• Day 6

Day 6 in paradise💃🏼💓

July 21, 2023 in Spain ⋅ 🌬 26 °C

Vandaag gingen we extra vroeg op zodat, we naar de markt konden. Helaas stelde deze niet veel voor.

Toen zijn we door gegaan naar de stad en hebben we lekker geshopt, na al dat shoppen kregen we natuurlijk honger. We hadden beide zin in sushi en zijn toen opzoek gegaan naar een goede sushi tent. Die hebben we gevonden en we waren als enigste daar, de sushi was onwijs lekker en heel vers. We gaan hier zeker deze vakantie nog eens heen.

S’avonds zijn we pas lekker laat gaan eten zodat, we gelijk daarna de stad in konden. We gingen uit en kwamen op het plein terecht waar een soort festival bezig was, dit was erg leuk.

Nadat we bij het festival zijn geweest, zijn we door gegaan naar de clubs. Wat mij vooral op viel was dat er bijna alleen maar lokale mensen waren en dat de leeftijdscategorie heel laag was tussen de 15 en de 20.

We zijn bij de karaoke bar geweest en bij the loft. Bij de karaokebar was de entree gratis en bij de loft was het 12 euro. Het was verder erg gezellig alleen vond ik de clubs en de leeftijden wat minder.

En ohja heb ook nog tijdens het uitgaan een leuke stitch muts met lampjes gekocht, de oren kunnen ook bewegen. BESTE AANKOOP OOOOIT!!