Kruger Nationalpark

February 3, 2021 in South Africa ⋅ 🌧 25 °C

Im Marloth Park, isch e Park grad vor em Krugerpark, hän mir unsers Studio mit Pool🤭 bezoge. Au im Marloth Park läbe e Huffe wildi Tier und mir zmittst inne.
    Es isch richtig heiss und total fiecht. Es Gwitteret oft und het extrem viel Wasser.
    Mir hän dä Ort gwählt, damit mr nit wit hän für zum Crocodile Brige Gate wo in Kruger Park fiehrt. Leider hän mr die Brugg nit immer könne benutze will sie überfluetet gsi isch🙈.
    Dr Kruger Nationalpark ischs gröschti Naturschutzgebiet in Südafrika. Zählt mit sinere Flächi vo 20‘000 Quatratkilometer zu de gröschte Naturschuttgebiet in ganz Afrika.
    Dr Park isch 1898 unterem Präsident Paul Kurger als „Sabbie Game Reserve“ zum Schutz vo dr Wildnis gründet worde.
    1926 het denn das Gebiet dr Statuts Nationalpark beko und au dr hütigi Name, Kruger Nationalpark.
    Es läbe 147 Arte Säugetier, 507 Vogelarte, 114 Reptiliearte, 49 Fischarte und 34 Amphibiearte im Park.
    Und e Bruchteil vo dene Tier hän mir dörfe beobachte und gniesse. Me kas fascht nit in Wort fasse wenn me voreme Hippo, Elefant, Leopard, Büffel oder e Härde Impala stoht. Natürligg im Auto, das dörf me im Park nit verloh. Au die wunderschöni farbepracht vo de Vögel und die kleine Bewohner vom Park sin sensationell zum Beobachte.
    Am letschte Obe sin no d Nochbere verbi ko uff e Apero😊 🦓🦓🦓🦓
    Vier Zebras sin plötzlich bi dr Veranda gstande.
    Sie hän uns zwar us dr Hand d Pellets gmampflet, sin aber sehr sehr schüch gsih. Aber dä Apero wärde mr nieme vergässe😊