Top 10 Travel Destinations Malta
Show all

September 28, 2019 in Malta ⋅ ⛅ 27 °C

Ein Städtemix auf Malta stand heute auf dem Programm. Es ging erst in die charmante und ehemalige Inselhauptstadt Mdina. Ein absolut traumhaftes Plätzchen. Anschließend besuchten wir Marsaxlokk mit den farbenfrohen Fischerbooten und damit wir uns keinen Sonnenbrand holen konnten, kehrten wir noch in ein Fischrestaurant ein und genossen ein 4-Gänge Menü - wurde ja auch mal wieder Zeit. 😉
      Vollgefuttert ging es dann noch nach Valletta.
      Ein rundum gelungener Tag und es gab einen schönen Überblick über die Highlights Maltas.

Flug nach Malta

April 15, 2022 in Malta ⋅ ⛅ 15 °C

Hüt heimer ä ruhige Flug nach Malta chönne erläbe. Zersch het aber no üses Familie-Standart-Föteli mitem Red Label müesse si! 😅 Womer si acho hets leider grägnet, aber das het üsem coole Napoleon-Zimmer kei Abbruch ta!Read more

Valletta

April 16, 2022 in Malta ⋅ ⛅ 15 °C

Hüt heimer nachem Usschlafe zersch mau üse Zmorgeruum gsuecht... Dä isch mega härzig im ne Gwölbechäller unge. Leider isch ou d Zmorge-Uswahl eher "härzig".
      När simer zum ne Valletta-Entdeckigsründeli ufbroche. Die Stadt isch sehr speziell. Äs het vili schöni Gässli mit aber zum Teil verlotterete Hüser u näbedranne ganz moderni Boute, wo sich guet i ds Gsamtbild ifüege. D Houptgass isch richtig überloffe mit Lüt, aber knapp näbedranne isch me fasch ganz ällei. Bim tägleche Salutschuss vo de Kanone isch ds Anja mega verchlüpft (Video mit Ton luege... 🙈). Ou dr Pesche isch nid ds chruz cho: är het äs rots Büssi chönne strichele, äs Kinnie (lokals Erfrüschigsgetränkt) u äs Cisk (lokals Bier) chönne probiere! Itz höckle mir grad imne Beizli näbemne Heizstrahler, verschmachte fasch u si gspannt uf ds Ässe...Read more

Mdina und Dingli Cliffs

April 17, 2022 in Malta ⋅ ☀️ 15 °C

Hüt isch ds Zmorge tatsächlech dütlech grösser gsi aus geschter! Dank Oschtere hets no verschideni Turtene gä! 🐰
      Guet gstärkt hei mir üs när mitem Bus ufe wäg nach Mdina gmacht. Dört acho isch üs zersch mau no ä Oschterprozession übere Wäg gloffe (Premiere füre Pesche 😇). Mdina u Rabat hei üs mega guet gfaue. Da het me würklech ds Gfüuh mä wärdi i ds Mittelalter zrügg katapultiert! Nachemne riise Lachssalat füre Pesche umne Wrap für d Anja heimer nis de zu de Dingli Cliffs uf gmacht. Die si u schön gsi u mir heis gnosse eifach üsere Nase nachedsloufe u eifach mau ds mache was mir grad Luscht hei! Ds Busfahre hie isch fei chli äs Abendtür, aber d Chauffeure si aui sehr hilfsbereit, so heimer itz ou wider zrügg nach Valletta gfunge. Zimli k.o., aber sehr zfride! Äs isch ä schöne Tag gsi!Read more

Valletta Teil 2

April 18, 2022 in Malta ⋅ ☀️ 15 °C

E halb Stund astah und 2 x 15 Euro Itritt zahle, um ine Chirche ds ga: Das mache mir normalerwis nid. Aber d St. Johns Co-Cathedral isch o alles andere als en normali Kirche. So en prunkvolli und fasch scho chli übertriebeni Inneusstattig hei mir würklich no nie gseh. En Ufenthalt in Valletta wär definitiv nid vollständig, ohni zämä mit vielne andere Touriste und usgrüstet miteme Audio-Guide di Kathedrale ds dürwandere, Föteli ds knipse und eifach nur ds stuune.
      Dir merkets: Mir hei hüt bewusst en ruehige Tag mit weni Programm igschalte und si in Valletta bliebe. Vorher heimer no d Malta Experience bsuecht, wo mir imene Film meh über di langi und ereignisrichi Gschicht vo Malta und Gozo erfahre hei. Grad aschliessend heimer e Füehrig bir la Sacra Infermeria gmacht. Das isch eis vo de ältiste Spitäler vo Europa, wo vom Malteserorden isch gründet und betriebe worde. Hüt gits dert Empfäng, Apéros oder Hochzyte. Sogar dr Chalt Chrieg sigi hie beändet worde mitemne Träffe vom Bush und Gorbatschow! Isch also sehr interessant gsi. Zum Znacht probiere mir itz no Bragoli, es traditionells Gricht vo hie. We mers richtig verstande hei, isches en Art Fleischvogel.

Gräber, Feuerwerk und Wellen

April 21, 2022 in Malta ⋅ 🌬 18 °C

Am Mittwuch und Donnschti heimer zwe ruehigi Täg igleit: Usschlafe, gmüetlichs Programm u feins Ässe. Am Mittwoch simer zersch nomal nach Rabat di alte Katakombe ga aluege. Das isch sehr idrücklich gsi, wieviel Gräber die im Untergrund i Kalkstein ineghoue hei. Es isch es ziemlichs Labyrinth gsi.
      Am Abä simer nachem Znacht no ine Bar e Drink ga konsumiere und de hets ufs Mal afa chlepfe über der Stadt. Drum heimer ufem Heimweg no en Zwüschestopp bim Hafe igleit. Äs paar vo de Rakete heimer so chönne luege... Wos äs Momäntli still isch gsi, heimer gmeint äs sigi fertig u si hei gange. Im Hotel hets aber de ume agfange mit chlepfe. Leider hei mir üs ersch churz vorem elfi (nach 2 Stund Fürwärk) nomau chönne ufraffe use ds ga. Dummerwis isches denn de grad ganz fertig gsi... 🙈
      Am Donnschti simer mitem Bus nach Marsaxlokk gfahre. Dört hei nis d Wälle fasch wäg gspüelt u dr Wind fasch furt blase u drum simer de rasch wider hei i ds Hotel...

Gozo

April 22, 2022 in Malta ⋅ ☀️ 16 °C

Mir hocke hie amne louschige, ruhige Plätzli mit gmüetleche Stüehl am Malta International Airport u warte uf üse Rückflug. Zum Glück hei au di angere Fluggäscht dä Platz nid gfunge u hocke wie d Hüehner ufem Stängeli.
      Bimene Schluck Kinnie dänke mir zrügg a geschtrig schön Tag...
      Denn simer tatsächlech scho am 7.10h ufgstange, für üsi 3 stündigi chaotischi Reis nach Gozo azträte. Äs isch zwar nid perfekt organisiert gsi, aber mir hei du tatsächlech uf Gozo üses härzige Chäri chönne i Empfang nä! U de isches los gange! Mit sagehafte maximale 40km/h simer losdüset. Gozo isch würklech ä schöni Insle u het sowohl härzigi Dörfli, aus ou grossi Chilene (dr eint Dom sigi sogar dr 3. grösscht vo Europa!) u schöni Landschafte ds biete. D Houptstadt mit ihren 7500 Iwohner hätt ou no ä wunderschöni Zitadelle, de hets üs aber de leider nüme glängt zum ga aluege...
      Hmm, leider müesse mir itz de grad zum Gate. Aber schön si si gsi die Ferie! Adieu Malta!

Day 7 Valletta

June 26, 2022 in Malta ⋅ ☀️ 29 °C

Back to valletta after whistle stop drive around some of the island, time for beer 🍺

Quite a nice city surprised at how hilly it actually is, luckily the streets are narrow so there's some shade in this heat.Read more

Valletta, Malta

August 1, 2022 in Malta ⋅ ☀️ 30 °C

Nach meiner Nacht im Hostel habe ich gleich am Morgen eine Street Food Walking Tour gebucht. Die Tour führte einmal quer durch die Geschichte Maltas (ist schon krass, wie oft die Insel von verschiedenen Mächten eingenommen wurde) und wie sich dieser Einfluss auch auf die Esskultur ausgewirkt hat. Gleich zu Beginn gab es etwas, was so ähnlich wie Baklava war, nur herzhaft, sehr lecker. Es folgte traditioneller Kaffee (mit Orangenschalen und Anislikör), eine Süßigkeit aus Brot und schwarzem Honig, Tapas und eine Art Panini. Die Tour war sehr unterhaltsam und die Speisen wirklich lecker. Dabei habe ich ein Schweizer Pärchen kennengelernt, mit denen ich noch meine Reise durch die Schweiz ausgewertet habe, beide meinten, ich habe Bern vergessen (naja, beiden kommen halt aus Bern 😄). Anschließend besuchte ich mich die Kathedrale (welche wirklich beeindruckend war, das hätte ich von draußen nicht gedacht!). Und durchschlenderte die Altstadt, bis ich abends wieder die Fähre nach Sizilien nahm. Insgesamt ein toller Abstecher, der sich gelohnt hat. Beim nächsten mal nehme ich mir hier einen Mietwagen und erkunde ganz Malta 😊.Read more

Was lange währt..

August 27, 2022 in Malta ⋅ ⛅ 25 °C

Nachdem die letzten Sache gepackt wurden fuhren wir frühzeitig zum Flughafen um aufgrund des Personalmangels langen Wartezeiten vorzubeugen.

Am Flughafen angekommen konnten wir nach all den Horror Stories der letzten Wochen innerhalb von 10 Minuten einchecken und die Sicherheitskontrolle passieren.

So verbrachten wir eine längere Zeit am Flughafen und gönnten uns ein Radler und eine Schorle und spielten bis zum Flug ein wenig Karten.
      Über München ging es mit ein wenig Verzögerung und ein paar ASOS Liegerungen dann weiter nach Malta.
      Dort angekommen holten wir unseren Mietwagen ab. Hier gab es leider ein paar Probleme mit der Kreditkarte das sich dies auch ein wenig verzögerte. Als alles geklappt hat fuhren wir zum ersten Mal im Linksverkehr und waren mit rechts Lenker und Schaltung auf der linken Seite überfordert. Doch mühsam ernährt sich das Eichhörnchen und wir kamen gegen Mitternacht am Hotel an.

Erschöpft aber glücklich bezogen wir unser Zimmer und gönnten uns bloß eine Kleinigkeit von McDonald aufgrund Angebotsmangel in der Umgebung.

Morgen kann dann so richtig der Urlaub starten 😎😎

Republic of Malta, Malta, Mɔlta, ማልታ, مالطا, Мальта, Малта, Malti, মাল্টা, མལ་ཊ།, Malta nutome, Μάλτα, Malto, مالت, Malte, Málta, માલ્ટા, מלטה, माल्टा, Մալթա, MLA, マルタ島, მალტა, ម៉ាល់តា, ಮಾಲ್ಟಾ, 몰타, ماڵتا, Malita, Malitɛ, ມັນຕາ, Malite, മാള്‍ട്ട, ମାଲ୍ଟା, Insula Malta, Mâlta, මෝල්ටාව, Maalda, Maltë, மால்டா, మాల్టా, มอลตา, مالٹا, Man-ta, Orílẹ́ède Malata, 马耳他, i-Malta