Singapore

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 94

לילה מטורף במוזיאון

March 15, 2022 in Singapore ⋅ 🌧 29 °C

ההתרגשות בשיא! התחלנו את המסע שלנו לנפאל!
      הגענו לשדה עם גזירת זמנים מצויינת ממש קצת זמן לפני פתיחת הצ’ק אין כדי לעמוד בתור ראשונות, אבל היו גורמים מעכבים שהובילו לכך שההמתנה שלנו תהיה ארוכה יותר. בסוף עברנו כמובן את כל הבידוקים (ללא בדיקת פי סי אר!) ועלינו לטיסה. הטיסה הייתה ממש קצרה אפילו לא הספקתי לסיים את הסרט שהתחלתי לראות וחצי מהזמן הייתי עסוקה בכלל בלאכול את ארוחת הערב שקיבלנו, על אף שלא הייתה צמחונית היא הייתה באמת טעימה ואפילו הקינוח היה נהדר.
      הגענו לסינגפור עם עיניים נוצצות ומלא ציפיה בעקבות דברים ששמענו את השדה ובכללי על סינגפור שידועה כמתקדמת וטכנולוגית וחיכינו לראות איזה דברים נהדרים מהעתיד המודרני נמצא שם. ישר עלינו על הskytrain שהייתה בהחלט חוויתית והגענו למתחם ענק שמיועד להמתנה לטיסות קונקשין. חיפשנו האם יש איזה בידוק בטחוני או משהו שאנחנו צריכות לעשות ואחרי שגילינו שאין שום דבר אלא רק להמתין התחלנו בשוטטות במתחם הענק. ראינו מלא שלטים שמכווינים לאיזור בית קולנוע שאפשר לראות סרטים בחינם, גינת פרפרים ועוד כל מיני דברים שנשמעים מעניינים מאוד אבל התאכזבנו לגלות שהכל סגור…ולמרות שממש ממש ניסינו למצוא דברים להתלהב מהם, פשוט לא היה כלום, והשדה היה פשוט רגיל לחלוטין. אחרי שסיימנו לשוטט ולהתאכזב מצאנו פינה להעביר בה את הלילה. מצופה שבשדה כזה יהיה לפחות ספות לישון עליהן אבל גם זה לא היה ומצאנו את עצמנו יושבות על הרצפה. בנוסף הייתה גם תחושה של שכחו אותי בבית כי כל החנויות נסגרו ובאיזה 2 וחצי תקף אותי רעב אז חיפשתי משהו לאכול ופשוט לא היה אפילו לא דבר אחד פתוח. ניצלנו את העובדה שאנחנו ערות בשעה כזאת מאוחרת בלילה אצלנו, כי בישראל זה שעה מצויינת להתקשר ולרוב אנחנו כבר ישנים בזמן הזה והספקתי להתקשר להרבה אנשים שלא דיברתי איתם הרבה זמן. ב4 לפנות בוקר פרשנו לנסות לישון קצת. קמנו אחרי כמה שעות שבהן ישנו והתעוררנו לסירוגין, הלכנו לשירותים להתרעננות צחצוח שיניים ושטיפת פנים והלכנו לגייט. הטיסה השנייה הייתה יותר מפנקת מבחינת פסיליטיס וגם יותר ארוכה, ישר נרדמתי וקצת אחרי שהתעוררתי קיבלנו ארוחת בוקר נחמדה ומשביעה ואת שאר הטיסה העברתי עם סרטים.
      נחתנו בשדה בקטמנדו מתרגשות ושוקיסטיות בטירוף. תהליך הויזה היה ממש קליל והצלחתי גם להוציא כסף נפאלי ומצאנו נהג חמוד שיקח אותנו במחיר סבבה. לפחות נראה לנו שזה מחיר סבבה אין לנו באמת מושג.
      הגענו להוסטל סחוטות מעייפות, עוד מעט גם של מגיעה ואני מתרגשת ברמות של כלה לאיחוד המיוחל!
      עדכונים בהמשך!

• Day 42

Kein Abenteuer ohne Drama

March 20, 2022 in Singapore ⋅ ⛅ 29 °C

Tja, was soll ich sagen. Natürlich gab's Probleme 🙉
      Dadurch, dass ich 2 Stopps in Thailand gehabt hätte, fand Thailand, dass ich das Land betreten muss und nicht nur den Transit machen kann. Um das Land zu betreten, hätten die aber 2 Tage gebraucht um die Covid-Dokumente zu verarbeiten und ich hätte wieder eine Quarantäne Nacht in Bangkok verbringen müssen.
      Somit durfte ich also nichtmal den ersten Flug betreten. Nach ca 2 Stunden großem Drama musste ich einen anderen Flug buchen - und natürlich zahlen 😐 - und hab nun einen Flug über Singapur nach Sydney über ein Reisebüro am Flughafen in Phnom Penh gebucht. Wurde aber gleich durchgecheckt bis Sydney, somit sollte ich zumindest mal bis zum Flughafen in Australien kommen. Die Weiterflüge danach - nach Brisbane und dann Hervey Bay habe ich separat nochmal gebucht. Mal schauen, es bleibt spannend! Bleibt zu hoffen, dass Australien nicht so willkürlich mit Touristen umgeht wie Thailand 🙉
      Bin jetzt aber in Singapur gelandet und fühl mich so entspannt wie es in der Situation eben irgendwie möglich ist 😅

• Day 179

חוויות מהשירותים

June 8, 2022 in Singapore ⋅ ⛅ 30 °C

את היום השני בסינגפור התחלנו בסיבוב בlittle India והArab street. היינו חייבות קפה אז הלכנו לקפה שדקרנו עוד מראש מרשת בתי קפה מפורסמת בדובאי. אכן רמה גבוהה, מאוד מפונפן ומאוד טעים. וגם נהננו מחוויה טכנולוגית עתידנית בשירותים שמנקים את עצמם וכל מיני כאלה.
      המשכנו להסתובב הלכנו גם לעוד פוד סנטר ומשם נסענו ברכבת לגנים. קנינו כרטיסים ל3 פעילויות בגנים. הסתובבנו ובדרך לחממת פרחים ראינו גם את הגינה הסינית והגינה ההודית שבכל אחת מהם מסבירים על התרבות והצמחייה של האיזור, התיישבנו שם לרגע של משבר מהחום ועייפות מהליגות מרובות ברגל, הסתכלנו סביב ותהינו לעצמנו למה לעזאזל שיהיה בעיר 2 כיפות גיאודזיות ענקיות עשויות מזכוכית כאילו שזה דבר לגיטימי בנוף של העיר. וכמה שזה מטורף שהכל פה בניינים ענקיים וחדשים שבנויים כל כך יפה עם אדריכלות כזאת מיוחדת ומרשימה. כשהמשכנו ללכת הבנו שבמבנה של הכיפות הגיאודזיות בעצם יש את הגנים שאנחנו בדרך אליהם. נכנסנו לכיפה הראשונה-חממת פרחים וצמחים מרשימה ומגוונת ביותר עם צמחייה מכל חלקי העולם. הכיפה השנייה-הדמייה של יער גשם עם צמחייה שהביאו במיוחד מיערות גשם בדרום אמריקה ועוד מקומות. היה שם גם חלק של פעילויות לילדים כמו מוזיאון המדע בחיפה וכמובן שהלכתי לשם ונהניתי מאוד.
      משם כמובן הלכנו לגשר - מה שנקרא - טיילת השמיים. וצילמנו מלא תמונות של העצים הטכנולוגים האלה כי איך אפשר שלא.
      המשכנו למוזיאון המדע והאומנות שמבחוץ מעוצב כמו פרח לוטוס. אני מודה שהעיצוב החיצוני היה יותר מרשים ממה שקרה בפנים אבל היו שם פינות ציור כאלה עם דפי צביעה שאפשר לצבוע כל מיני ציורים מוכנים ואז לסרוק וזה מופיע על המסך אז העברנו שם לא מעט בזמן יצירה, ביחד עם כל המבוגרים סביבנו, כי לילדים של היום אין סבלנות לשבת ולצייר. גם היה שם כל מיני הסברים על סינגפור כעיר שבנויה בשילוב עם הטבע ואיך תכננו אותה ככה כעיר מודרנית, שהגנים בה פועלים על אנרגיה סולרית ומים ממוחזרים במזרקות…ועל זה שחשוב שהאדם יחיה לצד הטבע וישמור עליו…כל מיני כאלה. קצת הרגיש לי מצחיק ביחס לזה שכל המדינה ממוזגת ומשתמשת באין סוף של חשמל ואנרגיה, וגם שאין אף פינה בסינגפור שהיא באמת טבעית, ולא טבע שהוא התערבות של האדם או מעשי ידי אדם. כלומר שמישהו הניח שם את האבן הזאת או שתל שם את העץ הזה וכו וכו..
      כשיצאנו ירד גשם אז נאלצנו לשנות תכניות וחזרנו למתחם אוכל ומשם ליד ההוסטל במרחק כמה דקות הליכה יש מסעדה שקיבלה כוכב מישלן על אחת המנות עוף בסויה שלהם (מנה מאוד שבאופן כללי היא מאוד נפוצה במזרח). הם השאירו את המחיר הנמוך שהיה גם אחרי שקיבלו את הכוכב מישלן אז היינו כמובן חייבות ללכת לנסות ולטעום מנת כוכב מישלן ב12 שקל. רק אגיד ששל שברה על זה צמחונות וחבל שכך. באמת מאכזב מכל הבחינות, ציפיתי שזה לפחות יהיה רך ומתפרק כזה כמו העוף במרק של סבתא מירי אבל אפילו זה לא קרה.
      למרות זאת סיכמנו את היום כיום מוצלח במיוחד ופרשנו לישון כדי לשמור אנרגיות ליום האחרון שלנו בסינגפור.

• Day 180

מראה שחורה

June 9, 2022 in Singapore ⋅ ☁️ 30 °C

קמנו בבוקר קצת עפוצות אבל חייבים להספיק מלא דברים אז התארגנו ויצאנו לדרך. נכנסו לרכבת התחתית, עדין מנומנמות מסתכלות סביבנו ושמנו לב שכל האנשים סביבנו עם אוזניות ובוהים בטלפונים. ממש ככה. אף אחד לא מדבר, לא מסתכל מסביב, כל אחד תקוע במסך שלו בצורה קיצונית מאוד. זה ממש בלט לי לעין ובעקבות זה כל המשך היום פתאום ראיתי את כל הטכנולוגיה והקידמה בצורה קצת שלילית. הרגשתי ממש שאני בפרק של מראה שחורה וזה מפחיד לחשוב שככה העולם שלנו ייראה. נכון, יש תחבורה מדהימה בעיר, והיא מלאה בעצים וירוק, הכל נקי ויש סדר והכל ברור, אבל מרגיש שיש הרבה ריחוק, שזה גורם לאנשים להיות כבויים, קמים בבוקר נוסעים ברכבת עם הראש בטלפון, מגיעים למשרד יושבים שם כמה שעות ובסיום היום עבודה חוזרים הביתה. כמעט לא ראינו ילדים מסתובבים בסינגפור. לא ראינו אנשים צוחקים, מדברים, נהנים מהחיים כמו שראינו עד עכשיו במדינות המזרח… וזה קצת עצוב לחשוב על זה ככה.
      ירדנו בתחנה של הגנים הבוטניים והתחלנו להסתובב שם. גם הגן הזה כמובן כולו מתוכנן היטב באסטטיות רבה ועם מגוון עצים וצמחייה רחב ביותר. התיישבו שוב לקפה יקר כמו אתמול כי חייבים ואחרי שהתעוררנו והתאוששנו קצת מהבוקר המשכנו להתקדם לכיון הקניון. אומרים שזה קניון ענק ועתידני כזה והוא נמצא באיזור הכי יקר של סינגפור בשדרה של מלא חנויות וקניונים ובניינים מטורפים. נסענו לשם, האמת לא כזה עתידני הקניון. קצת מסכי טאצ, עמדות הטענה לטלפונים וכל מיני כאלה. רוב הקניון נמצא עמוק עמוק באדמה שזה דיי מטורף אבל לא מורגש במיוחד כשמסתובבים בו, והמבנה מבחוץ מאוד מיוחד ועתידני קצת כמו הכיפות הגיאודזיות שהיינו בהן אתמול אבל חוץ מזה לא התרשמנו במיוחד…
      יש לנו זמן והספקנו לעשות את הדברים שהיו חשובים לנו אז החלטנו שאנחנו רוצות לעלות על הרכבת ולנסוע עד לתחנה האחרונה כדי לנסות לראות משם את גבול מלזיה ובכללי את פרברי העיר. נסענו איזה שעה ומשהו, ובסוף מסתבר שהתחנה שרצינו להגיע אליה סגורה והרכבת נעצרה וסיימה את הנסיעה איזה כמה תחנות לפני. ככה שיצא שלא הגענו לשום מקום אבל בדרך ראינו מהחלון את רוב העיר וזה היה מענין ומגניב לראות כמה באמת כל פינה בעיר הזאת היא נקיה ומתוכננת היטב, בניינים יפים ומסודרים, אין דבר כזה בלוק ישן של בניינים, קצת כמו כפר סבא הירוקה עם גינות דשא ובניינים מסודרים בשורות רק שזה ככה כל העיר כולה.
      חזרנו ברכבת את כל הדרך חזרה עד לעוד קניון אחר שעוד לא היינו בו. ומשם נסענו חזרה להוסטל למנוחה קצרה. יצאנו שוב בערב במטרה לנסות לעלות על הרופ טופ של הבנין הגבוה בסינגפור. יש שם בריכת אינפיניטי ומסעדה בגג. ידענו שיש סיכוי שלא יכניסו אותנו אבל היינו חייבות לנסות ואכן כך היה הסתובבנו וחזרנו משם עם זנב בין הרגלים. נסענו לאיזור הArab street וישבנו שם בבר מסעדה ברחוב שמרגיש קצת כמו פלורנטין/יפו. נשאר לנו מעט דולרים אז הלכנו לסבו אילבן והאמת שהצלחנו עם מעט דולרים להוציא משם הרבה דברים אז היינו מרוצות וכשסיימנו עם הטופסולוגיה לטיסה הלכנו לישון.
      מסקנות מסינגפור -
      1. העתיד והטכנולוגיה זה ממש מגניב אבל גם מפחיד קצת. אין ספק שאני יותר מתחברת לטבע שהוא טבעי מאשר טבע שהאדם נגע בו. קצת הטרידה אותי המחשבה ששום דבר בעיר הזאת לא טבעי, לא מעשה ידי אדם. זה מרגיש לא אמיתי ומנוכר ואני רק יומיים וחצי פה לא יודעת איך אנשים חיים ככה חיים שלמים.
      2. אוכל סיני זה טעים
      3. אחרי שחייתי במחירים כל כך זולים כל כך הרבה זמן אני חושבת שאנחנו לגמרי משוגעים שאנחנו מוכנים לשלם כל כך הרבה כסף על דברים בישראל. זה לא נורמלי לשלם 60 שקל על סלט!!! ואנחנו כל פעם ממשיכים לתת לזה יד ולזרוק את הכסף שלנו. באמת שאני רוצה להפסיק להיות חלק מהדבר הזה כי זה פשוט הזוי, וכשראיתי אנשים יושבים ככה במסעדות יקרות (ביחס לדוכני רחוב שיש פה בכל פינה) הרגשתי שהם מוזרים ופראיירים ואני לא מצליחה להבין למה הם עושים את זה. אבל אני מאמינה שאני אחזור לארץ ואני אחזור להיות חלק מזה כי זה כל כך עניין חברתי וקשה לי לראות את עצמי בוחרת דרך אחרת ומשלמת על זה מחיר חברתי שאני לא רוצה לשלם.

לסיכום,
      הרגשתי כאילו לקחתי רגע הפסקה מהטיול הגדול, מהמזרח והעולם השלישי שאני מטיילת בו כבר חצי שנה. קפצתי לרגע לעולם המערבי שאני רגילה לחיות בו, והאמת שזה היה רענון נחמד, שמחתי לכמה ימים ללכת על מדרכה בעיר לשם שינוי ולא לחשוש לחיי שכל רגע ידרסו אותי. שמחתי שלא כל רגע מישהו צעק לעברי כדי שאבוא לקנות משהו מהחנות שלו. שמחתי שלא היה מלא צפירות בכביש, ושלא חששתי לקבל קלקול קיבה.
      ועכשיו במעבר חד - נוסעים להודו!
      שיהיה לנו בהצלחה!

• Day 143

Skydiving (by Lewis & Andrew)

January 7, 2023 in Singapore ⋅ ☁️ 82 °F

Lewis: While in Singapore we went indoor skydiving in a wind tunnel. Before you go skydiving, you should know that there are fans below you. The fans have to push up enough air, approximately 120 mph, to counteract gravity and make you float. Before you go skydiving, you need to have some special gear. That special gear is goggles, a helmet, earplugs, and a full-body suit. To be able to fly, you need to be in a specific position on your belly, chin up, arms out, and legs on a slight upward angle. It was breathtakingly fun. If I could do anything, I'd go skydiving again.

Andrew: We went to Singapore and went to an indoor skydiving place called Ifly. It was so fun. You get to go in a wind tunnel and you go dooooowwwwwwnnnnnn.... I’m just kidding you, you go up, not down. You just need to lie on your stomach and then you float. At the end, the guide asks you if you want to go to the top of the tunnel. If you do, you go with a guide and the people who run the skydiving tunnel turn the wind up a lot. This was the best Chanukah present - thanks so much Lewis!

• Day 71

Singapur Gehoppe

January 8 in Singapore ⋅ ☁️ 30 °C

Das klassische Fortbewegungsmittel eines Touristen: ein Hop on Hop off Bus. Das habe ich mir gegönnt. Zwei verschiedene Routen gibts. Das hat mir sehr geholfen die Stadt zu verstehen. Das Wetter war auch gnädig und besser als angekündigt.
      Die Stadt fühlt sich gar nicht so groß an für die 5.5 mio Einwohner also auch Downtown und so. Die Bezeichnungen der Straßen und Stadtteile sind sehr verwirrend. An der Beachfront ist weit und breit kein Wasser. Die Straße z.B. in der ich wohne heißt beach road. Das ist sie aber schon lange nicht mehr, weil man durch Landgewinnung immer mehr ins Meer reinwächst. Die ganze Stadt baut sich eigentlich ständig um. Es gibt auch ziemlich viele Baustellen. Was will man machen, wenn man eigentlich seine Grenzen erreicht hat. Daher ist der Boden auch so teuer und es wird eben hoch gebaut.
      Aber soo hoch finde ichs gar nicht. Man sieht auch kleine Stadtvillen und so. Und es gibt die ursprünglichen Quartiere Chinatown, Indientown und noch ne Town für Malayen und Moslems und so- die ethnischen Gruppen,die hier eben so zusammengewachsen sind.
      Der Verkehr ist sehr entspannt, auch weil es ein Privileg ist hier Auto zu fahren - teuer und Anzahl reglementiert. Insgesamt ist das eine seeehr entspannte, moderne, wohlhabende Stadt die aber nicht so ins protzige fällt. Das Konzept Gartenstadt sieht man überall. Ich finds cool... wenn es nicht sooo teuer wär 🙈😂

• Day 71

Singapur im Dunkeln

January 8 in Singapore ⋅ ☁️ 27 °C

... präsentiert von Roger the Dodger, dem chinesischen Mario Barth, der aber nur Roger genannt werden will und nur auf Bussen anzutreffen ist. Hat er aber recht interessant gemacht irgendwie. Einiges hatte ich schon gesehen aber irgendwie schaut nachts immer alles ganz anders aus. Wir sind ein bisschen, durch die Stadt gegurkt und rechtzeitig zur Rhapsody Show im Gardens by the Bay angehalten. Eine Multimedia Show im großen Cluster mit 12 von den 18 Superbäumen. Schon cool gemacht. Im Hintergrund das Marina Bay Sands.
      Danach sind wir noch zu einer Art Nightmarket-Fressmeile mitten im Finanzdistrikt. Mit allem Möglichen was die Asiaten so essen. Die chinesischen Ekligkeiten hatten sie zum Glück nicht so.
      Fermentierte Schweinefüsse war so das Schlimmste was ich so gesehen hatte...geht also noch.
      Direkt daneben die Satè-street, wo massenhaft kleine Satè Spieße gegrillt wurden.
      Ich fand die aber gar nicht so dolle...

• Day 66

Erste Eindrücke

March 2 in Singapore ⋅ ☁️ 31 °C

Nach 6h Flug bin ich heute Nacht in Singapur angekommen und habe tatsächlich aus dem Flieger schon das berühmte Marina Bay Sands Hotel gesehen. Nach einer guten Nacht im Hostel, welches ganz ganz anderes aufgebaut ist als die australischen, habe ich am Morgen gleich eine Deutsche in meinem Zimmer kennengelernt. Zusammen haben wir die Stadt erkundet und haben uns einfach treiben lassen, Tempel besucht, durch Chinatown, dem Fort Canning Park gelaufen und dann Abends in Lau Pa Sat Hawker Center gegessen. Die Hawker Center sind die typische Anlaufstelle für günstiges, leckeres, authentisches asiatisches Streetfood und die gibt's wirklich an jeder Ecke. Danach mussten wir natürlich noch das Marina Bay Sands bei Nacht anschauen. Nach einem Tag kann man schon sagen, dass Singapur eine beeindruckende Stadt ist.Read more

• Day 70

Letzter Abschnitt

March 6 in Singapore ⋅ ☁️ 30 °C

Heute Morgen habe ich noch ein letztes Mal typisch gefrühstückt, bevor ich meine Sachen auch ein letztes Mal gepackt habe. Da ging es zum Flughafen, denn den muss man auch hier gesehen haben. Ein riesiger Wasserfall ist mitten im Gebäude, dann gibt's noch einen Koi-Teich, Schmetterlinggarten und noch viel mehr hier zu entdecken. Nun warte ich auf meinen Flieger, erst in Richtung China und dann zurück nach Deutschland.Read more

• Day 2

No Food vs Food

March 6 in Singapore ⋅ ☁️ 28 °C

Indulging in some self embarrassment, but mainly scoffing face with hawker food I have been heating about non stop but have never had the chance to try. We had to try 3 hawker stalls before we found ones that were open. Lao Fu Zu (second photo) has a Michelin star?!Read more

You might also know this place by the following names:

Republic of Singapore, Singapur, Singapore, Singapoer, Singapɔ, ሲንጋፖር, سنغافورة, Sinqapur, Сінгапур, Сингапур, Sɛngapuri, সিঙ্গাপুর, སིངྒ་པུར།, সিঙ্গারপুর, Singapour, Singapɔr nutome, Σιγκαπούρη, Singapuro, سنگاپور, Sinngapuur, Singapor, Singeapór, સિંગાપુર, סינגפור, सिंगापुर, Szingapúr, Սինգապուր, Singapura, Singapúr, シンガポール, სინგაპური, Singapoo, សិង្ហបុរី, ಸಿಂಗಪುರ, 싱가포르, سینگاپور, Singapowa, Singapurɛ, ສິງກະໂປ, Singapūras, Singapure, Singapūra, Singaporo, സിംഗപ്പുര്‍, सिंगापूर, စင်္ကာပူ, सिङ्गापुर, ସିଙ୍ଗାପୁର୍, Cingapura, Singapuru, Sïngäpûru, සිංගප්පූරුව, Sigapoa, Singaboor, Singapori, சிங்கப்பூர், సింగపూర్, สิงคโปร์, Singapoa, سىنگاپور, Singapurän, Orílẹ́ède Singapo, 新加坡, i-Singapore