Afficher sur la carte
  • Jour 10

Day 10_Toskana in Pienza

2 mai, Italie ⋅ 🌬 15 °C

Čas je bil za prve terme na prostem - Bagni San Filippo, oddaljene cca 30 min najine nastanitve. Tamara je že prebrala nekaj o njih in opozorila, da smrdi po gnilih jajcih in, da niso tako lepe, je ob obisku sigurno držalo. V mali vasici se ob potoku nahaja izvir tople/vroče vode, ki teče po hribčku navzdol in je pri tem ustvarilo bazenčke iz mehke, porozne kamnine. Bližje kot si izviru, bolj vroča je voda. Ko sem bil kakšnih 5 m od vrha, je bila voda tako vroča, da sem komaj stal v njej, kaj se šele namakal. Tamara se žal ni namakala, ker je dostop bil otežen, blatne poti, po katerih je tekla voda. Prav tako nimaš kam odložiti oblačila in obutev, ker so samo drevesa ali skale. Je pa sproščujoče, najdeš mali bazenček, v katerem ležiš in uživaš.
    Po kratkotrajnem obisku in deževni plohi, pa sva se odpravila proti Val d'Orcia, ki bi naj veljala za najlepši del Toskane. Tam kjer se nahaja cerkvica Madonna di Vitaleta in neskočni grički, obdani z žitom. Pot do cerkvice vodi po makadamski poti, cca. 5 km in zadnji del je potrebno prehoditi, cca. 500 metrov. Levo in desno se v neskončnost vidijo gričevje, ki jih je ta dan še dodatno poudaril kontrast sončnih žarkov in senc. Res čudovito in sproščujoče. Nato je sledil čas za kavo in pijačo v kraju Pienza, ki je na Unescovem seznamu kulturne dediščine. Malo mestece, urejeno in čisto, vendar nekako enaka, kot vsa do sedaj in vsekakor ne tako lepo kot Campigla Marittama.