Namibia
Namibia

Curious what backpackers do in Namibia? Discover travel destinations all over the world of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

23-25.04.2019 - Windhoek

April 25 in Namibia ⋅ ☀️ 29 °C

Wir sind gut in Namibia angekommen. Wahnsinn wie schnell die Zeit vergeht und unser letzter Monat hier angefangen hat! Die ersten Tage haben wir in Windhoek, der Hauptstadt, verbracht und sie hauptsächlich dazu genutzt erstmal anzukommen und die nächsten Wochen zu planen. An einem Nachmittag haben wir uns auch die Stadt ein wenig angeschaut, die dann im Gegensatz zu Kapstadt doch sehr überschaubar ist.Read more

Tag 66 - 71: Fahrt uf Südafrika

July 28 in Namibia ⋅ ⛅ 15 °C

Vier Täg lang simmer vo Campingplatz zu Campingplatz gfahre und händ überall nur ei Nacht verbrocht. Am letschte vo dene Täg hämmer de d Gränzi uf Südafrika überquert und ich ha somit min letschti Gränzübergang hinder mich brocht.

Aber nur well mer jede Tag wiiter sind heissts ned dass mer nüt erläbt händ. Eigentlich sind das sogar sehr ereignisriichi Täg gsii.

Vo Swakopmund simmer zwoi Täg dor die namibischi Wüesti gfahre. Det hämmer die rote Düne för de Sunneufgang erklumme und sind de au no dor die wonderschöni Dünelandschaft gwandered. Ich ha immerno chli Muskelkater vom abe springe.

Am dritte Tag simmer am früehe Nomittag bi ehmene schöne Fluss ahcho und händ chli Ziit för üs gha. Sächs vo üs händ sich entschiede uf ehn Kayaktour z go. Es esch mega schön gsii! Aber gäg de Schluss eschs chli huerre sträng worde - mer händ ahnschiinend ganzi 15 km zruggleid und sind ca. 3 Stund unterwägs gsii.

Und höt hämmer d Gränzi uf Südafrika am früehe Morge überquert. Mer verbringedd Nacht uf ehmene Wii guet und wärded am Obig au no ehn Wii prob mitmache - tönt vielversprechend.

Tag 63 - 65: Swakopmund

July 22 in Namibia ⋅ ⛅ 15 °C

Nomol drüü Täg wäg vom Zält ih ehmene Hostel und chli Ziit för üs zum d Stadt erkunde. Swakopmund esch no sehr starch vo de dütsche Kolonie prägt. Mer chunnd fast überall dore wenn mer dütsch redt, de Stil vo de Gebäude mit hübsche Fuessgänger Zone erinnered ah europäischi Städt au wenn d Hüüser chli wie us Karton usgsähnd.

Vo de zahlrich ahbottnige Aktivitäte händ de Luca und ich üs förs Sandboarde entschiede. Mer händ rechtig viel Spass gha. Au wenn ich nonie uf ehmene Snowboard gstande bi esch das för mich ehn tolli Möglichkeit gsii mol öbbis ähnlichs uszprobiere. Mit de Hilf vom Guide ha ichs sogar gschafft d Schanze derab z gumpe (natürlich heds mich nacher grad umgrüehrt). De Luca hed scho bizli meh Erfahrig und esch so au ganz alleige d Schanze derab. Am Schluss hämmer alli no d Chance gha uf ehm Buuch de steili Högel derab z fahre. De Luca heds uf 64km/h und ich uf 65km/h gschafft (muhaha) .

Am Tag ohni Aktivitäte hämmer chli d Stadt erkunded. Mer sind am Morge feini Waffle go ässe und händ nacher viel Ziit ih ehmene Buechlade verbrocht. Am Nomittag simmer go spatziere, sind de Stäg entlang gloffe, händ chli Souvenirs ahgluegt und es Kaffi trunke.

Söscht simmer ih dere Stadt au no paar Mol fein go Znacht ässe und sind einisch ih die düütschi Bier Brauerei. Am letschte Obig sind es paar vo üs is Kino go König der Löwen luege. Es hed üs beidruckt wie ächt sie die ganze Tier animiert händ wo mer vor paar Täg no in ächt gseh händ.

02.05.2019 - Swakopmund 2.0

May 2 in Namibia ⋅ ☁️ 10 °C

Auch die letzten Tage in Swakopmund haben wir sehr entspannt verbracht. Wir waren weiterhin viel in Cafés, in der Stadt und am Strand. Zwischendurch hatten wir sogar blauen Himmel und Sonnenschein.
    Diese sehr ruhige Woche hat nach der Reisezeit auf der Garden Route aber auch ganz gut getan. Und umso mehr freuen wir uns jetzt auf die restliche Zeit, in der wir nochmal durchs Land reisen werden!Read more

12.05.2019 - Fish River Canyon

May 12 in Namibia ⋅ 🌙 21 °C

Heute morgen war es endlich soweit: wir sind zum Fisch River Canyon gefahren! Nach dem Grand Canyon ist er der zweitgrößte und zudem der älteste Canyon der Welt.
    Zum Sonnenaufgang sind wir angekommen und hatten dann in Ruhe Zeit die einzigartige Aussicht zu genießen. Der Blick auf den Canyon war wirklich unglaublich und wurde von Minute zu Minute schöner! Wir denken die Bilder sprechen für sich.Read more

29.04.2019 - Quad Tour

April 29 in Namibia ⋅ ☀️ 15 °C

Heute gab es ein weiteres Highlight auf unserer Reise. Wir waren in den Dünen neben Swakopmund Quad fahren. Wir hatten das schon lange geplant und heute war es dann endlich soweit. Wir waren dann aber doch beide etwas nervös als wir die Sicherheitseinweisung bekommen hatten und es losgehen sollte.
    Im Endeffekt hatten wir aber unfassbar viel Spaß! Mit zwischenzeitlich 50 km/h, die einem auf einem Quad extrem schnell vorkommen, ging es bergauf, bergab (teilweise echt steil) und schräg an den Dünen entlang.
    Wir waren wirklich traurig als die Zeit vorbei war und hätten noch stundenlang weiterfahren können. Und wie ihr auf den Bildern sehen könnt, hat es sich alleine für die Aussicht schon gelohnt!

13.05.2019 - Kolmanskop

May 13 in Namibia ⋅ ☀️ 31 °C

Mittags haben wir die Geisterstadt Kolmanskop besucht. Die liegt mitten im Diamanten Sperrgebiet und wurde früher vor allem von Deutschen und den Mienenarbeitern bewohnt. Heute stehen viele Gebäude noch zu großen Teilen, sind aber oft gefüllt mit Sand, der über die Jahre hinein geweht wurde.

15.05.2019 - Deadvlei

May 15 in Namibia ⋅ ☀️ 31 °C

Unterhalb von der Big Daddy Dune findet man Deadvlei (die riesige weiße Fläche). Als die Dünen rund um die weiße Salzpfanne entstanden sind, haben sie die Wasserzufuhr dorthin verhindert. Dadurch sind die Bäume gestorben, doch durch ihre starken Wurzeln stehen sie heute immernoch. Was übrig geblieben ist, ist ein immernoch ziemlich beeindruckende Landschaft!Read more

04.05.2019 - Etosha National Park

May 4 in Namibia ⋅ ☀️ 29 °C

Wir waren dieses Wochenende auf Safari! Wir haben eine 3-tägige Tour in den Etosha National Park gemacht. Am ersten Tag sind wir hauptsächlich von Windhoek in den Park rein gefahren. Abends haben wir dann aber noch unseren ersten Game Drive zu einem nahegelegenen Wasserloch gemacht. Wir hatten keine großen Erwartungen und wurden völlig überrascht als wir plötzlich auf eine Elefantenherde, Giraffen und eine Hyäne getroffen sind. Dazu kam noch das Licht des Sonnenuntergangs und schon hatten wir einen unbeschreiblichen ersten Abend!Read more

13.05.2019 - Catamaran Tour

May 13 in Namibia ⋅ ⛅ 13 °C

Heute morgen haben wir eine Catamaran Tour an der Küste von Lüderitz entlang gemacht.
    Der Ort ist bekannt für seine Pinguine und Flamingos, was wir auch beides gesehen haben. Wir hatten sogar das Glück nochmal ein paar Delfine zu finden (es war aber immer zu kurz um wirklich gute Fotos zu machen).
    Auf dem Boot war es zwar echt kalt aber trotzdem hat uns die Tour super viel Spaß gemacht!

Republic of Namibia, Namibia, Namibië, ናሚቢያ, ناميبيا, Namibiya, Намібія, Намибия, Namibi, নামিবিয়া, ན་མི་བི་ཡ།, Namibija, Namíbia, Namibie, Namibia nutome, Ναμίμπια, Namibio, Namiibia, نامیبیا, Namibii, An Namaib, નામિબિયા, נאמיביה, नामीबिया, Նամիբիա, Namibía, ナミビア共和国, ნამიბია, Namimbia, ណាមីប៊ី, ನಮೀಬಿಯಾ, 나미비아, नमीबिया, Namibien, ນາມິເບຍ, Namībija, Намибија, നമീബിയ, Namibja, နမ်မီးဘီးယား, Namibhiya, नामिबिया, ନାମ୍ବିଆ, Namibùii, නැමීබියාව, Namiibiya, நமீபியா, నమీబియా, ประเทศนามิเบีย, Namibya, Namipia, نامىبىيە, Na-mi-bi-a (Namibia), Namibiyän, Orílẹ́ède Namibia, 纳米比亚, i-Namibia