Luca Vonlanthen

Joined October 2018Living in: Bern, Schweiz

Da simer wider!

April 12 in Switzerland ⋅ ☁️ 9 °C

Sicher in Züri glandet geits no hurti ad Gepäckusgab u ner ufe Zug damit mir scho gly wider i üsem vertroutä Heim chöi häre lige und erholä.
    Fazit: Es si super tolli und idrücklechi Ferie gsy u mir hei jedi Sekundä gnossä.

Colombo City Shopping

April 11 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 31 °C

A üsem letschte Tag simer no chle gah Colombo erkunde und gah lädele. Dr iheimisch Markt isch sehr beeidruckend gsy. Aber jedä dert het z Gfüeu gha mir si rich. Das het gnärvt. Colombo im augemeine isch sehr lärmig und dräckig. Meh aus 1 Tag muess meh dert definitiv nid verbringe. Mir hei aber gloub z bestä druss gmacht und hei üs e Massage und e Pedicure gönnt. Morn geits leider o scho wider heimä zue.Read more

Shopping und z Wisse Huus?

April 10 in Sri Lanka ⋅ 🌧 31 °C

Nachem sünele ufem Dach simer no chle gah lädele und gah züg aluege. Mir hei sogar z Sri Lankanische Wisse Huus gseh! Aber z beste am ganze isch äuö scho das ganze *Bling Bling* züg fürd Nora gsy. Aber ou i bi nid grad schlächt wäg cho. Itz gönne mir üs äuä de dr Room Service u ner schlafe, damit mir morn ready si fürne witere und ou üse letscht Tag in Colombo. Leider isch morn ou üse letscht ganz Tag in Sri Lanka. Langsam chunt chle truur stimmig uf aber d houptsach es wird nid gstürmt. 😊😄😉Read more

Renuka City Hotel

April 10 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 32 °C

Aus letschti Station hei mir no im Renuka Hotel icheckt. Das Hotel isch sehr luxuriös und guet im Zentrum gläge. Nachemne churze erholigs pöiseli simer hurti gah d Dachterrasse mitm Infinity-Pool gah uskundschafte. Super gmüetlech dört obe ghört meh dr Lärm vor Stadt gar nüme so fest. Es isch aber sehr beeidruckend wie viu grossi Hotelbunker überau bout wärde. Eis grösser aus z angere.Read more

Dr Letzt Tag am Meer inkl. Pizza

April 9 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 31 °C

Hüt simer no ds letzt mau am Meer xi. Hei no mau di schöne Wäue wöue nütze am gliche Ort wo gester. Wobi für mi ischs eher e frustrierende Surftag xi.. 2h =2 Wäue verwütsch. Es si nid so viu Wäue xi aber wenn de sisi riisig xi😁 Am Luca isches hüt definitiv besser glunge. Aber heee immerhin keni preute Hauswirble oder Schleudertrauma👍
    Sogar e Pizza heimer üs no gönnt imene Resti mit ganz viu amüsante Mönsche😅🤔 Di iheimische si sooo unfründlech xi und aues isch riiichtig Tür xi im Verhäutnis. ä ehemaligi Gheimtipbucht isch zure Touristeatraktion worde.. Miner 2 grittne Wäue dür das eher tür hätti xeit..Aber ja..chli ufem Brätt lige u ds Füdli verbrönne ghört haut o derzue😫🙈 Iz packemer de üsi Sache u Morn gömer no für 2 Tag nach Colombo id Stadt bevor mir am Friti wider heiflüge...

nochli doofi Selfies am Meer

April 8 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 31 °C

Ja mängisch ischs eim durchus chli längwillig.. ömu mir (Nora) Dr Luca chasech guet mit läse beschäftige nachem Surfe.. Ig ma aube einisch nümm..resp. mir fäut mängisch dr Mittagsschlaf imene chüele Zimmer imene aständige Bett nachere chaute Duschi🤓😅

Letzte Täg am Meer

April 8 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 31 °C

D Tage hie im Süde vo Sri Lanka si leider scho zeut. Mir gniesse no einisch richtig ds Meer, ds Surfe, u ds feine ässe. Mir gö no a verschideni Stränd ga verschideni Köschtlechkeite gniesse. Hüt heimer zwar mau es eher nid so feins Curry verwütscht. Mir si uf Empfählig vo üsere Ungerkunft ad Blue Beach. Sehr schöni Bucht aber recht viu Lüt. Ufem Weg dert häre het üse Tuktuk Fahrer üs no verzeut, wi är dr Tsunami im 2004 erläbt het. Sehr idrücklech xi. Die Blue Beach isch vom Tsunami totau überschwemmt worde.Read more

Surfä und Beach Road

April 5 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 33 °C

A üsem erste Tag in Matara simer mau gah d Wäue uscheckä. Mir hei de schnäu gmerkt das d Bedingige hie chle schwiriger si aus in Weligama. Denoch hei mir paar Wäue verwütst u hei no chle dä richtig guete Surfer chöne zueluege. Nachem Surfe hets mau wider es bombastischs Frühstück gäh. Gäge abe simer de no zur Beach Road. Die sogenannti Strandpromenade. Gässe hei mir i somene Iheimische chline Bistro wo Froue kochet hei. Mir si recht komisch agluegt worde. Isch äuä nid e so dr Touristeträffpunkt gsy. Z Ässe isch aber super Lecker gsy eifach Mässer u Gablä hets nid gha. 4 Franke hets für beidi zäme mit früschem Fruchtsaft kostet und satt isch meh definitiv ou gsy.Read more

Never miss updates of Luca Vonlanthen with our app: