• Day 12

Wschód słońca na plaży

September 3, 2023 in Japan ⋅ ⛅ 24 °C

Do trzech razy sztuka - dziś udalo mi się (Ani) wstać na wschód słońca o 5:40!
    Widok przepiękny, było trochę chmur, ale nie zasłaniały całkowicie słońca. Na plaży były wysokie fale, a dodatkowo przez dłuższy czas księżyc stał wysoko na niebie mimo wstaniętego słoneczka.
    Trafiłyśmy również na Pana który puszczał ogromne banki mydlane - mnóstwo osób z profesjonalnymi aparatami robiło zdjęcia. Była też Pani grająca na saksofonie, kilka osób z pieskami, parę dzieciaków.
    Przeszliśmy się plażą, morze ma bardzo przyjemną temperaturę.

Wniosek nie tylko stąd, ale na razie z całej naszej wycieczki - dorośli i starsi są bardzo uprzejmi, mijani rano kłaniają się, mówią dzień dobry, my im odpowiadamy i ogólnie jest bardzo miło. Młodzież za to ma takiego totalnego ignora na nas i zwykle mają niewzruszone miny tak ogólnie. A maluchy się szczerzą i cieszą i niczym nie przejmują 🙈

Ah, no i znak uwaga na TUNAMI wygrał xD ale fun fact słowo "tsuna" oznacza tuńczyka (oczywiście nie pisane tak jak w słowie "tsunami") - ale gdyby brać to ze słuchu, to na angielski faktycznie "tsunami" możnaby tłumaczyć "tunami" 🤣