Currently traveling

Vom Lauerzersee zum Neusiedlersee
Currently traveling

Wanderung zum Wildseelodersee

July 22 in Austria ⋅ ☁️ 17 °C

Vom Camping diräkt zur Seilbahn, dänn ei Station ufäfahrä... und ab jetzt heissts laufä. Vo dä Streuböden Alm über den Lärchfilzkogel zum Wildseelodersee. Dobä a cho häts äs feins Z‘mittag gäh... Spinatknödel mit Salat und äs chüels Weizäbier😋
    Dä Abstieg zu dä Streuböden Alm isch schön i Füüdlibaggämusklä gfahrä... däfür hät dä Wird vo dä Alm ä „Schnappsel“ spendiert.Read more

Fieberbrunn Tirol Camping

July 21 in Austria ⋅ ☁️ 21 °C

Am Frytig reisten wir nach Fieberbrunn zum Camping Tirol. Am Samtig erkundät mir dä Bikepark in Leogang. S‘Wätter isch bis jetzt sunnig und heiss gsi... ja gsi, dänn hüt Sunntig rägnäts... und ab hüt isch dä Silas im Bike-Camp...

Chlini Wanderig

July 21 in Austria ⋅ ⛅ 17 °C

Dä Silas isch wiä wild am Bike... mir machäd mit äm Rägeschirm ä chlini Wanderug... Mir folgäd am Schild zur Fordthofalm... da stunsch nid schlächt, wenn statt bi ä rä Alm, vor äm ä Luxushotel zmitzt uf dä Alp stohsch.

Auf geht's

July 18 in Austria ⋅ ⛅ 21 °C

Hüt isch äs los gangä, eigentlich än Tag zfrühä... egal. Vo Goldau über dä Rothenthurm, noch Sargans, Feldkirch und dur dä Arlbergtunel nach Imst. Leider isch dä Activ-Campingplatz in Imst scho bsetzt gsi, dä nätti Campingwart hät üs churz än andärä Platz öppä 10 km wiiter reserviert. Für ei Nacht, grad rächt.Read more