Satellite
Show on map
  • Day 58

    Salar de Uyuni

    December 30, 2022 in Bolivia ⋅ ⛅ 22 °C

    und schu dr letschti tag vu üserer reis inä anderi welt. das sind wunderschüni drü täg gsi mit unglaublicher natur und eim absolut grossä und eimaligä moment für üs beidi.💘 Dahi chend mir beidi definitiv wiedr. a derä wunderschönä, unglaublich einzigartigä natur chan me sich nöd satt gseh.

    irgendwo im nirgendwo hemmer imnä salzhotel übernachtet. d wänd, tisch, stuähl und sogar z bett isch us salz gsi eifach hammer.

    de ort wird für immer i üserä herzä si, es isch eifach perfekti gsi.

    dankä für diä wunderschönä wort und dini liäbi. es isch so schön öpper zha wo di glichä träum und vorstellig het we ich. du bisch d liäbi vu mim lebä und eifach nur das best wo mir passiert isch. ich freu mi uf alles was z lebä für üs nu plant het. mit dir a minerä sitä schaff ich alles💜 ich liäbä dich
    Read more