Bangkok-Kuta

August - September 2017
A 41-day adventure by Jana Read more

Tag für sich in Kuala Lumpur

August 13, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

Hüt het jede derfe dah mache was er het welle. D Miriam de Roger und ich hend eus dezue entschlosse das mer in Aquapark gend wo chli usserhalb lit. Mir hend das imene Büro buechet gha nd hend am schluss den gmerkt gha das die eus chli abzocle wend.. Aber nichts das du trotz hend mir de Tag den welle gnüsse! Wo mir det gsi sind hend mer gmerkt das dah ganze eifach nir riesig isch.. Es isch ned nur en Aquapark gsi sonder hets au normali achterbane gha den hets no eh tier welt gha und mer het chene surfe kanu fahre eifach alles mögliche. Mer het sich au no chene abseile lah oder über de park fahre miteme seili und was mer zum schluss no gse hend es het au no Bungee Jumpe gha. Das han ich natürlich müse usprobiere!
    Es isch en sehr erlebnis riche Tag gsi aber leider han ich gar kais Föteli wil mer eusi wert sache alles im Hotel amene sichere ort gla han. I dem park hets fast nur ihhaimischi gha was no speziell gsi isch. Wil ich und d Miriam sind im verglich zu allne andere scho recht liecht bekleidet gsi miteme Bikini sogar au de Roger. Die meiste hend es tshirt ah gha d manne sogar au wen nöd alles lang. Oder wen nöd sogar mit em Kopftuech und allem. Sehr viel sind au mit normale kleider gange was mir nöd so hygienisch gfunde hend...
    Aber es isch en supper lässige Tag gsi.
    Den am Abig sind mer wieder alli zeme go esse und es het richtig ahfah regne. Mer hend alli zeme müse d Rege Jagge uspacke zum go esse z gah. Bi de eine het das ganz lustig usgsee... und ich han gmerkt das mini Rägge jagge nöd emole eh kapputze dra het:D
    Aber defür hets en supper feine Znacht geeh trotzt em Rege! Wo mer zrug cho sind hend mer grad no annere Zeremonie verbi gloffe wo mer hend chene zueluege wied hindus betted und was sie für gebrüch hend das isch au no sehr schön gsi zum zueluege.

Ab uf Malakka

August 14, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Hüt morge sind mer alli zeme am 8.30 parat i de Lobby gstande für ab uf Malakka. Demol münd mer insgesamt nur eppe 3-4h fahre. Mer sind den eppe am halbi 1 im Hotel ahcho. Den sind mer eppis typisches Malaysisches go esse und zwar irgend welchi Risballe. Es isch seh fein gsi. Nach dem isch den au scho fast zwei gsi wo mer wieder zeug im Hotel gsi sind den sind mer chli umegloffe nd sind no in es Ikaufszenter. Det het de Roger no sini Wett müse ihlöse wo er verlorer het. Er het müse sini Haar ufbleiche. Es gset nöd so supper us aber mir findets alli lustig. Am abig am 5 hend mer eus wieder Troffe den hend mer en spaziergang dur Malakka gmacht es isch es mega herzigs dörfli mit vielne gschichtliche Hintergründ. Nach dem sind mer go esse und a dem Ort wo mer gsi sind hets entli au mol anderi sache als nur thai gha. Ich han eh pizza gno abrr sie isch nur winzig gsi und leider chan mer sie au nid mit eusere Pizza vergliche! Nachher sind mer den is Bett wils gheisse het morn am 6.30 abfahrt nach Singapore.Read more

Reis nach Singapore

August 15, 2017 in Singapore ⋅ ⛅ 26 °C

Hüt sind mer fu Malakka fur Singapore. Mer sind am 6.30 am morge mit em Bus abgfahre. Alli sind sehr sehr müed gsi. Ich finds amigs immer so lustig zum ummeluege wie alli schlafed .. die eine het es plüsch tier die andere hend augeklappe oder es paar eifach es deckeli. Hüt gend mer wieder in es anders Land. Mer verlönd Malaysia und gend uf Singapore. S erste problem het scho mol ahgfabge bi de Grenze fu Malaysia. Eigentlich het mer det nur müse de Pass go stämpfle aber en chli doofe polizist isch zimli hessig gsi und het euse ganz bus zerst mol wieder zum bus pracht und het eus zerst mol 30 min lang en vortrag ghalte das mer immer mit em gepäck ufe müssti zum alles go zeige. De Punji het eus gseit er machi dah scho sit meh als 3 Jahr und mehr mals im Jahr aber er hegi dah nie müse mache ned emole de Bus fahrer het gwüsst das mer dah hetti müse mache. Allso sind mir alli nomol ufe und hend nomol dur d Pass Kontrolle chene und den s Gepäck go Scanne. Die bi de Pass kontrolle hend eus gfragt was segi wil sie euse Pass ja scho gstämplet heged.. und den hend mers gseit und die hend nur glachet. Also hend au die das chli als witzt ahgse. De wo gscannt het de het eusi gepäck zimli wenig intressiert. Er isch eifach chli am Zitig lese gsi. nach eppe 1h 20 min sind mer entli dur die erst grenze dure. Ihgrechnet für die hetted mer eppe 20min. Den sind mer zu de Grenze fu Singapore gsi. Uf Singapore derf mer kai Kaugummi, Zigarette, Alkohol oder pfefferspray mitneh. Aber das hend mir ja alli gwüsst darum hend mir nix fu dem dabi gha. Bi de Pass kontrolle isch eigentli alles guet gange. Den sind mer zum gepäck scanne cho. Dete hets au bi allne klappet ussert bi mir und bim Nicky. Mir hend beidi euses Zügs müse uftue. Sie hend mi zerst gfraget obi zigis debi hegi oder alkohol nd i ha bi beidem nei gseit den hends bi no nach droge gfragt und mini antwort isch wieder nei gsi den hends mi gfragt obi mer sicher segi und den hani ja gseit den sie so allso mer mached jetzt de rucksack uf. ( I dem moment hani mi gfragt wie ob ich wie en junkie usgsee:'D) Uf jede fall hends den alles durchsuecht und nüt gfunde sie. Und wils chli es chaos gmacht hend hanni alles wieder derfe ufrume.
    De Punij het eus gseit das wens dene a de Grenze in Singapore chli langwilig seged oder wens grad lust dezue hend den paltets eifach eppert und stelled dem chli frage... Bi dere grenze hend mer au eppe 1h45 gha am schluss eig hetted mer nur 45 min zit gha wil de Bus nur so lang wartet aber er het uf eus gwartet wil mir usnamswis sini einzige gest gsi sind. Mit chli Ziit verzögerig sind mer den am spötere namitag in Singapore ahcho. Mir hend alli en riese Hunger gha und sind zerst eppis go esse bevor mer ihchekt hend.
    Üses Hotel isch ufeme Campus fu verschidene hochschuelen. Gegenüber hend mer grad eh Kunstschuel und mer gset sehr viel wo au so usgsend wie künstler. De Alex d Nadia und ich sind den uf dene Campus nochli go umelaufe. Nachher sind mer den au no is Hotel und ich bin no schnell an Pool gange wo mer im Hotel gha hend.

Night Safari und Goodbye Drink

August 15, 2017 in Singapore ⋅ ⛅ 26 °C

Am abig am 6i hend die wo hend welle sich troffe für d Nighsafari. Mir sind z 6te gange. Zerst hend mer mol über 1h chene für s Büsli warte wo eus het selle abhole. Hend mer eus scho bitzeli ufgregt gha. Wo mer den entli det ahcho sind hets sehr viel lüt gha. Aber wil mir miteme Guid mit sind hend mer nirgends müse ahstah. Den het mer zerst mit somene Zügli dur de Park gfahre.. So richtig Safari isch es nid gsi es isch meh wie en Zoo gsi. Aber trotztdem mega schön :) Mer het entli mal die Tier gse wo nachtaktiv sind und mer het natürli au viel Tier gse wos bi eus nid imene Zoo git. Nach dem dah Zügli umegfahre isch het mer selber no chene go umelaufe. Es isch alles sehr dunkel gsi und chli düster. D jungs wo mitcho sind hends amigs mega lustig gfunde eus z verchrecke immer mol wieder und einist bini no abere Fledermus relativ fest verschroke. Es isch mega lustig gsi zeils het mer au id gehäge inechöne und den het mer plötztli wieder es Tier nebed sich gha.
    Den sind mer am 10.20 wieder zrug gfahre. eigentli heted mer scho am 10.30 selle zrug im Hotel si aber es isch den spöter als 11gsi. Mer sind den eif no zu de Gruppe dezuegstosse wil hüt isch de letscht abig mer gend nur z4te fu eusere Gruppe wieter. S erste wo mir gmacht hend mir hend eus eppis z esse bstellt wil mir fu de Safarie hend no nix gesse gha. Den hend mer alli zeme no eis Drunke gha es isch sehr gmüetlich gsi und ich wird die alli vermisse.. Morn chemed neui dezue nd wie mer erfahr hend chemed nur Fraue dezue. Mol luege wie das wird :D Den hend mer eus fu allne verabschidet... Good Bye!

Hallo zur neuen Gruppe.

August 16, 2017, Java Sea ⋅ 🌧 11 °C

Hüt hemmer eppe am 12 uschekt. Den sind mer zum Flughafe fu Singapore gange zum nach Medan z Flüge. Mer sind nur no z4te nd de Punji gfloge. Üsi zit am Flughafe hend mer z Totgschlage mit Esse und nachher mit sernige sitzt wo eus d Füess Massiert hend. Wo mer det den ahcho sind hend mer eppe 1h zu eusem Hotel müse fahre es het sehr viel verkehr gha. Bi dene ghört mer so viel Hupe a eim Tag wie mer bi eus ned emole imene Jahr ghört. Det ahcho hend mer nur no 20min zit gha zum eus parat mache und den die neu Gruppe kenne zlerne. Es het gheisse mini Zimmerkolegin segi scho im Rum. Den bini ufegange und han sie gse es isch eh mega netti englenderin sie heisst emily.
    Den sind mer abe zum Treffe. Mir sind jetzt insgsesamt eppe 11 Lüt und 4 devo sind Dütschi mir z 3te schwizer und de rest fu england. Mir sind den alli zeme no go Esse und nachher no eis go Trinke. Es sind alles sehr gmüetlichi Lüt.

National Firtig in Medan

August 17, 2017, Java Sea ⋅ 🌧 18 °C

Hüt morge hend mer treffpunkt am 9ni i de Lobby gha. Üses gepck hend mer i üses Büssli chene tue. Den sind mer zerst no eppe 2 Stund in Medan umegloffe. Hüt isch de Nationalfirtig gsi bi ihne. Zerst sind mer eh mosche go ahluege det het eus eine viel drübert verzellt und mir fraue hend sogar es kopftuech müse ahlegge. Nach dem sind mer wittergloffe an en Ort wos eh schuel gha het und no anderi sachene. Sie gsend det so wenig wissi mensche das alli immer hend welle bilder mit eus mache. Ich und de Jacob sind am meiste drundert cho. Mer sind chum meh witer cho. Aber die Chind sind soo herzlich gsi. Nachher sind mer in es Huus ine wos es paar Tradtione gmacht hend . Det hend den au wieder alli welle Fotis mache mit eus sogar die erwachsne.Read more

Ab in Jungel

August 17, 2017, Java Sea ⋅ 🌧 18 °C

Nach dem Programm am morge sind mer mit em Büsli 4h in Jungel gfahre. Mer hend sehr holprigi Strasse gha. Aber nach dene 4h sind mer eidütig im Paradies ahcho! Mer sind imene chline dörfli ahcho und den hets gheisse mer müsed nochli laufe zu eusem Hotel. Euses Hotel isch wirklich zmits im Nüt usse gsi. Mer sind mitere hengebruck sogar no über en Fluss gloffe. Ich und d Emily hend euses eigete Hüsli becho. Es isch sehr sehr schön gsi. Den die wo hend welle hend mit eim mittchene fum Hotel in Fluss abe. De Fluss het eh recht starchi strömig gha aber mer sind den glich uf die ander site gschwumme. Wil dete hets eh Warmwasser quelle gha und s wasser isch würklich sehr heiss gsi. Nach dere Quelle hets au no en felse gha wo mer hend chene inegumpe. Es het sehr viel spass gmacht! Den sind mer no witergloffe und mer sind zumene Wasserfall. Die Landschaft isch eifach traumhaft gsi! Den sind mer zrugg und hend chene Znacht esse. I han Friedrice mit Pineapple gha und i han mitderfe mini eigeti Annanas go Hole. Ich han no nie so gueti Annanas gha wie dah! Nach em Znacht sind mer nochli sitzeblibe sie hend chli Music für usgspielt nd de bunji het den irgend wen au ahfange mitspiele. Den de jüngst fu dene het den nochli ahfange mit eus Chartespieli z spiele nd Eus Zaubertricks z zeige.Read more

Erkundung des Jungels

August 18, 2017 in Indonesia ⋅ 🌬 32 °C

Hüt morge wo mer ufgstande sind hend i und d emily scho mol euse ersti schrek gha. Mir hend es neus hustier becho. I eusem Zimmer isch en Skorpion gsi. Zum glück isch en den eine fu de Ahgstellte go usehole zerst het er zwar mit eus chli gwitzlet aber er het das nachher den supper gmacht. Nach dem schrek sind mer den go zmorge esse und nachher hend die wo hend welle mit de Bewohner in Fluss abe derfe. Mir hend zerst no es stückli müse laufe und den hend mer durab chene es isch det scho alles sehr schlipfrig gsi aber mir het das mega spass gmacht. Den sind mer mit de Reife de Fluss durab das isch soo richtig lustig gsi und het mega mega spass gmacht mir hend soo eh schöni landschaft ghaa und Plötzlich hend mer uf de eine site no 2 Elephante gsee. Ich han das so wunderschön gfunde. Den hend mer en halt gmacht zum an en Wasserfall z gah det hi sind mer eppe 15 min gloffe dur bächli dur gstrüpp eifach dur alles.. Einist hend mer chli obe abe müse und det het eus eine ghulfe und er het mer gseit i selli uf de steke stah deh segi supper ich han natürli denkt i nime en zwüscheschritt bin usgrutscht und voll is flache bächli abeghait er het mi welle hebe und isch au grad dri ghait. Es isch nid die aller weichsti landig gsi wils alles stei gha het. I glaube dah gut morn eh paar blaui Flecke... Am wasserfall hend mer den Zmittag gesse. Mer hend zerst chene zum wasserfall schwümme und det au go dundert stah nachher hends für üs alli eh krone gmacht miteme Blüemli es het mega herzig usgsee au s esse hends mega schön paratgmacht gha. Nach em esse sind mer wieder zrug gloffe. De weg isch scho mega schlipfrig und mantschig gsi ab und zue aber es isch lustig gsi. Wo mer wieder zrug gsi sind hend mer nomol wieter durab chene mit em Reife den isch de zu mir cho wo au is wasser gheit isch go fröge ob alles okei segi den hani gfragt ja und bi im den het er mir chli verzellt gha das dah gar nid soo gförli segi er hegi sich scho de ganz arm und s bei und weis gott ned no was alles broche bim Töff fahre. Er isch den amigs Plötzli sehr gern bi mir gai und het immer chli mit mir gredet. I glaube i han fast chli en neue Koleg gfunde. :D Den wo mer am endi gsi sind hends eus mit de Chips abgholt und zrug zum hotel bracht. Dete hend mer genau 20min zit gha zum z Packe verabschide und z dusche. Den sind mer witer mit de Chips nach Buckit Lawang. Mir sind eppe 3h sehr holprigi weg gfahre und es het mega gsteupt gha. Wo mer det ahcho sind hets zerst mol mega mega gregnet. Den sind mer nur no go znacht esse und nachher ab is Bett. Ich han no nie soo es luts gwitter ghört wie diie nacht!Read more

Jungel traking & stadt besichtigung

August 19, 2017 in Indonesia ⋅ ⛅ 32 °C

Hüt sind mer am morge früeh ufgstand für as Jungeltraking z gah. Wils hüt nacht so fest gregnet het isch alles mega mega rutschig und schlammig gsi. Es het es paar fu eusere gruppe immer mol wieder umgno. Aber mer sind belont worde mer hend zwar meh als 3h müse laufe s ganze traking aber mer hend defür insgesamt eppe 5 Orangutans gse. Am mittag sind i und d miri in eh lotsch go zmittag esse det isch es mega schön gsi. Es het gmüetlichi sitz gha zum sitze und au hängematte nd alles. Am namitag hend mir zwe welle d stadt go ahluege dah hend mer den au gmacht. De Bunji het für eus eine organisiert wo mit eus es paar sache go ahluege chunt nd er isch mit eme tuktuk cho. De platz het genau für eus zwei glanget. Es isch sehr spannend gsi er isch mit eus d risfälder go ahluege den hend mer lüt gse wos ris bearbeitet und det han ich sogar derfe go mitthelfe. den hend mer no gse wies Tofu mached, Rohe Zucker, mir hend gse wie Latex us de bäum usechunt und mer hend au no derfe eh früschi kokosnuss go trinke. Für üs zwe isch das en sehr erlebnisriche namitag gsi. Am abig hend mer eus den wieder troffe zum znacht esse und nach em Znacht bin den i scho is bett wili müed gsi bin.Read more

Reise nach Berastagi

August 20, 2017 in Indonesia ⋅ ⛅ 17 °C

Hüt sind mer mit em Bus nach Berastagi gange und mer hend wieder praktisch de ganz tag im Bus verbracht. Berastagi isch im Berg obe darum wirds wieder eh bitzeli chälter und es isch au wieder eh sehr kurfigi fahrt gsi. Ich hans no supper gfunde underwegs sind mer wieder en Tempel go besichtige. Eigentlich derft mer i de nid ine als Tourist aber wil mir "wissi Mensche" sind hends eus inegno. Es isch en sehr schöne und au en riesige Tempel gsi. Au dah hend wieder mega viel lüt mit eus welle Fotis mache.. Nach dem ufenthalt sind mer den witer gfahre. Wo mer entli in Berastagi ahcho sind hend mer en halt gmacht bim Markt. Dete het de Bunji für eus verschideni Frücht postet zum probiere. Die eine sind supper gsi und die andere hetti besser nid gesse. Leider hend mer au mega viel jungi tier ihgspert i chline chefige mitenand gse. Nachher sind mer den no is Hotel ufe. Jede het wieder wie sis eigete Hüsli gha was sehr schön gsi isch. Es isch würkli chli chelter gsi. Den hend mer nochli ziit gha zum Relaxe und nachher hend mer eus zum znacht troffe. Es isch mega lustig gsi üse chellner het dütsch chöne de het emole doktor in Dütschland studiert. Er het gseit er vermissis grad wieder wen er mit eus so dütsch chengi rede. Den sind mer aber au scho go schlafe wil mer Morn früeh uf müend.Read more