• Day 1

Mosterios Sete Cidades

August 1, 2016 in Portugal ⋅ 🌙 22 °C

Po zajtrku smo se odpravili proti zahodu. Vozili smo se skozi ljubke male vasice, ki imajo svoj čar. Ulice ozke, da se komaj lahko srečata dva avta. Ogromno dajo na urejenost, saj ob cesti kjerkoli se pelješ, pa neglede ali je poseljeno ali ne rastejo urejene hortenzije raznih barv. Po nekaj minutah prispemo v mesto Mosteiros kjer so urejeni naravni bazeni iz lave. Malo kopanja in prepuščanja užitku pol pa naprej. Zanimivo je, da imajo kioske kjer dobiš pijačo in prigrizke ni pa gostiln. Cene so zmerne. Nato nas je pot vodila proti Sate Cidades kjer sta Zanimivost jezero in pripadajoči hotel. Jezero loči most, kateri jih deli na pol, naprej pa zanimivost hotel Monte Palače najbolj luksuzni hotel v 80 letih na vrhu gore s pogledom na dve jezeri. Zaradi bankrota so ga zaprli in še varovali naslednjih par let. Zdaj je to priljubljeni kraj za turiste. Pot nas je vodila nazaj v Ponta Delgado na večerjo in na večerni sprehod ki se je končal z okusnim sladoledom.Read more