Satélite
Exibir no mapa
  • Dia 4

Onsen, kolacja i pranie

26 de agosto de 2023, Japão ⋅ 🌙 28 °C

Wracając rozdzieliliśmy się na dwie grupy, cześć pojechała pierwszym autobusem, druga (nasza) odwiedziła najpierw konbini. Na zdjęciu widać budynek teatru kabuki, japońskiego odpowiednika opery (ciekawostka, wszystkie role grają tam mężczyźni).

Autobus przyjechał późno i jechał OKROPNIE długo. Około tysiąca dwustu przystanków. Zaczęliśmy odpływać w autobusie.

Kiedy wróciliśmy do domu, poszłam umyć się porządnie w onsenie. Wejście za drugim razem było mniej stresujące, a nawet prawdę mówiąc wcale. Gdy wszyscy są nadzy i nikt się tym nie odejmuje, sama przestajesz się tym przejmować 🙈 a chłodny prysznic plus gorąca woda w basenie to było to czego mi było trzeba 🧡

Później zrobiliśmy pranie i suszenie ciuchów, by później zapakować się w walizki - od jutra (w Tokio) będziemy mieli że sobą tylko podręczny bagaż, a duże walizki pojadą kurierem od razu do Miyazaki. Wszystko w naszym hostelu jest naprawdę na wysokim poziomie. Jest tu sporo pralek i suszarek, detergent jest do kupienia na miejscu. Jest też żelazko - nie trzeba się martwić, że zapas ubrań nagle się skończy.

Czekając na pranie zjedliśmy kolację - ja udon, Maciek ramen z konbini (jakość tych posiłków jest na poziomie polskich knajp, nie żartuję).