Your travels in a book

Learn more

Get the app!

Post offline and never miss updates of friends with our free app.

New to FindPenguins?

Sign up

Namibia

Curious what backpackers do in Namibia? Discover travel destinations all over the world of travelers writing a travel blog on FindPenguins.
  • Dis rusdag vandag. Sommige toerlede besoek die Buffalo-sektor van die Bwabwata- nasionale park, ander ry na Popa-valle of nog 'n draai deur Mahango-reservaat. Maar meeste lê laag by Ngepi, en doen dalk 'n voëlkykuitstappie of gaan op 'n mokorovaart. Laatmiddag is dit tyd vir 'n Ngepi-hoogtepunt: die sonsondergangvaart op die Okavangorivier. Ons sien 'n krokodil, blouape, ses seekoeie en twee troppe olifante. Doodstil dryf ons verby dié bosreuse terwyl hulle op die oewer wei. Verlangs is weer aan die lug, maar ons bly droog. Ons vier 'n toerlid se verjaarsdag ná 'n aandete van varknek, braaiaartappels, ertjies, pampoen en courgettes. Dit is nou laataand, 'n jenewer is gedrink en die skopsuiltjies roep.Read more

• Almal is vroeg op en na ontbyt neem gidse Boo Xuma en Thebe Sekora ons rond na Tsodilo se besonderse rotstekeninge. Tussendeur blom die ruie veld in die fynste blommetjies. Dis 'n goeie dag vir makrofoto's. Middagete is terug in die kamp en dan pak ons op en ry na Shakawe, en dan Namibië binne deur Mohembogrenspos. Ngepi Camp op die Okavangorivier is ons basis vir die volgende 3 dae. Ngepi is 'n ou Weg-gunsteling en dit lyk of ons toerlede saamstem. Die seekoeie nurk naby. Alles goed.Read more

• Die Mahango-reservaat is een van Namibië se bes-bewaarde geheime. In hierdie klein park sien jy gereeld skaars boksoorte soos swartwitpens, bastergemsbok en rietbok, terwyl olifant en buffel algemeen is. Vandag sien ons baie rooi lechwe, rooibok, vlakvark, kameelperd en sebra ook. Beste van als? Parktoegang is net R30 per persoon. Ons groep besoek die park in die oggend en eet dan bosmiddagete by Kweche-piekniekplek waar toerleier Douwe Vlok 'n praatjie maak oor van die park se mooi inheemse bome.Read more

• Den Abend verbringen wir in unserer kleinen Pension, nachdem wir noch einen kurzen Ausflug zur Christuskirche und zum Independence Museum gemacht haben. Den ersten Sonnenbrand haben wir uns auch schon eingefangen 🌞🔥

• Über 12 Stunden waren wir heute im Park und haben damit fast die gesamte Öffnungszeit ausgenutzt.
    Das hat sich auch ausgezahlt, denn wir haben jetzt 4 der "Big 5" in freier Wildbahn entdecken können:
    🦏🐆🐘🦁
    Teilweise haben wir mehrere Stunden auf der Lauer gelegen bis sich die Tiere bei bis zu 47 Grad gerührt haben.

• Auf dem Weg zu unserem gemütlichen Zelt im Desert Camp am Sossusvlei sind wir schon durch einen Teil der Namibwüste gefahren. Unser nun endlich funktionierendes Thermometer zeigte 42 Grad 🤒
    Dort haben wir endlich unsere ersten freilebenden Steppenzebras gesehen 🤠

• Nach einer letzten Fahrt durch die Independence Ave. sind wir in den Flieger zurück nach Frankfurt gestiegen.
    Ein aufregender Urlaub geht zu Ende 😊 und wir sind wieder gut in Deutschland gelandet.

• In diesem wunderschönen Ambiente hatten wir einen ganz besonderen Heiligabend.
    Das Buffet war sehr lecker und wir hatten einen tollen Terrassenplatz mit Blick auf eine Wasserstelle.
    Die Krönung war das Nashorn, das nachts vor unserem Badfenster vorbeischaute.

• Nicht weit von Aus entfernt gibt es eine Wasserstelle an der man vor allem die seltenen Wildpferde der Namibwüste beobachten kann.
    Mit ein bisschen Geduld haben wir aber auch Springböcke, einen Strauß und eine Oryxantilope beim trinken erwischt.

• Direkt am Fuße der Big Daddy liegt der Dead Vlei.
    Die große Salzpfanne ließ uns ganz schön schwitzen. Beeindruckend waren hier natürlich die abgestorbenen Bäume, die wohl früher durch einen unterirdischen Fluss versorgt wurden. Gegen Mittag wurde es hier unerträglich 🏜 und so schleppten wir uns müde aber begeistert an den Pool in unserem Camp. 🏖

Republic of Namibia, Namibia, Namibië, ናሚቢያ, ناميبيا, Namibiya, Намібія, Намибия, Namibi, নামিবিয়া, ན་མི་བི་ཡ།, Namibija, Namíbia, Namibie, Namibia nutome, Ναμίμπια, Namibio, Namiibia, نامیبیا, Namibii, An Namaib, નામિબિયા, נאמיביה, नामीबिया, Նամիբիա, Namibía, ナミビア共和国, ნამიბია, Namimbia, ណាមីប៊ី, ನಮೀಬಿಯಾ, 나미비아, नमीबिया, Namibien, ນາມິເບຍ, Namībija, Намибија, നമീബിയ, Namibja, နမ်မီးဘီးယား, Namibhiya, नामिबिया, ନାମ୍ବିଆ, Namibùii, නැමීබියාව, Namiibiya, நமீபியா, నమీబియా, ประเทศนามิเบีย, Namibya, Namipia, نامىبىيە, Na-mi-bi-a (Namibia), Namibiyän, Orílẹ́ède Namibia, 纳米比亚, i-Namibia