Swakopmund

March 26, 2021 in Namibia ⋅ ⛅ 18 °C

Vo de Düne sin mr witer richtig Küste. Hän e Stop gmacht im Camp Gecko. Es isch e wunderschöne Camp Platz, rundum nume Natur. Mir hän dört inere Art Huuszält übernachtet. Es het kei Elektrisch gäh, kei Telefonnetz....
    S’Wasser muess me mit Füür warm mache zum dusche. Fascht kli Alphütte-Feeling.
    Am Nomidaag hän mir is mit e paar Öpfel uff d’Suechi nach de Wilpfärd gmacht und hän si in dr Nöchi vom Wasserloch gfunde. Sie sin sehr schüch gsih, hän is denn die Öpfel aber doch zur Hand uss gfrässe. Sin so schöni Tier.
    Am Obe hän mir s’Znachtässe überem Füür kocht. In dr Nacht hän mr e wunderschöne Stärnehimmel gha und e huffe Tier ghört, wie Hyäne, Koyote, Warzeschwein und Wildpferd. Am Morge sin mr rächtzitig zur Dämmerig🙈 vo de kleine Wäbervögeli im Näscht (am Baum grad näbem Zält) vo ihrem Hungergequitsche gweckt worde.

D’Fahrt an d’Küste isch wieder sehr abwächsligsriich gsi, vo Sanddüne über e Nationalpark mit viel Oryx und Zebras, über Mondlandschafte bis in d’Stadt.
    An dr Küste in Swakopmund isch es grad öbbe 15 Grad kälter und mir hän die lange Kleider uspackt. Swakopmund isch die 2. gröschti Stadt in Namibia, nach dr Hauptstadt Windhoek.
    Vo do us hän mr d’Wüesti genauer unter d’Lupe gnoh und sin uff e „Living Desert Tour“.
    Dr Sand do isch gälb, isch aber die glich Wüesti wie bi Sossusvlei. Dr Sand do isch weniger alt und mit weniger Hitz konfrontiert. Dä Sand in Sossusvlei isch Millione vo Johr alt und wird täglich mit über 40 Grad uffgwärmt. Dorum isch dä dört rot und dr Sand do gälb.
    Me stoht zmittst in de Sanddüne und het s’Gfühl do ka jo gar nüt läbe. Doch ca. jede 3. Meter läbt es Tier uff oder unterem Sand.
    Ernähre düen sich die kleine Tier wie Käfer vo Same und Gras wo dr Wind vom landesinnere über Düne wait. Die grössere Tier ernähre sich denn vo de Käfer..... e Kreislauf also. Durch dr vili Näbel wird Kondänswasser bildet wo Flüssigkeit git für die Läbewäse. Denn au do rägnets öbbe 3 Dääg in 9 Johr.
    dr Namib Gecko isch nachtaktiv und me seht dä Gecko so guet wie nie do er sich e Gang im Sand duet grabe und unterem Sand duet pfuuse.
    D’Zwärgpuffottere hätte mir au niemols gseh wenn me nit wüsst wo. Sie duet sich total im Sand vergrabe und nur d’Auge luege use. Sie isch perfäggt tarnt. Ihre Schwanz isch schwarz zum d’Eidechse alocke. Denn dä streckt d’Schlange zum Sand us und bewegt en hi und här. Ihri Beute meint so es sig e Wurm und renne zu dr Schlange ahne.
    Imene Busch uff dr Düne hän mr e Wüestecameleon entdeckt. Au das perfeggt tarnt und seht us wie e Ast. Ihri Auge könne sie 360 Grad dreihe und mit je eme Aug ine anderi Richtig luege.
    Näbe ganz viel Käfer und Insekte hän mr au sehr viel Spure im Sand kenneglernt. Es isch sooo spannend gsi!
    Am nöggschte Daag sin mr miteme Katamaran use uffs Meer. Begleitet vo Seebäre und Pelikane wo immer wieder uffs Boot ko sin. Nodürlig hän si au e paar Fisch zum frässe bikoh. Wenn me ihne dr Fisch Schwanz vorah ins Muul git dien sie ihn zerscht umdreie, sie schlugge d‘Fisch nur Kopf vora, damit sie guet dr Hals ab rutsche.
    Mir hän viel erfahre über d’Austerezucht, sige schins die Bescht do und sie wärde bis uff Europa glieferet. Natürligg häts au e Kostprob gäh, nur bekömme mir 2 so Austere nit dr Hals ab😳.