De voorbereidingen voor het feest

June 19, 2023 in England ⋅ ⛅ 21 °C

Tranen voor het komende vertrek. En drukte voor de laatste assessments, onderzoeken en eindpresentaties. Een medestudent die al 5 dagen in ziekenhuis ligt.

Tegelijkertijd staan er zulke leuke dingen te wachten en zijn de voorbereidingen in volle gang:
    Woensdag groot multicultuurnight, iedereen is als kleding van over de wereld aan het passen. Vrijdag vollebaltournament dressed up, wij zijn de pinguins. We leren hier dat je in een nieuw land een penguin moet zoeken. Een lokaal iemand die je kan meenemen en samen met je de zee in duikt. Want onder water daar zit het grootste gedeelte van de ijsberg: mensen hun waarden, wereldbeeld, verwachtingen en verlangens.
    Uitje met team van coffee en bookshop, zo leuk dat wordt allemaal gesponserd. Donderdag is er ook nog een grote vragen bijeenkomst er zijn nog mensen die niet weten waar ze over 1,5 week heen moeten en ook niet voor langer termijn.

Studenten worden niet op straat gezet, maar voor verschillende is thuis/fam te ver weg of daar kunnen ze niet heen on de vakantie. Waarschijnlijk komt Anne met mij mee de eerste week en later komt Mai nog een paar nachtjes.