エチオピア

この場所の旅行者
    • 日1

Visa stories

2022年6月10日, エチオピア ⋅ ⛅ 21 °C

Ok, soos gewoonlik het als op die nippertjie gebeur. Maar dis mos waar die magic in die lewe lê (maak nie saak hoe goed 'n rugby wedstryd was nie, dis daai drie ná die eindfluitjie wat mens onthou). Ek het egter al in April begin reël aan my visa maar die eerste datum wat ek kon kry vir die fisiese afspraak was 31 Mei. Maar, soos Liehet sê, trust nou die een keer wat Marise iets betyds doen dat dit verkeerd loop.
      Ek het toe nou vroeg-vroeg vanoggend deurgery Pretoria, sonder dat ek my paspoort terug het, en TLS kantore toe gegaan om te hoor of daar nie 'n plan gemaak kan word nie. Hulle sê ek moet die ambassade self bel, wat ek toe doen, maar hulle visa afdeling is net beskikbaar 13:00-13:30. So kies ek maar die ontvangs opsie en die meisie sê die visa kollega sal my terugbel. Ek ry solank ambassade toe in Pretoria, van Sandton af, sodat ek my paspoort sommer daar kan oplaai ás hulle dit betyds kan doen. Tessa, van die visas by die ambassade, bel my en probeer als gou reël en laat weet my 11:35 ek kan my paspoort gaan kry (ek moes eintlik 11:25 al op die lughawe wees). Ek gaan haal toe vinnig my visa by Tessa, wat heel opgestres is vir my part (shame) en jaag lughawe toe. Op die lughawe koop ek gou eers die medisyne wat ek belowe het om saam te vat en die Grapetisers vir Tina, want dis wat sy mis van Suid-Afrika. En ek maak al die plekke net-net en is darem uiteindelik op die vlug.
      In Etiopië loop ek vir Oros raak. Ek én hy kyk albei 3 of 4 keer of ons reg sien, maar eet toe sommer gou aandete saam voor ons weer verder vlieg. En drink seker die lekkerste mangosap ooit.
      Môreoggend land ek in Brussels en dan gaan ek na Liehet en Hendrik toe.
      もっと詳しく

• 日1

Ersten Tage

2017年12月3日, エチオピア ⋅ ☀️ 18 °C

Heute bin ich den ersten Tag in Äthiopien, es tut richtig gut mal wieder Vitamin D aufzutanken.
      Bei strahlend blauem Himmel ist es hier so warm,  während es in Deutschland schneit und grau ist.
      Äthiopien ist das Land mit den 13 Sonnen-Monaten, zudem befinden wir uns hier auch im Jahr 2010. Die Uhrzeit wird auch etwas anders benannt, es gibt 12 Nacht- und 12 Tagstunden. Um 6Uhr morgens beginnen die Tagstunden, also sagt man zb um 10 Uhr, dass die vierte Stunde begonnen hat. (Angaben ohne Gewähr :D)
      Der Kaffee wird im Wohnzimmer frisch geröstet und zermahlen. Dabei riecht es nachher nach Weihrauch.
      ---zweiter Tag
      Hier gibt es sehr oft Injera zu essen, das ist ein säuerlich, schwammartiger Pfannkuchen, den man mit Fleisch, Soßen und Salat isst. Man wäscht sich vor dem Essen die Hände und isst mit der rechten Hand, Besteck nutzt  man selten zb bei Kuchen.
      Sind mit dem Auto durch Addis Abeba gefahren, das war ein ziemliches Abenteuer, denn es scheint so als wenn es kaum Verkehrsregeln gibt und nur wenige Ampeln. Während der Fahrt wurde viel gehupt, mal gab es zwei Fahrbahnen und mal drei, Geschwindigkeitsbegrenzungsschilder sieht man selten, viele Menschen laufen über die Straße ohne wirklich zu gucken, ob ein Auto kommt, Schweißausbrüche waren vorprogrammiert :-P
      Nachts sind wir nun auch schon gefahren, das war noch aufregender, da es kaum Straßenlaternen gibt und man die überquerenden Menschen erst spät sieht.
      もっと詳しく

この場所は、次の名前で知っているかもしれません: