Satellite
Show on map
  • Day 15–16

    Naar huis

    May 17 in England ⋅ ☁️ 14 °C

    Nog 1x luxe douchen op de camping en dan met de motor via Jupiter art, Carlisle, 3 tankstops en na Hull met het veer weer naar huis. De penguin tracker houdt het ook allemaal niet bij, en voor mij zijn het ook 500 lange kms. Ik heb wel eens langer gereden.
    Aan boord biedt ik aan de (philipijnse) stewardess m'n verontschuldigingen aan voor het asociale gedrag van 5 landgenoten. De stewardess controleert wie vooruit heeft betaald voor het buffet. Ik niet dus, maar uit dankbaarheid mag ik wel door zonder betalen. Het eten is heerlijk en de 12 urige overtocht was zo voorbij. Lange rij voor de paspoort controle in de dan hete Nederlandse zon. 🥵 Natuurlijk snelheidscontrole op de A16. Zal je zien dat het misgaat in het staartje van de vakantie.
    Voor de statistieken: volgens mijn km-teller heb ik in totaal 3960 km rijdend op de motor gezeten deze vakantie.
    Read more