala Lumpur plane ich nicht mehr sonderlich viel. Ich werde mich neu einkleiden, mir notgedrungen ein neues Handy zulegen und die restliche Zeit noch genießen. Denn sobald ich in Auckland ankomme, wird es erst Mal wieder "stressig". Ich brauche bald möglichst einen Job, um meine Reisekasse wieder aufzufüllen und dazu muss ich eben erst mal ganz viele Bewerbungen verteilen. Einen Plan wo ich hin möchte habe ich allerdings noch nicht. Das wird spontan entschieden.

• Wie oft hatten wir gehört: KL hier KL da, klein Stephan sitzt da hört Kael und denkt an irgendeine vergessene Stadt in den Tiefen Malaysias, während groß Kim das ganze schon lange als Abkürzung für Kuala Lumpur enttarnt hat. Ist ein ganz großer Lacher als es rauskommt. Armer Stephan... Nachdem diese Hürde jedoch überwunden war konnte dem Zwischenstopp nichts mehr im Wege stehen.

Ankunft Standardprozedere, wobei wir uns diesmal ein Taxi mit zwei Mädels für wenig Geld teilen. Nach Check in gehts erst mal auf eine Rettungsmission für unsere Elektrik. Um 20:00 müssen wir diese nach kostenloser Reinigung als gescheitert erklären kaufen uns vor dem Heimweg noch die günstigste Smartphone-alternative die wir finden können (60€). Viel später erfahren wir das es sich um eine Fälschung handelt aber solange sie funktioniert ;)
    Am nächsten Tag kommt Pascal in KL an und wir machen mit ihm ein wenig Sightseeing und später am Abend gehen wir eine Kleinigkeit trinken. Stephan wird in der Nacht von leichtem Fieber überrascht. Am nächsten Tag geht es ihm weniger gut, was ja normalerweise nichts unnormales nach dem Trinken ist. Kim macht das, was sie in den letzten Wochen perfektioniert hat: Hegen und Pflegen. In den nächsten Tagen stellt sich jedoch der wahre Grund für Stephans Zustand heraus, als wir ins Krankenhaus gehen weil das leichte Fieber immer wieder kommt: Eine Grippe. Außerdem hatte Stephan anscheinend irgendwann Dengue Fieber...
    Nach zwei Tagen Bettruhe fangen wir langsam wieder an die Stadt zu erkunden. Nach sechs Tagen KL hat sich Stephan endlich für ein neues Smartphone entscheiden können und kauft sich das erste Mal in seinem Leben ein neues Smartphone! Hierauf geht es auch bald weiter mit dem Nachtbus nach Singapur.

P. S.: Trotz neuem Handy sind wir momentan nur noch unter Kims Nummer erreichbar.

• Nach über einem halben Jahr war ein Frisörtermin dringend mal wieder nötig. Die Auswahl war in Tawau aber nicht gerade groß und so stolzierte ich einfach in den nächst besten Salon hinein. Die Frisöse war gerade am Essen und konnte kein Wort Englisch. "Okay bevor ich eine Glatze rasiert bekomme, düse ich schnell wieder ab", dachte ich mir und drehte mich schon um. Doch dann rief sie mir hinterher und gestikulierte, ich solle mich auf den Stuhl dort setzen und sie schneide mir die Haare. Okay, das Abenteuer beginnt. "Sind ja nur Haare, falls was schief gehen sollte", war mein Gedanke. Nach einer halbstündigen Kopfmassage ging es dann ans Eingemachte und sie Schnitt mir die Haare. Und ich muss sagen: ich war in Deutschland schon bei schlimmeren Frisörterminen!
    Für 30 MYR (6€) bekam ich das was ich wollte und bin vollstens zufrieden. Außerdem war die Dame sehr freundlich, obwohl sie die meiste Zeit auf den Fernsehbildschirm im Salon blickte, um dort ihre Serie zu schauen, statt auf meine Haare.
    Fabi wartete übrigens sehr geduldig, bis Frau ihre Haare schön hatte. Dieses Bild werde ich nie vergessen! Zum Schießen, wie er in dem rosafarbenen Salon auf dem Wartestuhl saß.

• Unser letzter gemeinsamer Ausflug brachte uns zu den Batu Caves etwas außerhalb von Kuala Lumpur. Per Zug erreichten wir diese.
    Der Haupttempel kann nur über einen steilen Aufstieg mit 272 Stufen bewältigt werden. Bei einer drückenden Hitze von 30 Grad, einem Tuch über den Knien (weil Vorschrift) und dem Rucksack auf dem Rücken, war das nicht gerade angenehm. Begleitet wurde der Aufstieg von lauter kleinen und super frechen Affen.Read more

• Nach ein paar Tagen in KL (so nennen wir locals das hier 😆) geht es morgen nach Singapur. Hier gab es einiges zu sehen. Wir waren auf den petronas towers von wo man eine super Aussicht hat. Außer waren wir in den batu caves. Die waren aber nicht so spannend. Viel interessanter waren die ganzen Affen dort. Die sind total an Touristen gewöhnt. Wir haben Ihnen echt lange zugesehen wie sie einen kleinen Hund geändert habenRead more

• Dan začnemo ob 9 zjutraj, ko nas točno kot ura poberejo za izlet. Prvo nas peljejo na farmo metuljev, nato pa na ogled čajevih plantaž. Resnično lepo, kako se vse zeleno razprostira po hribih in gričih. Nadaljujemo proti "Mossy forrest", mahoviti gozd, eden najstarejših pragozdov baje. Dejansko je neverjetno, saj je v zraku ogromno vlage in meglic, vodič nas pelje še na dejanski trekking skozi gozd, ne samo po označeni poti in skusimo si vlago, veje, korenine, blato, mah. Dobro doživetje, vendar smo umazani. Povedal nam je, da nismo hodili po zemlji, temveč mahu, ki naj bi ga bilo cca 5 m, saj je ta starodavni gozd tako dolgo tukaj, da se to nabira leta in leta. Vsaka veja je vlažna, vse je spolzko, mini Bear Grylls izkušnja. Mimogrede nam pa pove, da že dva dni iščejo eno žensko, ki se je izgubila, ker je zašla in jo išče 8 reševalnih ekip. Ni šala in glede na to kako je vse isto, vse poraščeno, se nekako ne bi hotel izgubiti tukaj, pa niti da sem Bear Grylls :)

Nazaj grede še malo čajevih plantaž, še ena farma z jagodami in nazaj v hotel spirat zemljo, mah in še kaj iz oblačil in čevljev. Kosilo danes spet v kitajski restavraciji, baza je bila še zaprta. Hrana dobra, brez pripomb. Po kosilu manjši sprehod, še nekaj malega suvenirjev za domov in počivat, ker je začelo malo deževat. Nočni market žal nismo videli, deluje baje samo ob petkih in sobotah.

Večerja seveda v naši bazi, Kwan Kee restaurant. Večerni sprehod in spat, jutri nas čaka cca 4 ure vožnje z avtobusom na Penang.

• Hitro letijo tile dnevi, vstajanje ob 7, "piknik" zajtrk v sobi na postelji in ob 8.45 čakamo po navodilih na Shell bencinski črpalki. Dogovorjeno in ob uri, nas avtobus pobere v Brinchangu. Dejansko jim vse "štima". Avtobus resnično udoben in nobena težava ni zdržati 4 ure. Malo spimo, postanek v Ipohu, in potem smo že skoraj na Penangu. Voznik avtobusa nas vse tiste, ki smo na poti v George Town, vrže dol blizu trajektnega pristanišča in dejansko vsi trije za 4 ringitte, kare je manj kot 1 eur, s trajektom prečkamo morje med kopenskim delom in Penangom in pristanemo v George Townu. Prvi šok mi je, da dejansko smo morali čakati na taksi, saj s potovalkami nismo hoteli ravno po 31 stopinjah in 70 procentni vlagi hoditi v mestnem kaosu. Drugod v Aziji, kamorkoli prideš se tepejo zate, da ti lahko uvalijo nastanitev, prevoz, itd...tukaj se nihče pošteno še zmeni ne za nas. Še taksista, ki nas potem le za 15 rm pelje do hotela, smo morali vprašat če bi nas le peljal. Generalno je videti tako, da so kitajci delovni, indijci imajo največ nekih agencij in v večini vozijo avtobuse in taksije, izgledajo pa rahlo leni in nezainteresirani. Malezijci pa so kul, najbolje od vseh govorijo angleško. "Multi-kulti" je tukaj super, saj je možnost izbire.

Nastanimo se v Malabar Inn, blizu kitajske četrti in cca 300 m do najožjega centra. Po poti iz Cameron Highlands iščemo hrano in jo najdemo v eni indijski restavraciji, ki je že skoraj čisto zahodnjaška. Carlsberg točijo kot glavno pivo. Strežejo pa kao "chicken burger", ki si ga je zaželela najmanjša popotnica, in dobi polpet piščančji s curryem..."thank you, come again"...pojemo vse, tudi Sarawak Lassi, ki je pa indijska jed...dobro, smo poskusili, "check"...gremo dalje...

George Town je zanimivo mesto, baje ima cca 2,5 mio prebivalcev s širšim mestnim delom Penanga, sam George Town pa cca 708.000 prebivalcev. Ravno George Town naj bi bil t.i. kulinarična metropola JV Azije in dejansko je hrana tukaj na vsakem koraku.

Po kosilu se sprehodimo do dela, ki se mu reče Little India, gremo mimo mošeje in skozi Chinatown nazaj v sobo. Vmes se ustavimo v Kim Haus, kjer imajo božansko "crumble apple pie" in naravne sokove. Po vročem in napornem dnevu se osvežimo in na večerjo, izbire je skoraj preveč. Če smo v KL jedli kitajsko hrano in še malo tajske hrane za "gušt", tudi v Cameron Highlands smo si izbrali kitajsko "bazo", smo danes poskusili še ostale. Indijsko in za večerjo še končno tudi malezijsko hrano. Lagenda cafe je ime lokala, kjer strežejo lokalno hrano, z malo fuzije zahoda. To je šele eksplozija okusov, okusno, ampak drugačno. Na enem krožniku toliko okusov, da res brbončice delajo. Sokovi (jabolčni, lubenica) so božanski.

Osebno še vedno mi je najbolj pri srcu bila hrana v Vietnamu in Tajski, ampak če smo že v kulinarični prestolnici JV Azije, sem prepričan da ne bomo lačni.

• Danes je dan za raziskovanje mesta in okolice. Budnica je čestitka babi Darji, ki ima danes rojstni dan. Sedem ur bomo sicer še počakali, da je ne budimo sredi noči.

Zajtrk imamo 20 m od hotela, potem pa peš do muzeja čokolade in kave. Poskusimo čokolado z mangom, z durianom, s čilijem, kavo s kokosom itd...nadaljujemo do Cheong Fatt Tze Blue Mansion in točno ob 11 nas spustijo noter za ogled. Ob ogledu hiše, ki je danes luksuzni hotel in restavracija, slišimo celo zgodbo o gospodu Cheong Fatt Tzeju, ki je začel kot prodajalec vode na ulicah Jakarte in po tem, ko je poročil hčero svojega šefa v tovarni papirja naredil imperij, da so ga klicali "Rockfeller iz vzhoda". From rags to riches zgodba, bil je svetovalec kasneje kitajskega cesarja, minister za trgovino, klicali so ga prvi kapitalist vzhoda. Hiša je restavrirana, nočitev je preko 200 eur na noč. Zanimivo in za videt in slišat.

Dan nadaljujemo z avtobusom mimo protestanskega pokopališča proti Gurney drive, delu mesta, kjer je doma luksuz in tudi stojnice s hrano, ki pa okoli 13 ure še vse "spijo". Naprej proti Penang hill, kjer naj bi bila najbolj strma vzpenjača na svetu. Cena za vse nas tri za povratno vozovnico je 65 RM. Dvignemo se na 712 m visok Penang hill, privoščimo kosilo, se sprehodimo po razgledni točki iz katere se vidi praktično cel George Town in se spustimo nazaj dol. Mimo največjega budističnega templja Kek Luk si, ki je ogromen in nazaj v mesto.

Najdražja si privošči še uro masaže, medtem ko z malo poptnico resno igrava Uno...izgubil sem "fair and square". Za zaključek večera se odpravimo na večerjo, na drugo stran danes in najdemo Micke's place. Vrhunski lokal, super hrana, odlična glasba, odlična hrana, skratka naša "baza" tukaj. Gostje se lahko podpisujejo na stene, mize, stole in seveda je to več kot všeč mali popotnici, ki z veseljem riše in piše vsepovsod. Zasedimo se in skoraj dočakamo še živo glasbo, Bob je glasbenik, ki ga bomo morda slišali jutri. Krajši sprehod po ulici, kjer se je prav tako razživelo dogajanje in so zunaj stojnice s hrano. Cene smešne, med 3 - 5 RM hrana, vsepovsod pa polno. Jutri zvečer vemo kje bomo. Naenkrat je ura skoraj 22 in čas je za spanje. Jutri nas čaka Penang National park in Batu Ferrighi...pesek in morje.

• Penang, Malezijski biser orienta je danes v dežju. Celo noč je konkretno deževalo in zjutraj je bilo oblačno. Zajtrk v Kim Haus in potem skozi lokalno tržnico, kjer prodajajo vse. Taki prizori so vedno paša za oči. Danes je v planu "obalna ruta", Penang National park, Batu Ferringhi in še kaj. Iz Gurney driva se z avtobusom odpravimo ob obali do Penang National park. Vstop je zastonj, vendar se moraš ob vstopu registrirat. Ima dve trekking poti, eno lažjo in eno težjo, možnost je tudi v parku kampirat, iti na izlet okoli s čolnom, če se komu ne hodi in podobno. Nam žal ni bilo dano nič od tega, ker se je ravno ko smo se registrirali, zgodila prava tropska nevihta in naliv. Zaradi hoje po pragozdu, kjer so poti strme, vlažne in spolzke je danes to vse odpadlo. Vedrili smo v bližnjem kafiču, šli nazaj na avtobus in vedrili naprej še, ja, sram nas bodi :), v velikem centru Gurney plaza.

Načeloma pa, tudi če vreme ne bi bilo slabo, je ta "obalna" pot v bistvu nič posebnega. Od Georgetowna se pot do Penang National park vleče, preko 20 km je, vmes pa Batu Ferringhi, ki je v bistvu eno veliko področje hotelov in resortov. Tukaj naj bi bil tudi nočni market s stojnicami za hrano, ampak po večini povsod začnejo s tako imenovanimi "hawker stalls" od cca 18 ure pa do polnoči. Batu Ferringhi je z resorti ena dolga peščena plaža, voda ne izgleda prav kristalno čista, v bistvu je bila odločitev, da spimo v Georgetownu še kako pravilna, saj je danes tukaj izgledalo žalostno, do samega mesta pa ni tako blizu.

Vrnemo se počasi nazaj, v sobi se opremimo še z dežnimi jaknami in pelerinami in dan zaključimo v "bazi", Micke's place. Kelnar nam danes zaupa, da je iz Belgije, da je prej bil 8 mesecev v Avstraliji, 4 mesece v Indoneziji in da je zdaj tukaj. Ko rabi denar dela tako kot sedaj tukaj in naprej baje gre na Tajsko. Moderni nomadi. Razočaran kam gre EU je rekel.

Živa glasba in vrhunska zabava se začne tukaj po 22 uri, mi gremo spat prej, iz objektivnih razlogov. Jutri planov ni, izgubili se bomo malo po ulicah Georgetowna, potem pa na Langkawi.

• Von der Großstadt auf die Insel ... irgendwo im Nirgendwo ... mal wieder 😉
    Von Sonntag bis Freitag waren es fünf wirklich wunderschöne Nächte auf den Perhentian Islands.
    Die Anreise war etwas erschwerlich .... mit dem Flieger von Kuala Lumpur nach Kota Bharu, ein kleiner Flughafen Nahe der Küste. Von dort mit dem Taxi, oh Gott was war ich froh diese Fahrt überlebt zu haben, zum Pier oder sagen wir besser ein kleiner Steg von dem ein noch kleineres Speedboot starten sollte. Nach malaysischer Zeit sind wir auch eigentlich relativ pünktlich gestartet. Lediglich ca 45 Minuten Wartezeit 😅
    Hätte ich gewusst, dass die Überfahrt noch rasanter wird als die Taxifahrt wäre ich glaub lieber geschwommen. Das Meer hatte noch recht hohe Wellen auf Grund des Monsuns und des Unwetters wenige Tage zuvor (Davon hatte ich bis dato irgendwie noch gar nichts mitbekommen gehabt 🙈).
    Nunja mein nicht vorhandenes Frühstück ist zum Glück drin geblieben während wie förmlich über die Wellen geflogen sind.
    Auf der Insel angekommen war zunächst weit und breit kaum eine Menschenseele zu sehen... Kurz vor Saisonstart und nunja wie sagte einer der Einheimischen, viele sind wegen des Monsun und Unwetter wenige Tage zuvor abgereist 😂✌ also mehr Platz für mich am Strand 😎
    Viel zu tun gabs auf der kleinen Insel nicht ... Jede Menge Ruhe, Sonne, einsame Strände und Meer.
    Wunderbar zum Schnorcheln und Tauchen.
    Eine Schildkröte hab ich leider trotz zweier Tauchgänge und zwei Schnorcheltouren nicht gesehen. Dafür aber viele bunte Fische, Korallen und Rochen.

Auch wenn es nicht mal wirklich eine richtige Stromversorgung auf der Insel gab, herzlichen Glückwunsch der Generator stand genau an der Rückwand des Zimmers, und auch von den ohnehin schon nur 4 Bars/ Restaurants zwei noch zu waren, ist es dennoch eine wunderschöne Insel.
    Die Zeit verging leider wie immer viel zu schnell.

Malaysia, Maleisië, Malehyia, ማሌዢያ, Malaisia, ماليزيا, Malaysiya, Малайзія, Малайзия, Malɛzi, মালয়েশিয়া, མ་ལེ་ཤི་ཡ།, Malezija, Malàisia, Malajsie, མ་ལེ་ཤི་ཡ, Malaysia nutome, Μαλαισία, Malajzio, Malasia, مالزی, Malesii, Malesia, Maleisia, Malaisie, Malèsie, Maleizje, An Mhalaeisia, મલેશિયા, Malaisiya, מלזיה, मलेशिया, Malezi, Malájföld, Մալայզիա, Malaizia, Malasía, マレーシア, mejgu'e, მალაიზია, ម៉ាលេស៉ី, ಮಲೇಶಿಯಾ, 말레이지아, मलयेशिया, مالیزیا, Malaysi, Malezya, ມາເລເຊຍ, Malaizija, Малезија, മലേഷ്യ, Malasja, မလေးရှား, Malezhiya, मलेसिया, ମାଲେସିଆ, Malezja, Malásia, Malasya, Maleziya, Malaiezia, Malezïi, මැලේසියාව, Malajzia, மலேசியா, మలేషియా, ประเทศมาเลเซีย, Malēsia, مالايسىيا, ملیشیا, Mã Lai (Ma-lay-xi-a), Malaysiyän, Orílẹ́ède Malasia, 马来西亚, i-Malaysia