Satellite
Show on map

Naar de graslanden!!

September 25, 2019 in China ⋅ ⛅ 18 °C

Vanmorgen weer vroeg eruit. Weer heerlijk ontbeten en op naar de graslanden. We moeten zo’n 2 1/2 uur rijden en een heel stuk over een onverharde weg. Ze zijn een nieuwe weg aan het maken. Was erg hobbelig😂. Als eerste bezochten we een schapenboerderij. Nou ja boerderij. Er liepen wat schapen maar goed de eigenaars waren zeer enthousiast. Daarna zijn we gaan lunchen bij een resort waar je in een yurt kan slapen. We werden entertaint door de Mogolen. Jan en ik hebben ook zo’n jurk aan gehad en moesten het schaap eren. Een één of ander ceremonie. Ook nog een drankje gedronken. We hebben veel gelachen. Daarna heerlijk geluncht met lamsvlees en ook schapenvlees. Oh ja en nog gedanst. Nog een paardenrace meegemaakt op het resort. Na de lunch naar een paardemelkerij. Haha wat was dat lachen. Één paard werd gemolken met de hand 🤣. Doorgereden naar een boer die meer schapen had en nog bij boeren gestaan die aardappelen aan het rooien waren. Was kei mooi om dit allemaal mee te maken. Toen weer de terugreis naar Hohhot om daar te dineren en we gaan zo op stap met een heel stel. Tot morgen allemaal.Read more