Day 2 in paradise.💓🇪🇸

July 17, 2023 in Spain ⋅ 🌬 22 °C

Om 08:30 werden we wakker, we stonden gelijk op zodat we lekker vroeg aan het ontbijt konden beginnen.

Het ontbijt was heerlijk en veelzijdig, we hebben eerst een ronde met broodjes en pannenkoekjes gedaan en daarna een ronde fruit.

Vandaag hadden we lekker niks op de planning zodat, we konden uitrusten van onze vlucht enz. We hebben de hele dag bij de my favorite club gelegen, hier zat ook een mooi zwembad bij. Wel ben ik verbrand ondanks dat de zon amper scheen.

Het my favorite club is een speciaal arrangement voor volwassenen dus, je hebt geen kids of drukheid in dat gebied.
    Je hebt onder andere bij het my favorite club concept restaurantjes, zwembad en vooral veel rust. Dit is voor mij voor het eerst en het bevalt me onwijs goed.

Het eten was vandaag heerlijk, we zijn express niet bij het my favorite club gedeelte gegaan en gewoon bij het normale buffet. Dit was erg smaakvol en veel keuze. Er was overigs ook een Italiaans thema voor het eten.

Vanavond gaan we nog even kijken bij de karaoke avond van het hotel en daarna lekker slapen zodat, we lekker morgen op tijd op zijn om de buurt te verkennen.