St.Petersburg day one

July 22, 2017 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Door omstandigheden ff een dagje later. Omstandigheden betekend in dit geval moe total loss en laat thuis. Maar wat hebben we gedaan?! In de ochtend ontneten bij pintchers en dat redelijk op tijd want we wilde snel in Petersburg zijn. Dus onderweg. Toch maar even gestopt bij de supermarkt voor een bakkie. Helaas een Publix zonder koffie!!!! Bijna onmogelijk maar wij hebben er 1 gevonden. Dus ff een tour gemaakt door de super waarbij we toch maar ff een cheescake hebben gescoord. Auto in en verder. Voornamelijk rechtdoor. Hey wat staat daar op.het bord?? Mall! Toch maar ff kijken. Goed aangeven totdat ze denken dat je het nu wel weet. En dan veranderen we de naam van de mall en dan rij je er dus voorbij. Dan maar keren en snel een parkeerplaats gevonden en de mall in. Tegenvaller maar ff wat gegeten en verder. Tolweg. De skyline bridge. Ff links voorsorteren en pront schiet er een auto de berm in omdat ik naar links ging. Die auto dat ik net nog 1000 meter achter mij gezien!! De vrouwelijk bestuurder rijd nu in de berm zonder snelheid te verminderen en rijd daarna bijna haar voorganger, bij de tolpoort, aan. Na de poort gaat het gas er weer op en even later zien we dat de veiligheids borden aangeven "CHRAS" en we daenken gelijk dat is die vrouw. Maar goed de skyline bridge is een mooie brug met een goed uitzicht. En onderaan de brug is ons hotel. Ingecheckt. Wat nu te doen? Op naar st.Petersburg. geparkeerd aan de haven en de trolley gepakt. Een hele tour voor 50 cent. Daarna uitgestapt bij een leuk punt maar alle lag midden in de zon. Pffff. Dan maar naar het Dali museum. Helaas gaat dat niet door het museum gaat bijna dicht. Nog ff naar de supermarkt geweest en in het zwembad gelegen. Na het zwembad lekker douchen en relaxen. Morgen gaan we naar Busch gardens.Read more