Nina Thomet

Joined April 2019

PARIS

May 14 in France ⋅ ☀️ 9 °C

Nachdäm mir in Brüssel nideso fröid hei gha, simer vo Paris derfür positiv überrascht worde. So het üsi Reis doch no e guete Abschluss gfunge. Ds Hostel isch o super gsi. Wie oscho ide vorherige Stedt, heimer o hie d Sunne mitgno (hoffentlech jetz ono hei).

Fazit: Vo dere Liebi ir Stadt isch nid so vieu z gspüre...Read more

BRÜSSEL

May 12 in Belgium ⋅ ⛅ 6 °C

Gester simer z Brüssel acho u hei dr Hingerusgang verwütscht. So, dassmer zersch aues negative gseh hei. Üsi Reis zum Hostel isch nid sehr agnähm gsi, wiu es ligt o so ire Sitegass. Am nächste Tag simer uf d Suechi nach dr Stadt gange, u hei doch no dr Chärn gfunge. D Lieblingsgass vode Touriste isch eidütig d Waffugass.

Fazit: Si fahre kener Teslas meh.

ROTTERDAM

May 11 in the Netherlands ⋅ ⛅ 13 °C

Ufem Wäg nach Brüssel heimer no e Stopp in Rotterdam gmacht. Mir si langsam chly sehr erschöpft vo dene viele Erläbnis womer gha hei u möge darum niso cheibe wyt mitem Rucksack me loufe.
    Drum heimernis eifach meh oder weniger anes Seeli gsetzt u chly d Sunne gnosse.

Fazit: D Stadt wär äuä no schön, aber wytlöifig.Read more

KEUKENHOF

May 10 in the Netherlands ⋅ ⛅ 11 °C

Hüt simer im Keukenhof gsi. Ds Wätter heimer o hie härä mitzoge, so dasses schöni Biudli het gäh. Natürlech hez sehr vieli Tulpe gha, aber mir hei o süsch fröid ade Böim gha. Die Delikatesse namens "Tulipa" heimer o müesse probiere; isch niso üse Gschmack gsi.

Fazit vom Tag: Äs het öppe so vieu Lüt wie Blueme gha.Read more

AMSTERDAM

May 9 in the Netherlands ⋅ ☀️ 15 °C

Hüt heimer äs chlyses Usflügli uf Amsterdam gmacht. Mir si überau irgendwie chly ignoriert worde, hei äuä z jung usgseh. Äs git sehr viel verschideni Hüser u d Gasse si zimlech schmau. Im Verglich zu Den Haag hez wieder viel meh Lüt u natürlech o meh Touriste. O Hüt heimer wieder d Sunnerstahle i die Stadt mitbracht, trotz Rägemäudig.

Fazit vom Tag: D Hüser si schreg u höch.

DEN HAAG

May 8 in the Netherlands ⋅ 🌧 10 °C

Nacheme Zwüschehaut z Bremen womer hurti si go pfüsele mache mir jetz ouno chly Ferie am Strand u z Wätter heimer grad mitgno.

Fazit vom Tag: Mir näme dr Sunneschyn überau härä mit.

UFM SCHIFF

May 6, North Sea ⋅ 🌬 6 °C

Äs hetsech definitiv glohnt mit dr Fähre vo Bergen nach Hirtshals z fahre. Wow mir hei grossartigi Landschafte entdeckt und sogar z Wätter het mitgspiut.

Fazit: Ds Buffet isch richhautig gsi; üsi Disziplin hetsech verabschidet.

BERGEN

May 4 in Norway ⋅ 🌬 7 °C

Mir hei es Wanderreisli gmacht dür wunderschöni Landschafte. Mir si begeisteret gsi, vo au dene grüene Böim u hei sogar no es Seeli gfunge. Bergen vo wyt obe azluege, isch troumhaft. Leider heimer niso sunnigs Wätter gha, aber ds sigi hie normau darum weimer üs nid beklage.

Fazit vom Tag: O wes rägnet chas schön si.Read more

OSLO

May 3 in Norway ⋅ ☀️ 11 °C

Mir hei Hüt ä längi Reis gha vo Trondheim nach Oslo düre töifst Schnee zu grüene Böim. Üse erst Idruck vo Oslo isch bländend, so starch isch d Sunne gsi. Leidr gitz nid so viu Fotis vo üsne Gsichter wiumer gmerkt hei, dasmer hüt nidso fotogen si gsy.
    Am zwöite Tag simer ufs Dach vor Opere u hei d Stadt vo obe abe agluegt.

Fazit: Oslo z erkunde i eim Tag wird schwirig, aber mir wärde sicher viu Nöis gseh.

TRONDHEIM

May 2 in Norway ⋅ ⛅ 3 °C

D Reis nach Trondheim isch chli komplizierter worde, wiu e Zug isch usgfaue. Zum Glück heimers aber doch no bezyte mitem Ersatzbös chönne erreiche. Zwüsche Schneesturm u blauem Himmu si nur paar Minute vergange. Mir si sehr erfröit gsi, dass dr Wätterbricht nid 100% überigstumme het. So heimer doch no e schöne Ufenthaut gha.

Fazit vom Tag: Nachem Räge schynt d Sunne, nachem briege wird glacht...

Never miss updates of Nina Thomet with our app: