Satellite
Show on map
  • Day 78

    Pampas Boliviä

    January 19, 2023 in Bolivia ⋅ 🌧 25 °C

    da mir üserä planti tour nöd ganz so chend mach wemer üs vorgnu hend, weg d unruähe und protest in peru, nend mir üs für alles me ziit.
    also nuch zwei täg id pampas vu boliviä. en absolut arterichä teil vu boliviä. chum simmer achu werded mir vu kaiman, alligatorä, capybaras und fuhltier begruässt. witer dr fluss deruf chend nu unzähähligi affä, witeri kaiman, alligatorä, unzähligi vögel, schildchrötli und pinki amazonasdelfin drzuä. tier hemmer ez definitiv viel gseh. der abstecher het sich glohnt.

    aber au da isch leider dr müll es thema. eifach trurig.

    nach drü wuchä boliviä gaht für üs ez witr uf lima.
    boliviä isch sehr e arms und unbildets land. kulturell hets viel z bütä aber me merkt eifach as das land sicher 50 jahr ider ziit hindä dri isch. es wird ziit as si öppis geg der müll mached und uf ihri natur acht gend. leider ischs au vielfach eifach d ignoranz vu de lüt, das isch öppis wo mich am meistä stört. viel z viel armi hünd und es werded immer me. sie mönd würgli ufwache und a sich schaffe. fraglich isch au warum d regierig nüt macht. dankä boliviä für das was mir hend dörfä gseh aber du musch definitiv nuch viel lernä ich hoffä es isch nunig z spaht. ich persönlich chumä erst wieder wänn glernt hesch uf d natur und tier z achtä.
    Read more