Rebekka und Ivan

Joined December 2019

Perth

February 19 in Australia ⋅ ☁️ 28 °C

G‘day 🤗
    2 1/2 wuche nochdem mir üses motorhome in adelaide abgholt händ sind mir in perth acho. Noch knapp 4500 km, vielne campingplätz und no meh erlebnis isches schön gsi wiedermol ines hotel z goh. Zum abschluss vo üsem ufenthalt in australie händ mir zum erschte mol eifach nünt gmacht (bis ufen churze usflug id city). Nur traumhafti sunneuntergäng, feins esse, beruschendi cocktails und viel sunnestrahle gnosse. 🌅🍔🍹🏖🏊🏼‍♂️
    Cheers mate, cya!

Dä weste

February 15 in Australia ⋅ ☁️ 21 °C

Umso nöcher mir perth cho sind, desto meh lebe händ regione versprüeht. Mir händ wiiregione durfahre und wälder mit uralte karribäum. Mir sind e naturbrugg go bestune, händ en walk hoch obe dur baumkrone gmacht und sind d ussicht ufem turm go gnüsse. Zwüschedure hät üs au d hitz prüeft, bi 45 grad sind mir bachnass gsi 😆 Direkt am strand sind üs roche go hoi säge cho und ufere kanalbootstour händ üs delfin begrüesst. Mit meh ziit hettet mir no so viel meh chöne aluege. Es isch e wunderschöni gegend 😍 und dänn isch ziit worde zum dä camper abgeh.Read more

Highlights

February 12 in Australia ⋅ ☁️ 25 °C

Nebst dä wunderschöne stränd wo mir momentan regelmässig gsehnd, möchtet mir no es paar highlights hervorhebe. 🤩 Am lucky bay vor esperance händ üs känguruhs und wallabies direkt am strand unterhalte 😃 und in bremer bay sind mir ufe orca tour. Eifach nume WOW 😍 unbeschrieblich, diä wundervolle tier in natur zgseh. A däm tag händ mir riesigs glück gha. Mir händ öpe 50 orcas uf eim hufe gseh und sogar no es neugebores isch debi gsi. Nöd älter als 2-3 täg. Da isch einzigartig gsi, sogar au für crew 😊Read more

Vo Süde richtig Weste

February 10 in Australia ⋅ ☀️ 17 °C

Ufem weg vo südaustralie richtig weste zue isch es recht ruehig gsi und doch händ mir viel erlebt. Innerhalb vo knapp 1400 km häts kei ortschaft meh geh, nume ca. all 200 km es roadhouse mit tankstell und shop/imbiss. Mir händ di längsti gradi strecki, wiä au dä baumlosischti teil befahre. 😃 händ defür extra es diplom übercho 🤣 es speziells erlebnis isch au no gsi, innerhalb vo eim tag im gliche land en jetlag zha. Wo mir nämli über grenze noch westaustralie sind, händ mir s1. Mol d uhr zruggstellt und noch 160 km nomol 🙈 total 2.5 stund zrug. Es hät en mix us wüesti und meer geh, mir wunderschöne klippe.Read more

South Australia

February 4 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

Mir händ üs scho riesig uf üse camper gfreut und vor 5 täg händ en mir in adelaide chöne go hole. Sofort händ mir üs uf dä weg richtig weste gmacht. Vo adelaide sind mir zerscht e stuck im landesinnere gfahre, bis stross dänn dä küste no gführt hät. Überwältigendi idrück und wunderschöni naturszenarie händ mir dörfe erlebe. Und swetter hät au chli verruckt gspielt, vo 43 grad am einte tag zu 21 grad am nögschte 🙈 Mir händ atemberaubendi klippe gseh, strahlendblaus meer, Delfin und wundervolli ort. Mir suuged alles uf und gnüssets wiä verruckt 😁Read more

Adelaide

February 2 in Australia ⋅ ☀️ 19 °C

Chli verspötet folged jetzt no üsi idrück vo 6 täg Adelaide. Nochdem üs diä Stadt sletscht mol scho so guet gfalle hät, händ mir üs riesig druf gfreut. De australia day isch en nationalfiirtig und wird richtig gfiiret. Genau a däm tag sind mir en cricketmatch go luege. Wow, isch da idrücklich gsi im Stadion. Spöter am obig isch dänn Post erscht recht abgange 😄 blöderwis isch genau nebet üsem hotel di gröscht party am laufe gsi, bis früeh am morge. 🍻🍾😎 mir händ no viel anders erlebt, wo mir zfuess unterwegs gsi sind, wiä zum biespiel velorenne (tour down under), central markets (wo mer täglich chönt go) oder rundel mall (gröschti ikaufsstross). Üsi Sinn händ mir binere wii degustation testet und üs für di reschtlich ziit ideckt 🍷Read more

Zwüschebricht #2

January 25 in Australia ⋅ ⛅ 24 °C

Noch 3 1/2 wuche neuseeland, händ mir müesse abschied neh. Es isch e wunderschöni ziit gsi und jede moment wert. Eifach unbeschrieblich 🤩 nocheme 4 stunde flug sind mir dänn in melbourne, australie acho. Chli regnerisch und eher chüehl für diä johresziit sind mir begrüesst worde. Üse schwerpunkt isch ganz klar ufem australian open glege. Leider händ mir das mol kei tickets meh übercho für es spiel vom roger federer, trotzdem händ mir schwizer/topstars/aussies chöne bejuble. Echt einmalig 😀 jetzt händ mir alli 3 grosse hauptstadie gseh. Atmosphäre isch beruschend gsi und hät fascht süchtig gmacht. 😋 Ziit isch grennt und sit gescht sind mir in adelaide. Jetzt händ mir es paar täg ziit zum adelaide und umgebig gnüsse, bevors dänn wieder uf 4 räder witer goht richtig weste. 🚙Read more

Dunedin und Otago Peninsula

January 18 in New Zealand ⋅ ⛅ 18 °C

Einzigartigi täg händ mir in dunedin und i dä 30 min entfernte otago peninsula verbrocht. Highlight sind ganz klar pinguine gsi, aber stadt dunedin isch au mega. Schottland pur in neuseeland.

The South

January 17 in New Zealand ⋅ ☀️ 17 °C

Mir sind mittlerwile zunderst acho und händ es paar echt schöni ort gfunde. Do mir sletscht mol dä nördlichst punkt vo neuseeland gseh händ, händs mir dasmol bis zum südlichste punkt gschafft. 😄

Never miss updates of Rebekka und Ivan with our app: