Kigali Week 3

October 1, 2019 in Rwanda ⋅ ☁️ 24 °C

Coucou,
    De eerste dagen zijn, zoals verwacht, voorbij gevlogen. Het is druk, meer dan voldoende werk dus voor wie dacht dat ik hier met vakantie was... verkeerd gedacht haha. Natuurlijk ben ik mijn lijstje wel aan het afgaan hoor 😏, maar enkel binnen de grenzen van de hoofdstad momenteel.
    Ik begin Kigali ondertussen al beter te kennen dan de 'motorbikers', heb ik het gevoel. Kaart lezen is duidelijk geen deel van hun job (lacht).
    Naast het bezoeken van historische en andere bezienswaardigheden heb ik hier en daar al vaste adresjes, de collega's (zowel op de school als op het bureau van de VVOB) zijn attent, sympathiek en betrekken mij in hun activiteiten. Zo ben ik bijvoorbeeld elke keer bijna verplicht om eens te proeven van het middageten dat geserveerd wordt op de school; bonen bonen bonen!
    Vorig weekend heb ik ook kunnen proeven van het nachtleven hier, amusement gegarandeerd! Al zijn de 'hitclubs' wel blijven hangen of nog maar pas toegestreken in 2008.
    Tenslotte is het regenseizoen nu ook echt begonnen en heeft het iets gezellig onder de golfplatendaken.

Muzungu out xoxo