Currently traveling

Vom Lauerzersee zum Neusiedlersee
Currently traveling

Ab Richtig Heiwäg

August 8 in Austria ⋅ ⛅ 20 °C

Gester am Dunnstig händ mir no än Usflug uf Saalbach-Hinterglemm gmacht. Dä Silas isch no einisch go Bike und mir äs chlises Toürli go machä. Saalbach-Hinterglemm isch ganz hübsch mit vielä schönä Hotels und uf dä Bärgä urchigi Alpbeizli. Im Winter sicher no besser.😊
    Hüt händ mir üs dänn uf gmacht Richtig Heiwäg, über dä ThurnPass (1200 m.ü.M) nach Kitzbühl nach Innsbruck. Wiä gseit, erst Richtig Heiwäg... mit händ no än Stop bim Natternsee i gleit, wills eifach no zu schöns Wätter isch. Natternsee kännäd mir, da sind mir scho paar Mal gsi, das isch i dä Nöchi vo Innsbruck. Am Sunntig gaht üsi Tour de Österreich 🇦🇹 zu Änd. Äs isch spannend gsi, mal äs Anders Österreich gseh, ab Tirol gits no vieli schöni Ort.
    Mir sind fast dur alli österreichische Bundesländer gfahrä, eis hät üs no gfählt, Osttirol.

Jagdtag

August 7 in Austria ⋅ ⛅ 21 °C

Am Morgä sind mir go Bogäschieässä. Nach ä rä churzä Instruktion händ mir äs bim Üebigsplatz probiert... gar nid so schlächt! Danach händ mir chönnä uf dä Parcour. Das isch wiä bim Golf spielä, ma lauft vo Postä zu Poschä, und anstatt mer dä Golfball is Loch schieässt, muess mer mit äm Pfiil äs „Styroportier“ träffä. Äs git verschiedeni Abständ, je nach Schwirigkeit.
    Am Nomitag isch äs für dä Roli und Silas bim Fliegäfischä wieter uf Jagd gangä... mol luägä, öbs Fisch zum Z‘nacht git? Dä Fischerlehrer hät Werner gheissä und hät mol diä Schwedischä Schifahrer trainiert, sogar no dä Ingema Stenmark.
    FISCH gfangä!!! Und er liet scho uf äm Grill👍 wer hät än gfangä...

Wiiter gaht's

August 5 in Austria ⋅ ⛅ 18 °C

Mir sind vom Millstättersee über Tauernautobahn (1400 m.ü.M.) nach Zell am See gfahrä. Ohni Abentür... äs git ä ganz normali Strass!😬
    Dä Camping direkt am See isch voll gsi, so sind mir zum Hotel-Camping Wolfergut in Bruck cho. Sehr schönä Platz mit grossä Badelandschaft.
    No öppis für dä Roman... am Millstättersee gits ä Klätterwand... luäg Foti.Read more

Züglä

August 2 in Austria ⋅ ⛅ 17 °C

Gester isch Zügeltag gsi... mir so nd vom Neusielersee nach Graz gfahrä, s‘Wätter isch ideal gsi, chli Rägä. Dä Camping isch nid so berauschend gsi, drum sind mir hüt wieter via Klagenfurt, Wörtersee, Villach zum Millstättersee gfahrä. Ich bin gfahrä und han no äs richtigs Abentür gha, dänn churz noch dä Autobahnusfahrt isch Strass no steiler Bärguf gangä, als zu üs Hei ufä... und schmäler au no. Das isch äs no nid gsi... wo mir dobä gsi sind... isch äs glich wieder Bärg ab... gangä. Gschafft, no händ mir än coolä Campingplatz gfundä, leider mit wieder einisch meh, zu vielen NL. Nächst Jahr fahräd mir glaub mal nach NL, dänn sind diä sicher alli nid dä Hei.🤪
    Wort zum Foti... in Wien und Burgenland gits öppis ganz Feins... und zwar, Brotufstriech in verschiedenstä Variationen... das wär ä chlini Uswahl. Und diä sind voll fein😋... gliich guät, wiä Brot,Butter und Salz...

Wein

August 1 in Austria ⋅ ⛅ 26 °C

Gester und hüd sind mir so richtig diä heimischä Wy go probierä... zwei Tag... isch nüt, dänn a lei in Podersdorf gits über 20 Wybuurä.
    Bi äm ä grossä Wyproduzent sind mir natürlich au gsi, und zwar bin Hannes Reeh, top modärn!
    Und hüt no bim ä chlinä in Podersdorf. Das isch äs lustigs Beizli hiä, si sägä dänä Heurige oder Buschenweinschank. Da gits ihri eienä produzieti Wy und kalti Chuchi, wiä z.B. verschiedeni feini Brotufsriech oder än Husteller mit verschiedenäm Ufschnitt, chalti Bluätwurst, scharfen Gren (Rättich) , Paradeiser (Tomaten) und vieläs meh. Und alles Regional und sälber gmacht.
    Wiä scho gseit, da chönt mer no länger bliebä.

Wien

July 29 in Austria ⋅ ⛅ 21 °C

So nun isch äs los gangä uf Wien, natürlich wiä äs für üs ghört, mit äm Zug. I guät ä rä Stund sind mir im Hauptbahnhof in Wien gsi. Mir händ Tips befolgt und sind is Schwarzä Kameel go Zmörgelä. Voll läcker und edel gsi. Witer sind mir chli dur Innästadt und zum Prater ( Riesenrad). Bald händ mir scho wieder hunger gha... nätürlich uf äs Wieäner Schnitzel und ä Sachertorte mit Schlag-Obers😜 So schnell vergaht än Tag in Wien... scheeen gsi!Read more

Velotag

July 28 in Austria ⋅ ⛅ 20 °C

Hüt isch nid no guäts Wätter... drum gits äs chlises Velo-Erkundigs-Tüürli. Da es hiä soooo flach isch, gits au kei grossi Sturtzgfahr🤪.
    Mir sind bis Neusiedel am See gfahrä und händ det äs Apero gnossä. Uf äm Retourwäg isch dä än altä Traktor mit äm ä Ahänger näbem Velowäg standä, und bim duräfahrä häts töönt, wiä frühner in Obersaxä bim Leo... nur dass er hiä Herbert heisst. Mir händ mal mit äm Gspritztä a gfangä... sind dänn mit zwei Iheimischi is Gspöch cho, und so isch Rundi um Rundi gfallä. Da mir ja no vor händ i Stadt uf Wien z gah, händ mir diä drüü grad chli über Gheimtipp usgfragät... hät sich voll glohnt.Read more

Vo dä Bergä is Flachland

July 26 in Austria ⋅ 🌙 24 °C

Gester am 8.00 h sind mir im Camping Tirol abgfahrä. Dur vier, füf östrichischi Bundesländer und sogar no äs Stückli dur Düütschland. Äs isch enorm heiss gsi, Östricher händ sogar ä Azeig, wiä heiss Autobahn isch😂 (52 Grad) Um di drü sind mir dänn im Camping Poderdorf a cho... dä Silas hät gmeint, gseht us wiä in Italiä, nur hal uf Öschtrichisch. Würklich schön hiä.Read more

E-Bike Tour

July 24 in Austria ⋅ ⛅ 28 °C

Hüt isch wider Sport a gseit gsi... Mit äm Bike zum ä Berg, wo mir vom Wohnwagä us gsehnd. Los isch äs ganz gmüätlich gangä, Richtig Hochfilzen, dänn witer Richig Pillersee... dänn isch äs obsi gangä 550 Höhämeter. Uf äm Gipfel häts äs chüäls dunkels Weizäbier und äs Znüni gäh. Dänn ab uf Abfahrt... fast am Schluss häts mich „abtischät“, dobä han ich no gseit... Schonär wärid nicht d schlächt... janu... Schlussäntlich häts 35 km gäh.Read more

Schiki miki Kitzbühl

July 23 in Austria ⋅ ☁️ 15 °C

Gester händ mir än gmüätlichä Tag gmacht. Mir sind mit äm Zug uf Kitzbühl. Natürlich zum „Hanenkamm“ Dörfli hät üs nid no gfallä, meh, wägä dä SchikiMiki Lüüt. Wiä scho gseit sind mit mit dä Bahn zum Start vom Rännä gfahrä. Mer hät di ganzi Rennstrecki chönnä ablaufä, üs hät dä Start glangät. Dä Zuäfall, dä Dominik Paris isch grad au no dobä gsi...😜Read more