London dag 1

August 7, 2019 in England ⋅ ⛅ 21 °C

Hallo!

Vandaag ging om 09:00 weer de wekker, na lekker geslapen te hebben mochten we het bed weer uit. We begonnen al snel ons aan te kleden en de spullen op te ruimen. Bij de Tesco hadden we weer wat eten gehaald. Ik had een soort yoghurtje met chocolade bolletjes om meteen en nog een bolletje met maanzaad en een Bueno voor in de trein. We liepen daarna weer terug naar het hotel om de laatste spulletjes te pakken en om ons uit te checken. Hierna gingen we naar de trein. Doei Birmingham, hallo London! We zaten in de trein naar London Eusten en vanaf daar met de trein het centrum in. Was een lange rit, maar we hadden een muziekje in en ik heb nog geslapen dus was prima te doen. Eenmaal aangekomen was het een zoektocht naar het hotel, het hotel ziet er wel anders uit dan op de foto's maar is een prima hotel. Nadat we onze koffers weer hadden gedumpt gingen we naar de Tower Bridge. Hij is echt suuuper groot en hoog, leuk om te zien! We hebben wat foto's gemaakt en zijn er nog overheen gelopen. Daarna liepen we eigenlijk zonder doel een beetje door de stad kijken wat we allemaal zouden tegenkomen. Hier vind je veel: hippe tentjes, zwervers, grote gebouwen en touristen.. Maar we hebben nog maar een klein deel van de stad gezien. Onderweg kwamen we ook nog een coole indoor markt tegen en een hele grote kathedraal tegen, genaamd de St Pauls. Alleen was hij gesloten dus konden we hem niet van binnen bekijken. Ook zijn we nog een souvenirswinkel ingedoken en hebben we wat leuke dingen gehaald. Als avondeten had ik een bratwurst op een broodje en patatjes en Richella een currywurst met patatjes bij 'Herman ze German'. Het was best wel lekker! Na het eten liepen we weer door naar het hotel en hebben we daar even uitgerust en de telefoons opgeladen. We probeerde s'avonds nog naar een leuke bar te gaan maar was niet gelukt, degene waar we in wouden was 18+ en de andere zagen er niet heel leuk uit, dus gingen we weer terug naar het hotel. Nu liggen we in bed en gaan we zo weer slapen. Doei doei!Read more